quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:17 schreef GotC het volgende:
Speaking of LVML..het lijkt mooi weer te worden zondag
Dat is ook zo, misschien onderschat ik mijn eigen herstel vermogenquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Van een intervaltraining van een uur op woensdag ben je als het goed is ruim hersteld op zondag hoor! Gewoon niet te gek doen
Slaat vast om, leek het vorig jaar ook niet mooi te worden?quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:17 schreef GotC het volgende:
Speaking of LVML..het lijkt mooi weer te worden zondag
Zuidenwind... pff... windkracht 3...quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:10 schreef Mr.B. het volgende:
Mooi weer? 15°C, zon, een laf windje; dat wordt afzien onder die beestachtige omstandigheden
Ja en wij hebben die wind dan ook nog eens vol tegen op het strand die laatste drie km.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zuidenwind... pff... windkracht 3...
Als ie nu ging pacen op de marathon op een voor mij mooie eindtijdquote:2014 Boston Marathon Champion, Meb Keflezighi, will be running the Las Vegas Strip at Night
Saturday, November 14
6:00pm: Brooks Rock ‘n’ Roll 5K presented by SLS Las Vegas
Think you can keep up with Meb? Find out when he paces the 5K!
Sunday, November 15
4:30pm: Geico Rock ‘n’ Roll Las Vegas Half Marathon
Thinking of running the Las Vegas Strip at Night at the pace of 1:45? This is your chance to be paced by one of the best in the world. To run in the “Meb Corral” stop by the Corral Change table at the Health & Fitness Expo. (Please note: space is limited)
Ging jij niet ook die 5k doen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:25 schreef Guard het volgende:
jammer, Meb loopt de halve in Vegas:
[..]
Als ie nu ging pacen op de marathon op een voor mij mooie eindtijd
Lijkt me erg comfortabel, rennen in de groep van 100en mensen die achter Meb aan willen rennenquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:25 schreef Guard het volgende:
[..]
jawel maar die loop ik samen met anderen, en dat zal niet op een tempo zijn waarbij we Meb kunnen bijhouden vermoed ik.quote:
dan zou Meb natuurlijk alleen mij pacenquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lijkt me erg comfortabel, rennen in de groep van 100en mensen die achter Meb aan willen rennen
Ik ben sowieso benieuwd naar al jouw ervaringen dit jaarquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Ohh lijkt me idd ook wel ja!quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
http://keydocs.nl/nieuws/butter/
Lijkt me mooi!
Dus letterlijk stapje voor stapje naar je einddoel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:54 schreef xMissi het volgende:
Net weer bij de fysio geweest. Het gaat best goed qua balans. Ik moest vandaag allemaal oefeningen met het welbekende laddertje(op de grond) doen.. Was af en toe best lastig. Maar
ook dat vind ik beter gaan dan een paar mnd geleden. Moest ook een 'verende' soort van lunge geloof ik doen, dat vond de knie niet leuk... Maargoed. Mijn training van zaterdag was goedgekeurd.. Ik mag alleen echt niet op mijn tempo letten. Ik vind die echt traag. Maargoed dat is de methode om sneller te worden zei hij..
![]()
Strakjes weer de training. Benieuwd of dat gaat lukken
Gheghe dat is gespreksstof voor vanavond denk ikquote:Op maandag 26 oktober 2015 17:15 schreef BK. het volgende:
[..]
Dus letterlijk stapje voor stapje naar je einddoel.Nog over de snuffelstage gehad?
![]()
Zelf vanmiddag heerlijk 1,5 uur op het strand gewandeld. Benen voelen vermoeid na gisteren.
Klopt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh, dat is gunstig voor mij want je zei dat het met pijll altijd heel leuk en relaxed is
Belachelijk dat mensen de weg kwijt kunnen raken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vond het lopen met Murmeli ook wel uit te houden hoorVooral omdat we dezelfde verdwaal-kunsten hadden en het elkaar dus niet kwalijk namen dat we in een volstrekt open polder af en toe ons richtingsgevoel kwijt waren
10, voor meer strandgenotquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:45 schreef Quoi het volgende:
Ik begin zin te krijgen in een lastminute LVML actie: 5 of 10 km
Ik heb ook weer zin in een wedstrijdje, maar ik wacht nog wel even een dag of 12quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:45 schreef Quoi het volgende:
Ik begin zin te krijgen in een lastminute LVML actie: 5 of 10 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |