quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:12 schreef Coco98 het volgende:
Als Feyenoord speelt dan zakt het niveau hier wel zeg.
Tja dan zit al het intellect natuurlijk in de Kuipquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:12 schreef Coco98 het volgende:
Zal dan niet aan Feyenoorders liggen dan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:12 schreef Coco98 het volgende:
2 goals?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:13 schreef Bronson_ het volgende:
Sinds Ajax 1-0 achter kwam:
80% balbezit
0 schoten tegen
4 schoten voor
2 goals (1x houtwerk)
6 dribbels
Wie dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie iemand net posten dat Kuijt de beste speler van de Eredivisie is.
De trolls worden steeds slechter.
Je bent een beetje traag.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dezelfde persoon die Veltman de beste verdediger van de Eredivisie vind zeker ?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Guardado?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dezelfde persoon die Veltman de beste verdediger van de Eredivisie vind zeker ?
Weg zelfvertrouwenquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Totale dominantie van Feyenoord is wel weg na die 1-1
Tijd voor de gratis penalty voor Feyenoord.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Totale dominantie van Feyenoord is wel weg na die 1-1
quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dezelfde persoon die Veltman de beste verdediger van de Eredivisie vind zeker ?
Hoopt heel voetbalminnend Nederland opquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tijd voor de gratis penalty voor Feyenoord.
Waar blijft die UI dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zakt Feyenoord opeens ver weg zeg.
Elke ex-Ajacied zakt daar stevig door het ijs.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:18 schreef Kopsterk het volgende:
Maar die van der Heijden jongens.
Wat is ie heerlijk slecht he?
Jij kan dat ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mooie UI met welk programma heb je dat gedaan?
Deze UI is helemaal geen straf. Zo ben je een baas.quote:
Vanavond komt hij ook nog eens bij Studio Voetbal!quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze UI is helemaal geen straf. Zo ben je een baas.
Alleen Charisteas heeft daar echt z'n stempel weten te drukkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke ex-Ajacied zakt daar stevig door het ijs.
Eljero Elia.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:20 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Alleen Charisteas heeft daar echt z'n stempel weten te drukken
Dat we daar nog 2.5 miljoen voor hebben gekregenquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:20 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Johan werd er kampioen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:20 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Heeft genoeg al dan niet cruciale blunders gemaakt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Vermeer zijn we redelijk tevreden over, schijnt zelfs af en toe een penalty te pakken. Al krijgen we die natuurlijk ook nooit tegen.
Ook een manier om je stempel te drukkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft genoeg al dan niet cruciale blunders gemaakt.
Minder dan mulderquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft genoeg al dan niet cruciale blunders gemaakt.
Wij zijn ook erg tevreden over het feit dat Vermeer vertrokken is naar Feyenoord.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Vermeer zijn we redelijk tevreden over, schijnt zelfs af en toe een penalty te pakken. Al krijgen we die natuurlijk ook nooit tegen.
Dat zijn jullie helemaal niet. Lul niet zo dom joh.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wij zijn ook erg tevreden over het feit dat Vermeer vertrokken is naar Feyenoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:24 schreef Brammess het volgende:
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt niet uit te sluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Nee, 1e denk ik gelijkspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Lazio wint niet van Torino.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax krijgt het minste doelpunten tegen gekkiequote:Op zondag 25 oktober 2015 17:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vitesse over/under 2.5 goals. Ik had over, Stijn under.
Zou kunnen, maar kan ook niet het geval zijn. Eigenlijk weet je dat pas zodra de wedstrijden gespeeld zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mulder doet het overigens prima bij Heerenveen, maar goed.quote:
Dus? Ik voorzag een kopie van Ajax-PSV, waar ze er ook een stuk of vijf tegen hadden moeten krijgen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajax krijgt het minste doelpunten tegen gekkie
Dus je zat er helemaal naast met je voorspellingquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus? Ik voorzag een kopie van Ajax-PSV, waar ze er ook een stuk of vijf tegen hadden moeten krijgen.
Inderdaad, daarom loop ik met deze UI rond.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dus je zat er helemaal naast met je voorspelling
Gevalletje pluralis majestatis.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat zijn jullie helemaal niet. Lul niet zo dom joh.
Kan mij het verrotten hoe Mulder t doet bij Heerenveen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mulder doet het overigens prima bij Heerenveen, maar goed.
Ik noem een Heerenveen 3-1 Feyenoord vorig seizoen. Feyenoord kon het gat verkleinen met Ajax naar 2 punten. Enorme choke van zijn kant.
Staat genoteerd. Haal vooral nog meer ex-Ajacieden binnen. Ik geniet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kan mij het verrotten hoe Mulder t doet bij Heerenveen.
Meest onstabiele factor bij Ajax achterin. Doet het leuk bij jullie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat zijn jullie helemaal niet. Lul niet zo dom joh.
Oke dikke doeiquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Haal vooral nog meer ex-Ajacieden binnen. Ik geniet.
Is met jullie toch kampioen geworden. Bovendien een betere speler dan Mulder en heeft ook cruciale reddingen gemaakt. Heeft interlands achter zijn naam. Lijkt me sterk dat je als Ajax zijnde zo'n speler naar je rivaal ziet gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meest onstabiele factor bij Ajax achterin. Doet het leuk bij jullie.
Oja, die speeltquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelt Krramer weer een kleurloze wedstrijd.
Je hebt er niks aan als hij niet scoortquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelt Krramer weer een kleurloze wedstrijd.
Als je hem een beetje buiten de zestien houdt, ben je als tegenstander goed bezig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt er niks aan als hij niet scoort
Het is een keeper die je punten kost. Cillessen daarentegen niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is met jullie toch kampioen geworden. Bovendien een betere speler dan Mulder en heeft ook cruciale reddingen gemaakt. Heeft interlands achter zijn naam. Lijkt me sterk dat je als Ajax zijnde zo'n speler naar je rivaal ziet gaan.
Precies. Geef je hem daarbinnen ruimte is hij dodelijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je hem een beetje buiten de zestien houdt, ben je als tegenstander goed bezig.
'Als ... zijnde' is dubbelopquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is met jullie toch kampioen geworden. Bovendien een betere speler dan Mulder en heeft ook cruciale reddingen gemaakt. Heeft interlands achter zijn naam. Lijkt me sterk dat je als Ajax zijnde zo'n speler naar je rivaal ziet gaan.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als Feyenoord weer eens kampioen wordt, een grotere uitbarsting van vreugde zal je niet meer meemaken in dit land.
Had ik niet verwacht van jou ditquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als Feyenoord weer eens kampioen wordt, een grotere uitbarsting van vreugde zal je niet meer meemaken in dit land.
"Als Ajax zijnde", ik ben begonnen met krassen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dan krijgen we eindelijk eens beelden van het kampioenschap van Feyenoord in kleur ipv zwart/wit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Je komt uit een arm gezin neem ik aan? Wij hadden toen een kleurentelevisie hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan krijgen we eindelijk eens beelden van het kampioenschap van Feyenoord in kleur ipv zwart/wit.
Oh, ik dacht dat ik een serieuze discussie aan kon gaan. Helaas.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Als Ajax zijnde", ik ben begonnen met krassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Rotterdam wel 40-45 keer op zijn grondvesten zal schudden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Niet meer nodig voorlopigquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze janken erom. Die gratis pingel moet en zal er komen!
Het zit je diep he?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
Spelers in de Eredivisie die beter zijn dan Kuyt:
-Guardado
-Bazoer
-Elia
-De Jongquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
-Guardado
-Bazoer
-Elia
- Luciano N.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
-Guardado
-Bazoer
-Elia
Guardado met Elia of Bazoer vergelijken vind ik altijd lastig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
-Guardado
-Bazoer
-Elia
Niet mee eens.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat Kuyt de beste speler is van de eredivisie
Nee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie in dos Santos de volgende Ajax-aankoop.
Op FIFA 16 gebeurt dat ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie in dos Santos de volgende Ajax-aankoop.
Ja, want Feyenoord moest vorige week op zondag terwijl PSV en ajax op zaterdag speelde, waar zij allebei nog europees voetbal speeldequote:Op zondag 25 oktober 2015 18:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Overigens wel weer KNJB dat Ajax 2 uur meer rust krijgt voor Feyenoord - Ajax
Ga er nou niet op inquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord moest vorige week op zondag terwijl PSV en ajax op zaterdag speelde, waar zij allebei nog europees voetbal speelde
Rot toch op joh
huh maar Feyenoord heeft 2 uur langer rust gekregen voor die slopende Europese Wedstrijd?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Overigens wel weer KNJB dat Ajax 2 uur meer rust krijgt voor Feyenoord - Ajax
Kneusquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord moest vorige week op zondag terwijl PSV en ajax op zaterdag speelde, waar zij allebei nog europees voetbal speelde
Rot toch op joh
Zeg ik niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of ben jij toevallig Marc Overmars?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord bijna gelijk, KNFB geeft snel een penalty
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord bijna gelijk, KNFB geeft snel een penalty
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:17 schreef Wave103 het volgende:
Penalty in de kuip. Je verwacht het niet
DirkGodquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef marcodej het volgende:
Wat is Dirkie Kuijt uit KATWIJK toch een ongelofelijke koning.
Dekselse visserszoonquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef marcodej het volgende:
Wat is Dirkie Kuijt uit KATWIJK toch een ongelofelijke koning.
Doe normaal joh, dat is zielig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef Collide het volgende:
Hopelijk woensdag ook een pingel op Cillessen.
Is ie niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:20 schreef marcodej het volgende:
Het zegt wel wat over het niveau van de Eredivisie dat 35-jarige routinier nu veruit de beste speler van de Eredivisie is.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:20 schreef marcodej het volgende:
Het zegt wel wat over het niveau van de Eredivisie dat 35-jarige routinier nu veruit de beste speler van de Eredivisie is.
Of het zegt alles over DIRK KUIJT.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:20 schreef marcodej het volgende:
Dat is Gudeljquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:20 schreef marcodej het volgende:
Meeste goals != beste spelerquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:20 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
PSV kan wel wat leren van die penalties
Onterecht?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn schouderspieren doen pijn omdat ik woedend was bij de toekenning van de onterechte penalty.
Furious fap?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn schouderspieren doen pijn omdat ik woedend was bij de toekenning van de onterechte penalty.
Het was gewoon een domme actie van die hennepteler.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom is het geen rood.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan toch nooit scoren joh, bal was al bijna over de achterlijn
Ik wacht even op een tweet van mijn vriend Mario van der Ende maar ik ben redelijk ervan overtuigd dat het geen penalty was.quote:
Tja dat had Vitesse ook en die kregen het ook niet. Ook tegen een campingelftal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sta nog steeds achter mijn woorden. AZ heeft recht op een punt.
Alsof dat een vereiste is voor een pingel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah hou op man. Haha.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sta nog steeds achter mijn woorden. AZ heeft recht op een punt.
Daar dacht de keeper anders over, getuige zijn overtreding.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar hij werd wel aangeraakt in 16 -> penalquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vitesse recht op een puntquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja dat had Vitesse ook en die kregen het ook niet. Ook tegen een campingelftal.
Keepers zijn dom.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar dacht de keeper anders over, getuige zijn overtreding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |