quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als Feyenoord weer eens kampioen wordt, een grotere uitbarsting van vreugde zal je niet meer meemaken in dit land.
Had ik niet verwacht van jou ditquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als Feyenoord weer eens kampioen wordt, een grotere uitbarsting van vreugde zal je niet meer meemaken in dit land.
"Als Ajax zijnde", ik ben begonnen met krassen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is met jullie toch kampioen geworden. Bovendien een betere speler dan Mulder en heeft ook cruciale reddingen gemaakt. Heeft interlands achter zijn naam. Lijkt me sterk dat je als Ajax zijnde zo'n speler naar je rivaal ziet gaan.
Dan krijgen we eindelijk eens beelden van het kampioenschap van Feyenoord in kleur ipv zwart/wit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Je komt uit een arm gezin neem ik aan? Wij hadden toen een kleurentelevisie hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan krijgen we eindelijk eens beelden van het kampioenschap van Feyenoord in kleur ipv zwart/wit.
Oh, ik dacht dat ik een serieuze discussie aan kon gaan. Helaas.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Als Ajax zijnde", ik ben begonnen met krassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Rotterdam wel 40-45 keer op zijn grondvesten zal schudden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:31 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |