zag er meer uit als een onhandige tackle inderdaad.. Je ziet zijn rechterarm ook nog wel los komen, maar kon hem niet gebruiken in de tackle.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:32 schreef Nielsch het volgende:
hij probeerde echt wel zn armen te gebruiken... fuck you wayne barnes
Ik denk dat er meer Argentijnen zitten dan Aussies. In de kwartfinale van Arg waren er ook al zoveel Argentijnen.quote:
vaak zijn de 'neutrale' toeschouwers ook voor de underdogquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer Argentijnen zitten dan Aussies. In de kwartfinale van Arg waren er ook al zoveel Argentijnen.
Nou iddquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:15 schreef Nielsch het volgende:
Het Argentijnse foutenfestijn gaat vrolijk verder...
Lekkere try?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:43 schreef Nielsch het volgende:
Lekkere try... Australië gaat dit terecht winnen...
Vandaag by far de slechtste wedstrijd van hun. In pool-fase speelden ze bijna het beste spel van allemaal en Ierland hadden ze ook compleet overhoop gespeeld vorige week.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap echt niet hoe die Argentijnen zo ver gekomen zijn zeg, heb de andere wedstrijden van ze niet gezien hoor en ook niet deze hele wedstrijd maar ongelofelijk wat zijn dat een stel prutsers zeg.
Wat een verschil met de andere landen.
Als dit land al in de halve finale kan komen, dan wil ik de andere landen echt niet zien zeg.
Slechte passes, ongelofelijk dom balverlies, slecht verdedigen.
Tot vandaag speelden ze alle wedstrijden bizar briljant... dit is echt een totale off-day...quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap echt niet hoe die Argentijnen zo ver gekomen zijn zeg, heb de andere wedstrijden van ze niet gezien hoor en ook niet deze hele wedstrijd maar ongelofelijk wat zijn dat een stel prutsers zeg.
Als dit land al in de halve finale kan komen, dan wil ik de andere landen echt niet zien zeg.
Eerste wedstrijd van Argentinië die je ziet dit jaar?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef bianconeri het volgende:
Ik hou het ook op Pocock.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:52 schreef knnth het volgende:
Commentator zegt Ashley-Cooper MotM. Ik zeg Pocock. Jullie?
Is inderdaad een moeilijk te nemen vesting. Ik blijf bij mijn eerdere voorspelling, dat de Aussies de cup pakken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:49 schreef Nielsch het volgende:
Al krijgt de verdediging van Australië ook een dik compliment.
Engeland, Wales (met 15 tegen 13) en Argentinië kwamen er allemaal niet doorheen. Schotland eigenlijk alleen door pure mazzel; interceptie en charge down. Indrukwekkend hoe die staan te verdedigen. Eens zien of ze Savea en Milner-Skudder ook kunnen stoppen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Is inderdaad een moeilijk te nemen vesting. Ik blijf bij mijn eerdere voorspelling, dat de Aussies de cup pakken.
Die rechten liggen in ieder geval voor 2016 en 2017 nog bij Sport 1, net als de afgelopen twee jaar.quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:51 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Goed bekeken dus, hopelijk gaat rtl7 hierdoor ook de six nations uitzenden.
quote:Wales, Scotland and France home matches will be on the BBC, while ITV will show England, Ireland and Italy home games.
Kortom Nieuw-Zeeland wint niet buiten hun landsgrenzen van Australië.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:21 schreef Nielsch het volgende:
De laatste 5 ontmoetingen tussen de twee finalisten
Nieuw Zeeland 3,5 - Australië 1,5
Nieuw Zeeland - Australia 41 - 13 | Eden Park, Auckland | 15 augustus 2015
Australië - Nieuw Zeeland 27 - 19 | ANZ Stadium, Sydney | 8 augustus 2015
Australië - Nieuw Zeeland 28 - 29 | Suncorp Stadium, Brisbane | 18 oktober 2014
Nieuw Zeeland - Australië 51 - 20 | Eden Park, Auckland | 23 augustus 2014
Australië - Nieuw Zeeland 12 - 12 | ANZ Stadium, Sydney | 16 augustus 2014
Trivia
De ontmoeting op Twickenham zal het 155ste duel zijn tussen de All Blacks en de Wallabies. Van deze duels heeft Nieuw Zeeland er 105 gewonnen terwijl Australië 42 keer won. 7 keer werd er gelijk gespeeld.
Het zal de eerste keer zijn dat de landen tegen elkaar spelen in Engeland en vanzelfsprekend dus ook de eerste wedstrijd op Twickenham.
De laatste keer dat de twee landen elkaar buiten hun eigen grondgebied troffen was op 30 oktober 2010 in Hong Kong. Australië won toen in Hong Kong Stadium met 26 - 24.
De landen troffen elkaar drie keer eerder op een WK. Alle drie de keren was dat in de halve finale. De eerste keer was in 1991 toen Australië op Lansdowne Road (Dublin, Ierland) met 16-6 wist te winnen. Ook de tweede ontmoeting was in het voordeel van de Wallabies; 22-10 in het Telstra Stadium in Sydney tijdens het WK van 2003. In 2011 wist Nieuw Zeeland te winnen met 20-6 in het eigen Eden Park te Auckland.
Het is 2-2 voor wat betreft wedstrijden buiten Australië of Nieuw Zeeland.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Kortom Nieuw-Zeeland wint niet buiten hun landsgrenzen van Australië.
80 euro betalen niets aan de handquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:32 schreef knnth het volgende:
Leuk voor het vaderlandse rugby, zeker na de moeizame tijd vorige jaren.
Het hele item:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:36 schreef Max23 het volgende:
EditieNL net:
Sinds het WK Rugby wordt uitgezonden zijn er 14% meer aanmeldingen bij rugbyclubs in Nederland
Mooi logo. Ik hoop dat 2023 naar Zuid Afrika gaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:06 schreef Beavis het volgende:
20 September 2019 - 2 November 2019
[ afbeelding ]
Poule indeling nog niet bekend
Dit liedje zit nu in m'n hoofdquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:24 schreef knnth het volgende:
Zo, ingezet op Australië. Laat zaterdag maar komen!
Maar ja de finale is voor de hoofdprijs en die mis ik ook alquote:
Ja das domquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ja de finale is voor de hoofdprijs en die mis ik ook al
Idem, denk dat itv in combinatie met Hola of zo wel werkt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:08 schreef Nielsch het volgende:
De wedstrijd om de 3de / 4de plek wordt helaas niet op TV uitgezonden en m'n RTL XL abonnement is ook net verlopen. Ga niet enkel voor deze wedstrijd 3,99 euro uitgeven dus dat wordt ergens een brakke stream kijken ben ik bang.
Try'ing to hardquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:34 schreef knnth het volgende:
Bij elke tackle laten de Argentijnen de bal los, waardeloos.
En Habana moet zijn 16e maar eens gaan maken.
Einde van een era toch ook voor Zuid Afrika. Net als voor Nieuw Zeeland morgen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:43 schreef Beavis het volgende:
Too bad, Habana. Niet gelukt om 16 tries te scoren op WK's.
Het is wel een wedstrijd van afscheid. Ook Burger zullen wij niet meer terugzien....
Heyneke Meyer hopelijk ook niet, maar dat zou positief zijn
Klopt. De oudjes nemen afscheid...de jongelingen nemen over.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Einde van een era toch ook voor Zuid Afrika. Net als voor Nieuw Zeeland morgen.
Zat gewoon niet meer in, ze verliezen gewoon van de huidige finalisten. Tijd om te verjongen lees ik.quote:
Ik vond het stiekem wel mooi dat het niet lukte. Blijft Lomu toch nog medehouder. Maar Savea is wel een potentiele nieuwe recordhouderquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:34 schreef knnth het volgende:
En Habana moet zijn 16e maar eens gaan maken.
in ieder geval kan die vanavond nog 'meeste tries op 1 WK verbeteren'...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem wel mooi dat het niet lukte. Blijft Lomu toch nog medehouder. Maar Savea is wel een potentiele nieuwe recordhouder
Ik dacht 4 uur. Of beginnen ze dan met voorbeschouwing enzo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 06:55 schreef Nielsch het volgende:
DE FINALE
17.00 | Australië - Nieuw Zeeland | Twickenham, Londen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik dacht 4 uur. Of beginnen ze dan met voorbeschouwing enzo?
Thanks. Goed om te weten. Dan ben ik niet een uur te vroeg straksquote:
17:00, ik vind het maar een raar tijdstip.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:35 schreef Max23 het volgende:
Nog anderhalf uur tot het begin van de wedstrijd
Sowieso meer prime time...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
17:00, ik vind het maar een raar tijdstip.
21:00 zou toch veel logischer zijn gezien de tijdsverschillen met Australië en Nieuw-Zeeland?
Voordeel is dat ik nu niet minimaal het eerste half uur mis.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sowieso meer prime time...
Finale 2007 in Parijs was wel om 21:00 uur
Zwarte markt. Officiële finalekaartjes waren te krijgen vanaf 250 pond geloof ik voor de slechtste categorie en 750 voor de beste.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah tx wist ik niet.
En holy shit 60k pond voor een kaartje!
Ik vermoedde al zoiets ja. Leek me stug dat een officieel kaartje zoveel zou kosten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zwarte markt. Officiële finalekaartjes waren te krijgen vanaf 250 pond geloof ik voor de slechtste categorie en 750 voor de beste.
Waar ben je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:49 schreef franklop het volgende:
Kan t toch zien! In een Belgisch biercafe
Groningen.quote:
klopt, maar zit vast aan een groep, die het niet kijken..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Moeten toch wel meerdere kroegen zijn daar die het uitzenden...
whehequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
yvonne is eindelijk gearriveerd in mijn topicreeks!!!!!!!!!
De mensen in het stadion zagen die niet door de rook van het vuurwerkquote:
Of doe een eigen toneelstukje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:01 schreef chufi het volgende:
Wanneer draait zo'n tegenstander zich eens om en laat ze hun billen zien ...
Jij speelt rugby?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:01 schreef yvonne het volgende:
Kippenvel, keertje live meegemaakt, vergeet je nooit meer.
Mag niet, kregen ze een boete voor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het jammer dat de tegenstander, net als Frankrijk 4 jaar terug, geen tegenactie doet.
Dan zou de haka ook verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mag niet, kregen ze een boete voor.
Heeft Nieuw-Zeeland het alleenrecht op deze act?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mag niet, kregen ze een boete voor.
quote:
Nee, Samoa, Fiji en Tonga doen het ook maar je moet op die lijn ernaar kijken anders krijg je een boete. Ze willen geen herhaling van de kwartfinale Frankrijk - Nieuw Zeeland in 2007 toen Frankrijk tot 30 cm naderde.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft Nieuw-Zeeland het alleenrecht op deze act?
Ok, dat klinkt op zich best logisch en is wel zo sportief.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, Samoa, Fiji en Tonga doen het ook maar je moet op die lijn ernaar kijken anders krijg je een boete. Ze willen geen herhaling van de kwartfinale Frankrijk - Nieuw Zeeland in 2007 toen Frankrijk tot 30 cm naderde.
Ik mag dat van Nielschquote:
Nober zit al het hele WK in dit topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gij bent er volgens mij zelf ook een.
Waar zit jij?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:19 schreef Nielsch het volgende:
De stampvolle pub scandeert KYLIE KYLIE KYLIE
Dankzij RTL, ga de Nations Cup wel volgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gij bent er volgens mij zelf ook een.
Ah daar is eens een POL-meet geweest.quote:
Topkroegquote:
Yes we've got Michael Hooper and Adam Ashley Cooperquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Elke keer dat ik Hooper of Ashley-Cooper hoor, begin ik bijna te zingen.
Wij zitten op het puntje van onze stoel!quote:
NZ is verdedigend superieur. Dus waarvoor precies?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Wij zitten op het puntje van onze stoel!
It isn't over until the fat lady singsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
NZ is verdedigend superieur. Dus waarvoor precies?
Absoluut. Niet gaan mekkeren en wel respect tonen. Moet de FIFA maar eens harder in worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:51 schreef Karina het volgende:
Voetballers kunnen wel een voorbeeld nemen aan deze rugbymannen: niet zeiken tegen de scheids maar gewoon: ja meneer.
Ja mevrouw de mod, zoals u wilt mevrouw de mod.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:51 schreef Karina het volgende:
Voetballers kunnen wel een voorbeeld nemen aan deze rugbymannen: niet zeiken tegen de scheids maar gewoon: ja meneer.
Kylie is niet vet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
It isn't over until the fat lady sings
Dat bedoel ik gewoon beleefdquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja mevrouw de mod, zoals u wilt mevrouw de mod.
Omdat de scheidsrechters het niet gezien hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:54 schreef Tortugal het volgende:
Waarom mocht die voorwaartse pass net?
Over het hoofd gezien, vraag niet hoe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:54 schreef Tortugal het volgende:
Waarom mocht die voorwaartse pass net?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Yes we've got Michael Hooper and Adam Ashley Cooper
Golden like the sun, flying having fun, theyll take us back to number one
dat was geen half werk.quote:
Mag blijkbaar met rugby?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:18 schreef komrad het volgende:
Wel beetje dubieus hoe de videoref dit doet.
scheidsrechter wil na de beelden gezien te hebben net als in de eerste helft alleen penalty geven (toen had hij Australië ook geel kunnen geven) en dan zegt de videoref kijk nog maar een keer. Dat is wel beïnvloedingquote:
Ja weet ik, maar heb het er over of de video ref dit mag doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:23 schreef komrad het volgende:
scheidsrechter wil na de beelden gezien te hebben net als in de eerste helft alleen penalty geven (toen had hij Australië ook geel kunnen geven) en dan zegt de videoref kijk nog maar een keer.
Misschien mag het alleen in bepaalde gevallen, of als de scheids zelf al iets zegt, of bij een bepaalde ernst (gevaar van deze overtreding voor gezondheid).quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:27 schreef komrad het volgende:
Dat weet ik niet maar dat had hij dat ook wel kunnen doen in de eerste helft. Niet erg consequent.
Maar gedane zaken en de 10 min zijn bijna over
In de eerste helft was het niet in the red zone.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:27 schreef komrad het volgende:
Dat weet ik niet maar dat had hij dat ook wel kunnen doen in de eerste helft. Niet erg consequent.
Maar gedane zaken en de 10 min zijn bijna over
Mwa, het werkt ook wel vertragend (zeker bij het hockey)quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:33 schreef Izzy73 het volgende:
Die videoref is echt een aanwinst voor elke sport.
Altijd nog beter dan resultaten beïnvloeden door verkeerde beslissingen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, het werkt ook wel vertragend (zeker bij het hockey)
Heb je meestal geen ruimte voor, en minder punten waard.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu ben ik een n00b maar verbaas me altijd dat er niet meer dropgoals gemaakt worden. Of althans pogingen gedaan worden.
quote:
Niet de winnaar, maar het gebrek aan spanningquote:
Er waren hier toch momenten dat we met de billen bij elkaar zatenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet de winnaar, maar het gebrek aan spanning
Aan deze kant van de wereld ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Er waren hier toch momenten dat we met de billen bij elkaar zaten
Er zullen er ook nog wel wakker zijn, helemaal niet geslapen en de nacht doorgetrokken....quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:09 schreef komrad het volgende:
Voordeel van de kiwi's is dat ze nu een volle dag feest kunnen vieren
Dit dus!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zullen er ook nog wel wakker zijn, helemaal niet geslapen en de nacht doorgetrokken....
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:30 schreef Szura het volgende:
Snap alleen nog niet waarom rugby Amersfoort is
Vooral als je dan een ander programma ziet dat gesponsord wordt door iedereenEHBO.nlquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:30 schreef Szura het volgende:
Snap alleen nog niet waarom rugby Amersfoort is
Cardiff was ook erg leuk.. De buzz in zo'n stad tijdens een evenement.. geweldig!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:53 schreef Nielsch het volgende:
Het waren 6 mooie weken dames en heren! Zowel in dit topic als in de pub (en op m'n club). Ik zal m'n bezoek aan het openingsweekend bij de wedstrijden Japan - Zuid Afrika en Samoa - USA in Brighton nooit vergeten. Wat een spektakel!
6 Nations ligt de komende 2 jaar nog bij Sport 1. Rugby Championship zou wel heel gaaf zijn!quote:Op zondag 1 november 2015 09:53 schreef knnth het volgende:
Geweldig gedaan van RTL. Hopelijk komt er een vervolg. 6N, samenvattingen clubcompetities, Rugby Championship, maakt mij niet uit
quote:Op zondag 1 november 2015 09:59 schreef Pino112 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wordt_getackeld.html
Wat een baas!
Ach ja, die doet ook maar z'n werk en dat lukt altijd beter bij een jochie dan bij een volwassenequote:Op zondag 1 november 2015 10:44 schreef Nielsch het volgende:
Wat een mongool ook die security guard.
Das wel weer zo dan...quote:Op zondag 1 november 2015 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach ja, die doet ook maar z'n werk en dat lukt altijd beter bij een jochie dan bij een volwassene
Bestellen via www.lovell-rugby.co.uk of ebay.co.ukquote:Op zondag 1 november 2015 11:14 schreef Grutsk het volgende:
Waar hebben jullie je rugbyshirts van bijv. Wales of Nieuw-Zeeland gekocht? Kun je die ergens in Nederland kopen of zijn er betrouwbare sites voor?
Beetje jammer dat je daar tegenwoordig een creditcard voor moet hebben.quote:Op zondag 1 november 2015 11:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bestellen via www.lovell-rugby.co.uk of ebay.co.uk
Daar bestel ik ook altijd mijn rugbyschoenen en -shirts en dat gaat altijd prima en snel.
Je kan bij de Albert Heijn of ANWB prima een pre-paid creditcard halen waar je een bedrag naar keuze op kan zetten.quote:Op zondag 1 november 2015 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je daar tegenwoordig een creditcard voor moet hebben.
Goed punt.quote:Op zondag 1 november 2015 11:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan bij de Albert Heijn of ANWB prima een pre-paid creditcard halen waar je een bedrag naar keuze op kan zetten.
De rest van de winnaars:quote:Op maandag 2 november 2015 09:19 schreef Red_85 het volgende:
Dan Carter wereldrugby speler van het jaar. Voor de derde keer.
http://www.nzherald.co.nz(...)=4&objectid=11538760
quote:World Rugby Player of the Year in association with MasterCard – Daniel Carter, New Zealand
World Rugby Team of the Year – New Zealand
World Rugby Coach of the Year – Michael Cheika, Australia
World Rugby Women’s Player of the Year – Kendra Cocksedge, New Zealand
World Rugby Breakthrough Player of the Year – Nehe Milner-Skudder, New Zealand
World Rugby Sevens Player of the Year in association with HSBC – Werner Kok, South Africa
World Rugby Women’s Sevens Player of the Year – Portia Woodman, New Zealand
World Rugby Referee Award – Nigel Owens
Vernon Pugh Award for Distinguished Service – Nigel Starmer-Smith
Award for Character in association with Land Rover – Pakistan Rugby Union
Rugby World Cup Best Match Moment – Japan (v South Africa, RWC 2015)
IRPA Special Merit Award – Brian O’Driscoll (Ireland) and Nathan Sharpe (Australia)
IRPA Try of the Year – Julian Savea, New Zealand (v France)
Ook met de try van het jaar.quote:Op maandag 2 november 2015 09:34 schreef Nielsch het volgende:
Helemaal eens trouwens met Moment of the Year voor Japan tegen Zuid Afrika. Hoe het stadion toen ontplofte was bizar!
Zeker een van de sterkste. Hoorde dat ze tussen hun wereldtitel in 2011 en die in 2015 slechts drie keer hebben verloren. Bizar weinig.quote:Op maandag 2 november 2015 09:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook met de try van het jaar.
Wat ook in dat artikel staat: Er zijn 2 spelers ooit die 3x de wereldrugby jaartitel hebben gewonnen. De ander is Richie McCaw. Maar dat wist jij al.
Laten ze nu net eergisteren in 1 team hebben gespeeld. Het beste team ooit in de geschiedenis? Het meest dominante zeker, maar dat zijn statistieken.
Laten we er nog eens over terug denken over 5 a 10 jaar als dit allemaal in perspectief staat.
Engeland, Zuid Afrika en Australië.quote:Op maandag 2 november 2015 09:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zeker een van de sterkste. Hoorde dat ze tussen hun wereldtitel in 2011 en die in 2015 slechts drie keer hebben verloren. Bizar weinig.
En Mealamu en Woodcockquote:Carter, McCaw, Nonu en Conrad Smith,
Eerst eens kijken of Australië in 2016 eindelijk weer eens de Bledisloe Cup kan terugwinnen. Daarna de Lions in 2017...quote:Op maandag 2 november 2015 09:58 schreef Mark het volgende:
Aan de andere kant heeft Nieuw-Zeeland nog een hoop kwaliteit achter de hand. Er zal zeker een dip komen, maar in 2019 doen ze gewoon weer mee om de prijzen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |