SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chill toch, kan je er een of twee kopen en de rest als ze goedkoper zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:10 schreef DKUp het volgende:
Volgende week Halo 5 en dan komen NFS, BO3, Fallout 4, Battlefield: Stars Wars en Just Cause 3
Plus dat ik een paar spellen heb overgeslagen![]()
thanks, maar heb nu al far cry 4 gekocht. plus dat ik liever geen games digitaal heb.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:12 schreef l0lownkill het volgende:
@Jungle_Jim
[link=http://nl.pepper.com/aanbiedingen/the-nathan-drake-collection-ps4-downloadcode-voor-eur3696-cdkeys-13428]Hier de uncharted collection voor 37 pleuro, niet fysiek tho.[/link]
Ik moet nog heel veel spellen uitspelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
chill toch, kan je er een of twee kopen en de rest als ze goedkoper zijn.
Ach so, ik heb ze liever ook fysiek (marktplaats aspect), verder is far cry een topgame maar was na 3 maand ultiem plezier (coop) er op uitgespeeld en heb hem toen nog aardig hoog verkocht. Far cry primal jongensquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
thanks, maar heb nu al far cry 4 gekocht. plus dat ik liever geen games digitaal heb.
helemaal chill, kan je alles goedkoop halen als je alle huidige hebt uitgespeeldquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moet nog heel veel spellen uitspelen
Teveel games om in de tijd die je hebt te spelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:23 schreef Jimbo het volgende:
teveel games is geen probleem...te weinig tijd wel
Komen jullie trouwens nog even buurten op de PC Gaming Days? dan mag je jimbo aanraken
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:23 schreef Jimbo het volgende:
teveel games is geen probleem...te weinig tijd wel
Komen jullie trouwens nog even buurten op de PC Gaming Days? dan mag je jimbo aanraken
... hoe dan? SMB is louter 5-6 uurtjes werk. 10 als t je eerste playtrough isquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Teveel games? Neuh, maar ik heb de komende twee weken nog genoeg aan Super Meat Boy.
Oh.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
... hoe dan? SMB is louter 5-6 uurtjes werk. 10 als t je eerste playtrough is
Ik ben bijna in staat om voorlopig niks te kopen en ik weet dat dit niet gaat lukkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:17 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
helemaal chill, kan je alles goedkoop halen als je alle huidige hebt uitgespeeld
Ik had gister in dat filmpje in die trein (wat je HQ met kluis word) een onzichtbare Jacob en Evie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog altijd veel plezier in London bijna geen bugs gezien Roy. Wel veel micro transacties.
Bedankt voor deze dagboekupdate!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog altijd veel plezier in London bijna geen bugs gezien Roy. Wel veel micro transacties.
Je kunt dan beter die Witcher dlc skippen tot beide packs uit zijn. Dan doe je ze beide in één keer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:02 schreef Cikx het volgende:
Over 3 dagen Divinity: Original Sin Enhanced Edition.
Over 5 dagen Binding of Isaac: Afterbirth.
Over dik 2 weken Fallout 4.
Wil eigenlijk ook nog die nieuwe Witcher DLC kopen en dan daarnaast nog een beetje studeren.
Goed plan, misschien is de prijs ook wat lager tegen die tijd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt dan beter die Witcher dlc skippen tot beide packs uit zijn. Dan doe je ze beide in één keer.
dan moet je je ogen open doen . Ik ga morgen de review schrijven, maar mijn god, ze hebben geen reet geleerd van unity na patch 3. Toen ging mijn netwerk eindelijk werken en kreeg ik de glitches. Nu heb ik ze al day onequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toevallig gisteren aan begonnen maar is inderdaad leukquote:Op zondag 25 oktober 2015 07:20 schreef Mystikvm het volgende:
Tales of the Borderlands is echt heel tof. Verreweg het beste wat Telltale gemaakt heeft. Natuurlijk omdat ik enorm fan van Borderlands ben (zonder dat je die games gespeeld hebt, heeft het echt geen zin dit te spelen) maar ook omdat het niet dat houterige heeft van hun eerdere games, zoals The Walking Dead.
Dit gaat hem niet worden dan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
http://multiplayer.com/vi(...)headset-per-ps4.html
VR. Duur![]()
Welk systeem speel je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan moet je je ogen open doen . Ik ga morgen de review schrijven, maar mijn god, ze hebben geen reet geleerd van unity na patch 3. Toen ging mijn netwerk eindelijk werken en kreeg ik de glitches. Nu heb ik ze al day one
Een goeie TV is net zo duur. Ik vind het een mooie prijs!quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
VR. Duur![]()
Dit is het PS4-topic tochquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Welk systeem speel je?
Ik heb een keer meegemaakt dat Jacob tegen een onzichtbare muur klom maar geen gekke gezichten of zwevende mensen gezien dit keer. Wat wel echt een smerige actie is dat Jack the Ripper alleen te vinden is in dlc. Toen ik hoorde dat de serie eindelijk naar London kwam was een van de eerste dingen waar ik aan dacht Jack the Ripper en met mij veel anderen wat doet ubisoft zetten ze hem achter een dlc muur.
precies, veel te duur dus. Toch ga ik er wel een halen als de eerste reviews positief zijn.quote:
Mensen die dit spel meteen hebben gekocht verdienen alle bugs die ze tegenkomenquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is het PS4-topic toch
Zwevende mensen, vallende kinderen van dakgoten, een cutscene waarin de personages weg zijn, je ziet alleen een zwevend pistool, NPC's die je moet volgen en opeens stilstaan en nooit meer bewegen (of je moet er voor gaan staan dansen, maar dan ben je ontdekt). Ik heb meerdere malen missies opnieuw moeten starten
Nee, wordt dat ergens beweerd? Maar na Unity zou je verwachten dat ze een cutscene nota bene wel zouden checken. Die video van AC hierboven heb ik op mijn eigen PS4 zien gebeuren. Ja, lachen,maar na een flinke afbrander op Unity zou je verwachten dat ze hun tests wel iets serieuzer zouden aanpakkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alsof bugs alleen maar bij Assassins Creed bestaan?
Ik vind het niet vreemd dat dit weer een bug fest is, dat zag iedereen aankomen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, wordt dat ergens beweerd? Maar na Unity zou je verwachten dat ze een cutscene nota bene wel zouden checken. Die video van AC hierboven heb ik op mijn eigen PS4 zien gebeuren. Ja, lachen,maar na een flinke afbrander op Unity zou je verwachten dat ze hun tests wel iets serieuzer zouden aanpakken
Dat had ik ook niet. maar omdat ik het niet heb heeft niemand het? Sorry, er staan tig videos online, moet ik die maar negeren dan. Ten tijde van schrijven had nog niemand het spel, dus ik was net zo verrast over de bugfest van toen als ieder anderquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreemd dat dit weer een bug fest is, dat zag iedereen aankomen.
Wat ik wel frappant vind is jouw 180 graden over Unity. Volgens mij riep je vorig jaar namelijk dat je nergens last van had
500GB, stock dus. Meer dan genoeg, ik ruim gewoonweg wat games op als ik er klaar mee benquote:
500gb. Veel te weinig. Moet vaak dingen verwijderen en kan maar een kleine collectie op mn HD hebben staan.quote:
zou wat anders halen dan call of dutyquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:13 schreef Fylax het volgende:
Dan ga ik denk ik de 1TB versie met BO3 halen voor 400 euro.
ik MOET black ops 3quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
zou wat anders halen dan call of duty
en dan battlefront halen volgende maand
Mijn eerste COD met Zombiesquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik MOET black ops 3
moet weer zombies spelen![]()
![]()
Misschien komt het omdat je zonder de day one patch speelde ? Heb echt bijna geen bugs gezien. Lees er ook in andere reviews weinig over.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is het PS4-topic toch
Zwevende mensen, vallende kinderen van dakgoten, een cutscene waarin de personages weg zijn, je ziet alleen een zwevend pistool, NPC's die je moet volgen en opeens stilstaan en nooit meer bewegen (of je moet er voor gaan staan dansen, maar dan ben je ontdekt). Ik heb meerdere malen missies opnieuw moeten starten
Alle patches zijn al aanwezig op mijn systeem, die stonden vorige week al te downloadenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat je zonder de day one patch speelde ? Heb echt bijna geen bugs gezien. Lees er ook in andere reviews weinig over.
Die van ign.nl was duidelijk geschreven door een fanboy inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alle patches zijn al aanwezig op mijn systeem, die stonden vorige week al te downloadenDat zegt meer over de pers zelf, want ik lees in verschillende reviews dat er glitches zijn, maar alsnog een 8 of 9
Lees het morgen maar, dan snap je dat ik, en ik rekende me echt wel als fan van de serie, er gewoon klaar mee ben. Jammer voor Ubisoft, ze bellen maar als ze er niet blij mee zijn. Ik heb meer uren zitten in het ook niet vernieuwende maar oh zo verslavende One Piece Pirate Warriors 3. Daar doe ik ook constant hetzelfde, maar dan is het wel supertof.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die van ign.nl was duidelijk geschreven door een fanboy inderdaad
Verder had Tweekers het over de gebruikelijke Assassins Creed glitches ik denk dat ik daar ook al overheen kijk.
Na al die jaren heb ik er genoeg van. Zelfs ik en ik heb Unity nog een prima cijfer gegeven. Die speelde ik dan ook in al mijn vrije uurtjes en had met dank aan die coopserver-bug geen last van framedrops e.d. Bij deze vraag ik me af of ik d eplatinum nog wil halen. En het komt niet eens door de vele glitches, maar gewoon de oh zo saaie missies die je her en der vindt. Ik kan geen kidnapping meer zienquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:30 schreef Cikx het volgende:
Het verbaast me dat mensen nog geen genoeg hebben van Assassins Creed.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:30 schreef Cikx het volgende:
Het verbaast me dat mensen nog geen genoeg hebben van Fifa
Toen ik net aangekomen in London gelijk een een zakkenroller moest achtervolgen kreeg ik inderdaad wel een deja vu momentje. Maar wat zou je willen dat ze met de serie doen ?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na al die jaren heb ik er genoeg van. Zelfs ik en ik heb Unity nog een prima cijfer gegeven. Die speelde ik dan ook in al mijn vrije uurtjes en had met dank aan die coopserver-bug geen last van framedrops e.d. Bij deze vraag ik me af of ik d eplatinum nog wil halen. En het komt niet eens door de vele glitches, maar gewoon de oh zo saaie missies die je her en der vindt. Ik kan geen kidnapping meer zien
30.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ik net aangekomen in London gelijk een een zakkenroller moest achtervolgen kreeg ik inderdaad wel een deja vu momentje. Maar wat zou je willen dat ze met de serie doen ?
Het torens klimmen en mensen achtervolgen is natuurlijk een herkenbaar iets uit de serie.
Mario springt ook al20 jaar op paddenstoelen en schildpadden om vervolgens in een eind gevecht de draak te verslaan en de prinses te redden.
Er komt natuurlijk niet elk jaar een Super Mario game uit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ik net aangekomen in London gelijk een een zakkenroller moest achtervolgen kreeg ik inderdaad wel een deja vu momentje. Maar wat zou je willen dat ze met de serie doen ?
Het torens klimmen en mensen achtervolgen is natuurlijk een herkenbaar iets uit de serie.
Mario springt ook al 20 jaar op paddenstoelen en schildpadden om vervolgens in een eind gevecht de draak te verslaan en de prinses te redden.
Ik heb ook het idee dat de verhaallijn rubbish is. Heb al sinds deel 2 niet meer gespeeld, maar ik heb toch echt liever franchises waar je maar eens in de paar jaar iets van hoort, in plaats van elk jaar weer nieuwe meuk. Je kunt niet jaar op jaar consistent kwaliteit bieden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na al die jaren heb ik er genoeg van. Zelfs ik en ik heb Unity nog een prima cijfer gegeven. Die speelde ik dan ook in al mijn vrije uurtjes en had met dank aan die coopserver-bug geen last van framedrops e.d. Bij deze vraag ik me af of ik d eplatinum nog wil halen. En het komt niet eens door de vele glitches, maar gewoon de oh zo saaie missies die je her en der vindt. Ik kan geen kidnapping meer zien
laten sterven.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar wat zou je willen dat ze met de serie doen ?
of een jaar of twee overslaan en eens werken aan een degelijke ai, een echt vechtsysteem en eens variatie in missies. nu is echt het per wijk constant hetzelfdequote:Op zondag 25 oktober 2015 15:37 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
laten sterven.
Heb sinds gister far cry 4 maar dat is ook redelijk verneukt, ze hadden het beter random event generator 4 kunnen noemen.
Ligt eraan, als ze de 2008-versie opvolgen wel. De Sands-serie is klaar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
En een nieuwe prins of persia willen jullie dat wel?
MISSCHIEN WORDT HET WEL KNACK!!!!quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:30 schreef DKUp het volgende:
Dinsdag Sony Persconferentie
PS+ spellen zullen daar wel worden aangekondigd.
Dat zou wel mooi zijn.quote:
Rocket League > mediocre AAA games zoals Black Flag.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn.
De Xbox One heeft tot nu toe wel een aantal grote namen bij de Xbox variant van PS Plus gehad, dus het zou nu onderhand wel een keer tijd worden.
Was niks mis met Black Flagquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Rocket League > mediocre AAA games zoals Black Flag.
Niet heel erg veel maar een game als Black Flag ga ik geen minuut spelen met al die toffe games die er uit zijn gekomen de laatste tijdquote:
Nee okquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet heel erg veel maar een game als Black Flag ga ik geen minuut spelen met al die toffe games die er uit zijn gekomen de laatste tijd
Dat soort games kan je wel veel makkelijker een paar potjes/korte sessies tussen als dat huidige AAA geweld door spelen, itt oudere 'volwaardige' game als een Black Flag of een Killzone. Ik zou er toch niet aan toe komen, ik heb straks al een backlog die bestaat uit titels als Divinity en Wasteland.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee ok![]()
Maar ik zou RL op het moment ook niet spelen dan
Rocketleague vind ik echt supertof.... net zoals SMB en uiteraard BOI, dat vind ik de beste PS+ game ooit en die staat ook in mijn top5 ooit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
Unmechanical is wel een leuk spel voor tussendoor, kan het ook niet langer dan 20 minuten spelen voordat het gaat vervelen.
Rocket League vind ik zelfs met meerdere personen nog steeds weinig aan. Alleen guacamelee en unfinished swan vind ik tot nu toe echt goede ps+ games.
Wat dacht je van Outlast, Resogun, Super Meat Boy,Transistor, Pixeljunk Shooter, Velocity of Dead Nation?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
Unmechanical is wel een leuk spel voor tussendoor, kan het ook niet langer dan 20 minuten spelen voordat het gaat vervelen.
Rocket League vind ik zelfs met meerdere personen nog steeds weinig aan. Alleen guacamelee en unfinished swan vind ik tot nu toe echt goede ps+ games.
Zo lang heeft JJ nog geen ps4quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Outlast, Resogun, Super Meat Boy,Transistor, Velocity of Dead Nation?
Als je werkelijk geen van deze games goed vind, dan heb je of een heleboel games gemist of geen enkele smaak.
zolang heb ik idd nog geen ps4. en vind meat boy kutquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Outlast, Resogun, Super Meat Boy,Transistor, Pixeljunk Shooter, Velocity of Dead Nation?
Als je werkelijk geen van deze games goed vind, dan heb je of een heleboel games gemist of geen enkele smaak.
Alleen Outlast was boeiend, de rest indiesquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Outlast, Resogun, Super Meat Boy,Transistor, Pixeljunk Shooter, Velocity of Dead Nation?
Outlast is geen indie?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen Outlast was boeiend, de rest indies
Oh oke... volgens Red Barrels zelf namelijk wel een indie-studio:quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:57 schreef DKUp het volgende:
Outlast is geen indie klopt, Dead Nation is ouwe meuk.
jij bent zelf indie meukquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:14 schreef DKUp het volgende:
Jullie brengen mij in de war met die indie-meuk
klopt, er was van alles mis me acbfquote:
quote:
Dan raad ik je aan direct Resogun aan te schaffen. Topgame is dat, en duur zal 'ie nu niet meer zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:21 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zolang heb ik idd nog geen ps4. en vind meat boy kut![]()
mijn smaak verder is uitmuntend.
niks voor mij denk ik, hou niet zo van old skool arcade games. die ben ik na 10 minuten al zat.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan direct Resogun aan te schaffen. Topgame is dat, en duur zal 'ie nu niet meer zijn.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb wel wat 'hangende missies' ervaren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was toch al bekend?quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
VR. Duur![]()
Iedere AC is tot nu toe instant buy.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:30 schreef Cikx het volgende:
Het verbaast me dat mensen nog geen genoeg hebben van Assassins Creed.
Ik speel zo nu en dan eens een Assassins Creed, ik denk eentje om de twee jaar oid. En ik vind het gewoon vermakelijk. Lekker simpel door de wereld rennen, springen en sneaken. En ondertussen een beetje dingen zien/leren van de geschiedenis en wat mensen vermoorden. Ik ben daar best voor te porren zo nu en dan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:13 schreef n8n het volgende:
Wat is er nog leuk aan AC dan? Het is niet moeilijk, dus totaal geen uitdaging, het is repetitief, heeft jaren dezelfde formule en na deel 2 is het verhaal onder de mat geschoven om maar elk jaar een nieuw deel te kunnen persen. Over 20 jaar is deze franchise nog bezig
Ik speel het eigenlijk puur voor de database die erachter zit. Iedere AC levert weer uren Wiki\ lees plezier op.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:13 schreef n8n het volgende:
Wat is er nog leuk aan AC dan? Het is niet moeilijk, dus totaal geen uitdaging, het is repetitief, heeft jaren dezelfde formule en na deel 2 is het verhaal onder de mat geschoven om maar elk jaar een nieuw deel te kunnen persen. Over 20 jaar is deze franchise nog bezig
Nee ook met paypal en idealquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:14 schreef Fylax het volgende:
Kan je alleen maar met creditcard betalen in de Playstation Store?
Dat Paypal zag ik ook staan ja, maar dat gaat ook via creditcard.quote:
Moet wel kunnen, zelf laatst nog gedaan. Laatste stap in het proces kun je het aangeven om je "wallet" te vullen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat Paypal zag ik ook staan ja, maar dat gaat ook via creditcard.
Ik kan iDeal nergens vinden als ik een game in het winkelmandje heb.
jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:30 schreef Fylax het volgende:
Hmm okay, zometeen nog maar eens naar kijken dan.
Kun je de PS4 500 GB uitbreiden?
Heb dr een 2TB hard drive ingegooid na een paar maanden, dus jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:30 schreef Fylax het volgende:
Hmm okay, zometeen nog maar eens naar kijken dan.
Kun je de PS4 500 GB uitbreiden?
Paypal kan ook gewoon via je bank hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Verstandig.quote:
Oehh GOTY, mijn prognose is:quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:51 schreef DKUp het volgende:
AC![]()
De wereld, de muziek en de sfeer.
Overigens is The Witcher 3 GOTY voor mij![]()
Is gewoon mijn individuele top 10 van dit jaar, heb niet zoveel met Bloodborne en MGS helaas.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:11 schreef studentje7 het volgende:
Waar is Bloodborne en MGS V. Heb ze allebei ook nog niet gespeeld, maar die maken zeker kans om GOTY te worden.
Al denk ik dat het tussen witcher en fallout gaat.
Als je hem preload heb je een aftelklok in je menuquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:27 schreef Fylax het volgende:
Weet iemand trouwens hoelaat je Black Ops 3 kan spelen als je 'm via de Store gekocht hebt? Gewoon 6 november om 00:01?
Oh nee dan snap ik het:)quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:25 schreef Cikx het volgende:
[..]
Is gewoon mijn individuele top 10 van dit jaar, heb niet zoveel met Bloodborne en MGS helaas.
Hoeveel kostte dat?quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:59 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb dr een 2TB hard drive ingegooid na een paar maanden, dus ja. Ruimteeeeee
. Is goed voor de game hoarder in me
(hoef ik niet constant games te uninstallen/installen-patchesdownloaden).
Wehkamp verkoopt regelmatig PSN kaarten van 50 Euro voor minder dan 40 euro.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/397221/toshiba-mq-series-2tb.htmlquote:
ik dacht dat ie 400 ging kosten. Dat vond ik al 100 teveel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was toch al bekend?
Agh, gaat er wrs toch wel komen
no man's sky vr support en release date.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nog 24 uur voor de persconferentie... Ben benieuwd.
Wat verwachten we? Ik hoop op die heavy rain remastered plus een nieuwe GoW.. En misschien wat kingdom hearts..
Ah, nu je het zegt.. "De prijs van een console" werd toen gezegd toch?quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik dacht dat ie 400 ging kosten. Dat vond ik al 100 teveel.
No mans sky in de ps+ volgende week dinsdag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:23 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
no man's sky vr support en release date.
nieuwe console volgens mij, dan klopt die 500¤ welquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah, nu je het zegt.. "De prijs van een console" werd toen gezegd toch?
Zou wel apart zijn,die guy van No Man's Sky die altijd de PR doet is niet in Parijs bij de presentatie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:23 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
no man's sky vr support en release date.
Eerst maar even afwachten dan.. Of het toch niet 'een Vita' blijkt te zijnquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
nieuwe console volgens mij, dan klopt die 500¤ wel
hoeft ook niet, hij heeft al genoeg uitgelegd.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou wel apart zijn,die guy van No Man's Sky die altijd de PR doet is niet in Parijs bij de presentatie.
het lijkt me niet zo moeilijk om een first person spel compatible te maken, dus daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eerst maar even afwachten dan.. Of het toch niet 'een Vita' blijkt te zijn
doe mij eerst maar een normale pvp modequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:56 schreef PBateman1978 het volgende:
DriveClub Bikes geregistreerd door Sony.
Bring it on!
dat gaat nu al niks worden, er is nog nooit een spel geweest wat een beetje een weergave of feeling geeft van een motorfiets...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Bring it on!
Begin november.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
doe mij eerst maar een normale pvp mode
Zolang het maar lekker rijdt, ik wil graag in first person view met helmet cam los hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dat gaat nu al niks worden, er is nog nooit een spel geweest wat een beetje een weergave of feeling geeft van een motorfiets...
Het heeft alleen naar mijn idee nog nooit gewerkt. Zou blij zijn als het lukt, maar ik ben er bang voor. Dus lekker rijden doe ik wel op de motorquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Begin november.
[..]
Zolang het maar lekker rijdt, ik wil graag in first person view met helmet cam los hoor.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fallout+4_PS4.htmlquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:05 schreef Leonos het volgende:
Iemand ergens gezien waar je Fallout 4 goedkoop kan pre-orderen?
Nog steeds duurquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fallout+4_PS4.html
Allyourgames.nl is het goedkoopste
Rara, van wie zou dit bericht zijn geweest?quote:Ik zou die game destijds voor 50/60 euro gekocht hebben als ze gewoon de Japanse stemmen erin gelaten hadden. Nu was hij een poosje geleden gratis in de PS+ en zelfs toen heb ik niet eens de moeite genomen om mijn tijd eraan te verspillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Nee, ik maak er wel gebruik van. Er zijn websites waarmee je films kan streamen en compatible met de ps4. Dat vind ik dan wel weer handig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 03:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De browser van de PS4 had er ook gewoon uitgelaten kunnen worden, tering wat traag met lag terwijl de console het makkelijk aan zou moeten kunnen.
Pornhubquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:37 schreef Rijst het volgende:
Er zijn websites waarmee je films kan streamen en compatible met de ps4. Dat vind ik dan wel weer handig.
Linkjes?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, ik maak er wel gebruik van. Er zijn websites waarmee je films kan streamen en compatible met de ps4. Dat vind ik dan wel weer handig.
Ik ben echt met de kracht van 1000 zonnen mezelf in de hand aan het houden om deze niet te kopen vlak voor de release van fallout 4quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:47 schreef poker4lifee het volgende:
divinity review
http://www.playstationlif(...)harder-ps4/#/slide/1
deze nou ook al gaan kopen joh
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ben echt met de kracht van 1000 zonnen mezelf in de hand aan het houden om deze niet te kopen vlak voor de release van fallout 4
Zag dat je de Enhanced Edition voor de PC gratis krijgt als je de reguliere versie al hebt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ben echt met de kracht van 1000 zonnen mezelf in de hand aan het houden om deze niet te kopen vlak voor de release van fallout 4
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Rara, van wie zou dit bericht zijn geweest?Dat is niet zo vreemd toch? Zowel dat die tekst van mij komt, alwel het feit dat ik op Budgetgaming zit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar vroeg ik al een poosje om, dus blij dat ze er nu dus (hopelijk) in komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Bring it on!
PS Asia postte dit:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar vroeg ik al een poosje om, dus blij dat ze er nu dus (hopelijk) in komen.Ik neem aan dat het gewoon lekker zal rijden, beetje zoals in de MotoGP games en/of Project Gotham Racing 4 enzo. In Motorstorm was het toch ook OK!?
Hopelijk ook wat toffe nieuwe lokaties/expansions, zoals city-tracks en/of rally-expansion.
Ben benieuwd of de nieuwe lokaties dan gewoon (weer) gratis zullen worden toegevoegd, en deze bike-expansion en waarschijnlijk een Season Pass 2 zullen dan wel weer 25¤ kosten. Kan natuurlijk zijn dat de bike-expansion gewoon onderdeel is van die 2de Season Pass, dus eerste pack 5-6 bikes ofzo, en daarna wellicht iedere maand nieuwe auto's + 1-2 bikes erbij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
PS Asia postte dit:
[ afbeelding ]
Zou mooi zijn als er vandaag al een update komt.
Mwah, op zich kun je de game rustig kopen, want ik neem aan dat FallOut 4 toch niet meteen foutloos zal werken bij de launch, en dat daar wel weer een paar weken of wellicht maanden overheen gaan voor ze alle bugs er weer uit hebben gehaald...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de nieuwe lokaties dan gewoon (weer) gratis zullen worden toegevoegd, en deze bike-expansion en waarschijnlijk een Season Pass 2 zullen dan wel weer 25¤ kosten. Kan natuurlijk zijn dat de bike-expansion gewoon onderdeel is van die 2de Season Pass, dus eerste pack 5-6 bikes ofzo, en daarna wellicht iedere maand nieuwe auto's + 1-2 bikes erbij.
Anyway, ik ben blij dat ze op deze manier de game uitbouwen.
Daarnaast blijft ook de hoop op mist en hagel (en dikkere sneeuw).
Ben er haast van overtuigd dat Divinity buggier zal zijn dan Fallout.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Mwah, op zich kun je de game rustig kopen, want ik neem aan dat FallOut 4 toch niet meteen foutloos zal werken bij de launch, en dat daar wel weer een paar weken of wellicht maanden overheen gaan voor ze alle bugs er weer uit hebben gehaald...
Aan de andere kant lijkt Divinity Original Sin me ook wel weer een game die binnen 2-3 maanden voor 20 euro te koop zal zijn, vooral omdat het grotendeels onbekend is bij het grote publiek.
Vreemd niet, wel vermakelijk dat je ook elders je 'alleen met Japanse stemmen, anders niet' evangelie aan het prediken bent. Je krijgt ook daar dezelfde reacties als hier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd toch? Zowel dat die tekst van mij komt, alwel het feit dat ik op Budgetgaming zit...
Mjah, sommigen zijn het eens met mijn mening dat de originele stemmen er altijd in horen te zitten, en anderen niet. Wel grappig dat in mijn vriendenkring iedereen het dus met mij eens is en ook die dubs bagger vindt...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vreemd niet, wel vermakelijk dat je ook elders je 'alleen met Japanse stemmen, anders niet' evangelie aan het prediken bent. Je krijgt ook daar dezelfde reacties als hier.
En credits dat je daar dezelfde username hebt als hier.
Ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: Zeer waarschijnlijk dus vandaag EU release.
Ah, standalone expansion lijkt 't op dus?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: Zeer waarschijnlijk dus vandaag EU release.
Yep, een beetje als InFamous First Light denk ik zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah, standalone expansion lijkt 't op dus?
http://blog.eu.playstatio(...)on-press-conference/quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:01 schreef Rijst het volgende:
Hoelaat is die persco en waar kan ik kijken?
Zou wel jammer zijn als het stand-alone is. Ik heb liever dat je gewoon die bikes in je reguliere Driveclub kunt gebruiken, ipv een grote aparte download.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah, standalone expansion lijkt 't op dus?
Je zult de expansion moeten kopen maar ik ga er vanuit dat je daarna DC op kunt starten en dan kunt kiezen voor de motoren of auto's.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn als het stand-alone is. Ik heb liever dat je gewoon die bikes in je reguliere Driveclub kunt gebruiken, ipv een grote aparte download.
Hoe werkte dat met die stand-alone van Second Son? Was die expansion ook gewoon speelbaar vanuit de main game, of bleef die wel helemaal apart?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zult de expansion moeten kopen maar ik ga er vanuit dat je daarna DC op kunt starten en dan kunt kiezen voor de motoren of auto's.
helemaal apartquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe werkte dat met die stand-alone van Second Son? Was die expansion ook gewoon speelbaar vanuit de main game, of bleef die wel helemaal apart?
Ik hoop trouwens wel dat we flink langere tracks krijgen, want 3-4 minuten is momenteel een beetje de max geloof ik (en volgens mij zit ik dan al vrij ruim met mijn inschatting...)
Ik hoop op meer gameplay Uncharted 4, aankondiging van een nieuwe God of War, releasedatum Salt & Sanctuary en co-opmodus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:41 schreef Yi-Long het volgende:
Anyway, nu even een paar uur naar buiten, nog even proberen te genieten van het zonnige herfstweer, en dan hopelijk op tijd thuis voor de Paris aankondigingen, incl. Driveclub.
ja kan, maar dan kan jij alleen de games die daarop gekocht zijn op die normale account spelen(en dus ook niet op je us account) en hij dus wel op alle accounts op z'n ps.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:00 schreef l0lownkill het volgende:
Een vraagje: kun je meerdere accounts als primary hebben op je PS4?
Hier gaat het om:
Ik heb mijn normale account en US account, US is primary
Een vriend heeft zijn normale account en het account van een ander als primary.
Mocht hij nu van mijn games parasiteren gebruik willen maken, kan hij dan ook mijn NORMALE account als primary zetten?
Ik heb even rondgezocht op de interwebs, zover ik weet kun je per PSN account 1 console als primary zetten, aangezien ik mijn normale account niet op primary heb zou hij dat dus op zijn console kunnen activeren? (met dus 2 primary accounts op de console, wat mogelijk zou moeten zijn)
Bummerquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:11 schreef 2dope het volgende:
Hmm, ik zie nu dat SCE Santa Monica niet eens aanwezig is
Op de site heb je een floorplan met alle booths:quote:
Mwah, Uncharted 4 is more of the same. Cover-shooting, kleurrijk, douchebags, en klauteren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik hoop op meer gameplay Uncharted 4, aankondiging van een nieuwe God of War, releasedatum Salt & Sanctuary en co-opmodus.
Had die ps4 exclusive content dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:06 schreef Yi-Long het volgende:
Hij noemt wel The Order , maar geen Witcher 3. Dikke fail
Yeah, exclusive Pixels en FPS.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Had die ps4 exclusive content dan?
Topquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja kan, maar dan kan jij alleen de games die daarop gekocht zijn op die normale account spelen(en dus ook niet op je us account) en hij dus wel op alle accounts op z'n ps.
maar dat doe je blijkbaar al, dus idd dan kan hij games daarop gekocht ook spelen
Ze kunnen toch trailers laten zien en niks speelbaars ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Op de site heb je een floorplan met alle booths:
http://www.parisgamesweek.com/en/news/le-plan-de-la-pgw-2015
Juni ^quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:35 schreef Tortugal het volgende:
Maar mensen die uitkijken naar No Man's Sky, wat trekt je daar dan aan?
quote:Rondreizen in een bijna oneindig universum
-zucht-quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:35 schreef Tortugal het volgende:
Maar mensen die uitkijken naar No Man's Sky, wat trekt je daar dan aan? Rondreizen in een bijna oneindig universum waar het enige wat er te doen is nieuwe planeten ontdekken is?
Als het kon zou ik dat nu in het echt aan het doen zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:35 schreef Tortugal het volgende:
Maar mensen die uitkijken naar No Man's Sky, wat trekt je daar dan aan? Rondreizen in een bijna oneindig universum waar het enige wat er te doen is nieuwe planeten ontdekken is?
Wereld is verkloot geloof ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar speelt dit af nadat de wereld verkloot is of is dit een alternatieve primal setting
Het zag er wel weer spinky as hell uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:46 schreef Yi-Long het volgende:
Damn, geen nieuwe locaties nog aangekondigd? Alleen maar nieuwe bikes is een beetje karig.
Lijkt me prima tijdverdrijfquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:35 schreef Tortugal het volgende:
Dat wel, maar ze hadden aangegeven dat ze nieuwe lokaties en tracks zouden aankondigen deze dagen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het zag er wel weer spinky as hell uit
al draagt een aap een gouden ring.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dit is van little big planet en tearaway hoor..
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het nog best tof. Vond LBP geen reet aan, maar dit lijkt me wel wat.
Had dan horizon new dawn laten zien zo langquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:00 schreef poker4lifee het volgende:
halfuur deze shit laten zieny u do dis
verkennenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snap de hype rondom No man sky ook niet je kan planeten ontdekken en die dan bijhouden in je logboek ofzo of kan je er ook daadwerkelijk iets doen?
Trailer staat inmiddels ook online, mocht je/iemand 'm gemist hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zoals lang geleden al voorspeld.
En dat sla je dan op in je eigen Wikipedia pagina/logboek achtig iets of kan je er wat mee zo als je eigen planeet met eco systeem bouwen enzo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verkennennieuwe resources zoeken, nieuwe beesten vinden
Wordt alles op FP Games geplaatst? Ik kan de livestream niet kijken namelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:05 schreef donald_dick het volgende:
liedjes met guns erin, altijd 3 reten
zo goed alsquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wordt alles op FP Games geplaatst? Ik kan de livestream niet kijken namelijk
nog geen ideequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dat sla je dan op in je eigen Wikipedia pagina/logboek achtig iets of kan je er wat mee zo als je eigen planeet met eco systeem bouwen enzo?
Vroeger had je een vergelijkbaar Star wars spel dan kreeg je een planeet en mocht je god spelen ik geef niet veel om star wars maar dat was echt een tof spel.
Cijfer?quote:
Dreams? Die geef ik 3 blikes Dew en 1,5 dag oude zak Doritosquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cijfer?
Heb niets gezien want SC Genemuiden is op tv.
quote:
Okeuquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
ey studiotje ik krijg volgende week PS4
zelfs braddie heeft een autoquote:
Citroen BXquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een trapauto telt niet mee volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |