Had die ps4 exclusive content dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:06 schreef Yi-Long het volgende:
Hij noemt wel The Order , maar geen Witcher 3. Dikke fail
Yeah, exclusive Pixels en FPS.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Had die ps4 exclusive content dan?
Topquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja kan, maar dan kan jij alleen de games die daarop gekocht zijn op die normale account spelen(en dus ook niet op je us account) en hij dus wel op alle accounts op z'n ps.
maar dat doe je blijkbaar al, dus idd dan kan hij games daarop gekocht ook spelen
Ze kunnen toch trailers laten zien en niks speelbaars ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Op de site heb je een floorplan met alle booths:
http://www.parisgamesweek.com/en/news/le-plan-de-la-pgw-2015
Juni ^quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:35 schreef Tortugal het volgende:
Maar mensen die uitkijken naar No Man's Sky, wat trekt je daar dan aan?
quote:Rondreizen in een bijna oneindig universum
-zucht-quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:35 schreef Tortugal het volgende:
Maar mensen die uitkijken naar No Man's Sky, wat trekt je daar dan aan? Rondreizen in een bijna oneindig universum waar het enige wat er te doen is nieuwe planeten ontdekken is?
Als het kon zou ik dat nu in het echt aan het doen zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:35 schreef Tortugal het volgende:
Maar mensen die uitkijken naar No Man's Sky, wat trekt je daar dan aan? Rondreizen in een bijna oneindig universum waar het enige wat er te doen is nieuwe planeten ontdekken is?
Wereld is verkloot geloof ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar speelt dit af nadat de wereld verkloot is of is dit een alternatieve primal setting
Het zag er wel weer spinky as hell uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:46 schreef Yi-Long het volgende:
Damn, geen nieuwe locaties nog aangekondigd? Alleen maar nieuwe bikes is een beetje karig.
Lijkt me prima tijdverdrijfquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:35 schreef Tortugal het volgende:
Dat wel, maar ze hadden aangegeven dat ze nieuwe lokaties en tracks zouden aankondigen deze dagen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het zag er wel weer spinky as hell uit
al draagt een aap een gouden ring.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dit is van little big planet en tearaway hoor..
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het nog best tof. Vond LBP geen reet aan, maar dit lijkt me wel wat.
Had dan horizon new dawn laten zien zo langquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:00 schreef poker4lifee het volgende:
halfuur deze shit laten zieny u do dis
verkennenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snap de hype rondom No man sky ook niet je kan planeten ontdekken en die dan bijhouden in je logboek ofzo of kan je er ook daadwerkelijk iets doen?
Trailer staat inmiddels ook online, mocht je/iemand 'm gemist hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zoals lang geleden al voorspeld.
En dat sla je dan op in je eigen Wikipedia pagina/logboek achtig iets of kan je er wat mee zo als je eigen planeet met eco systeem bouwen enzo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verkennennieuwe resources zoeken, nieuwe beesten vinden
Wordt alles op FP Games geplaatst? Ik kan de livestream niet kijken namelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:05 schreef donald_dick het volgende:
liedjes met guns erin, altijd 3 reten
zo goed alsquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wordt alles op FP Games geplaatst? Ik kan de livestream niet kijken namelijk
nog geen ideequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dat sla je dan op in je eigen Wikipedia pagina/logboek achtig iets of kan je er wat mee zo als je eigen planeet met eco systeem bouwen enzo?
Vroeger had je een vergelijkbaar Star wars spel dan kreeg je een planeet en mocht je god spelen ik geef niet veel om star wars maar dat was echt een tof spel.
Cijfer?quote:
Dreams? Die geef ik 3 blikes Dew en 1,5 dag oude zak Doritosquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cijfer?
Heb niets gezien want SC Genemuiden is op tv.
quote:
Okeuquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
ey studiotje ik krijg volgende week PS4
zelfs braddie heeft een autoquote:
Citroen BXquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een trapauto telt niet mee volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |