- Luciano N.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
Spelers in de Eredivisie die beter zijn dan Kuyt:
-Guardado
-Bazoer
-Elia
Guardado met Elia of Bazoer vergelijken vind ik altijd lastig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
Spelers in de Eredivisie die beter zijn dan Kuyt:
-Guardado
-Bazoer
-Elia
Niet mee eens.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat Kuyt de beste speler is van de eredivisie
Nee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie in dos Santos de volgende Ajax-aankoop.
Op FIFA 16 gebeurt dat ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie in dos Santos de volgende Ajax-aankoop.
Ja, want Feyenoord moest vorige week op zondag terwijl PSV en ajax op zaterdag speelde, waar zij allebei nog europees voetbal speeldequote:Op zondag 25 oktober 2015 18:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Overigens wel weer KNJB dat Ajax 2 uur meer rust krijgt voor Feyenoord - Ajax
Ga er nou niet op inquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord moest vorige week op zondag terwijl PSV en ajax op zaterdag speelde, waar zij allebei nog europees voetbal speelde
Rot toch op joh
huh maar Feyenoord heeft 2 uur langer rust gekregen voor die slopende Europese Wedstrijd?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Overigens wel weer KNJB dat Ajax 2 uur meer rust krijgt voor Feyenoord - Ajax
Kneusquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord moest vorige week op zondag terwijl PSV en ajax op zaterdag speelde, waar zij allebei nog europees voetbal speelde
Rot toch op joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |