quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het nog best tof. Vond LBP geen reet aan, maar dit lijkt me wel wat.
Had dan horizon new dawn laten zien zo langquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:00 schreef poker4lifee het volgende:
halfuur deze shit laten zieny u do dis
verkennenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snap de hype rondom No man sky ook niet je kan planeten ontdekken en die dan bijhouden in je logboek ofzo of kan je er ook daadwerkelijk iets doen?
Trailer staat inmiddels ook online, mocht je/iemand 'm gemist hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zoals lang geleden al voorspeld.
En dat sla je dan op in je eigen Wikipedia pagina/logboek achtig iets of kan je er wat mee zo als je eigen planeet met eco systeem bouwen enzo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verkennennieuwe resources zoeken, nieuwe beesten vinden
Wordt alles op FP Games geplaatst? Ik kan de livestream niet kijken namelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:05 schreef donald_dick het volgende:
liedjes met guns erin, altijd 3 reten
zo goed alsquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wordt alles op FP Games geplaatst? Ik kan de livestream niet kijken namelijk
nog geen ideequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dat sla je dan op in je eigen Wikipedia pagina/logboek achtig iets of kan je er wat mee zo als je eigen planeet met eco systeem bouwen enzo?
Vroeger had je een vergelijkbaar Star wars spel dan kreeg je een planeet en mocht je god spelen ik geef niet veel om star wars maar dat was echt een tof spel.
Cijfer?quote:
Dreams? Die geef ik 3 blikes Dew en 1,5 dag oude zak Doritosquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cijfer?
Heb niets gezien want SC Genemuiden is op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |