zag er meer uit als een onhandige tackle inderdaad.. Je ziet zijn rechterarm ook nog wel los komen, maar kon hem niet gebruiken in de tackle.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:32 schreef Nielsch het volgende:
hij probeerde echt wel zn armen te gebruiken... fuck you wayne barnes
Ik denk dat er meer Argentijnen zitten dan Aussies. In de kwartfinale van Arg waren er ook al zoveel Argentijnen.quote:
vaak zijn de 'neutrale' toeschouwers ook voor de underdogquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer Argentijnen zitten dan Aussies. In de kwartfinale van Arg waren er ook al zoveel Argentijnen.
Nou iddquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:15 schreef Nielsch het volgende:
Het Argentijnse foutenfestijn gaat vrolijk verder...
Lekkere try?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:43 schreef Nielsch het volgende:
Lekkere try... Australië gaat dit terecht winnen...
Vandaag by far de slechtste wedstrijd van hun. In pool-fase speelden ze bijna het beste spel van allemaal en Ierland hadden ze ook compleet overhoop gespeeld vorige week.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap echt niet hoe die Argentijnen zo ver gekomen zijn zeg, heb de andere wedstrijden van ze niet gezien hoor en ook niet deze hele wedstrijd maar ongelofelijk wat zijn dat een stel prutsers zeg.
Wat een verschil met de andere landen.
Als dit land al in de halve finale kan komen, dan wil ik de andere landen echt niet zien zeg.
Slechte passes, ongelofelijk dom balverlies, slecht verdedigen.
Tot vandaag speelden ze alle wedstrijden bizar briljant... dit is echt een totale off-day...quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap echt niet hoe die Argentijnen zo ver gekomen zijn zeg, heb de andere wedstrijden van ze niet gezien hoor en ook niet deze hele wedstrijd maar ongelofelijk wat zijn dat een stel prutsers zeg.
Als dit land al in de halve finale kan komen, dan wil ik de andere landen echt niet zien zeg.
Eerste wedstrijd van Argentinië die je ziet dit jaar?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef bianconeri het volgende:
Ik hou het ook op Pocock.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:52 schreef knnth het volgende:
Commentator zegt Ashley-Cooper MotM. Ik zeg Pocock. Jullie?
Is inderdaad een moeilijk te nemen vesting. Ik blijf bij mijn eerdere voorspelling, dat de Aussies de cup pakken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:49 schreef Nielsch het volgende:
Al krijgt de verdediging van Australië ook een dik compliment.
Engeland, Wales (met 15 tegen 13) en Argentinië kwamen er allemaal niet doorheen. Schotland eigenlijk alleen door pure mazzel; interceptie en charge down. Indrukwekkend hoe die staan te verdedigen. Eens zien of ze Savea en Milner-Skudder ook kunnen stoppen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Is inderdaad een moeilijk te nemen vesting. Ik blijf bij mijn eerdere voorspelling, dat de Aussies de cup pakken.
Die rechten liggen in ieder geval voor 2016 en 2017 nog bij Sport 1, net als de afgelopen twee jaar.quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:51 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Goed bekeken dus, hopelijk gaat rtl7 hierdoor ook de six nations uitzenden.
quote:Wales, Scotland and France home matches will be on the BBC, while ITV will show England, Ireland and Italy home games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |