Heb wel wat 'hangende missies' ervaren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog altijd veel plezier in London bijna geen bugs gezien Roy. Wel veel micro transacties.
Was toch al bekend?quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
http://multiplayer.com/vi(...)headset-per-ps4.html
VR. Duur![]()
Iedere AC is tot nu toe instant buy.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:30 schreef Cikx het volgende:
Het verbaast me dat mensen nog geen genoeg hebben van Assassins Creed.
Ik speel zo nu en dan eens een Assassins Creed, ik denk eentje om de twee jaar oid. En ik vind het gewoon vermakelijk. Lekker simpel door de wereld rennen, springen en sneaken. En ondertussen een beetje dingen zien/leren van de geschiedenis en wat mensen vermoorden. Ik ben daar best voor te porren zo nu en dan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:13 schreef n8n het volgende:
Wat is er nog leuk aan AC dan? Het is niet moeilijk, dus totaal geen uitdaging, het is repetitief, heeft jaren dezelfde formule en na deel 2 is het verhaal onder de mat geschoven om maar elk jaar een nieuw deel te kunnen persen. Over 20 jaar is deze franchise nog bezig
Ik speel het eigenlijk puur voor de database die erachter zit. Iedere AC levert weer uren Wiki\ lees plezier op.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:13 schreef n8n het volgende:
Wat is er nog leuk aan AC dan? Het is niet moeilijk, dus totaal geen uitdaging, het is repetitief, heeft jaren dezelfde formule en na deel 2 is het verhaal onder de mat geschoven om maar elk jaar een nieuw deel te kunnen persen. Over 20 jaar is deze franchise nog bezig
Nee ook met paypal en idealquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:14 schreef Fylax het volgende:
Kan je alleen maar met creditcard betalen in de Playstation Store?
Dat Paypal zag ik ook staan ja, maar dat gaat ook via creditcard.quote:
Moet wel kunnen, zelf laatst nog gedaan. Laatste stap in het proces kun je het aangeven om je "wallet" te vullen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat Paypal zag ik ook staan ja, maar dat gaat ook via creditcard.
Ik kan iDeal nergens vinden als ik een game in het winkelmandje heb.
jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:30 schreef Fylax het volgende:
Hmm okay, zometeen nog maar eens naar kijken dan.
Kun je de PS4 500 GB uitbreiden?
Heb dr een 2TB hard drive ingegooid na een paar maanden, dus jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:30 schreef Fylax het volgende:
Hmm okay, zometeen nog maar eens naar kijken dan.
Kun je de PS4 500 GB uitbreiden?
Paypal kan ook gewoon via je bank hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Verstandig.quote:
Oehh GOTY, mijn prognose is:quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:51 schreef DKUp het volgende:
AC![]()
De wereld, de muziek en de sfeer.
Overigens is The Witcher 3 GOTY voor mij![]()
Is gewoon mijn individuele top 10 van dit jaar, heb niet zoveel met Bloodborne en MGS helaas.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:11 schreef studentje7 het volgende:
Waar is Bloodborne en MGS V. Heb ze allebei ook nog niet gespeeld, maar die maken zeker kans om GOTY te worden.
Al denk ik dat het tussen witcher en fallout gaat.
Als je hem preload heb je een aftelklok in je menuquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:27 schreef Fylax het volgende:
Weet iemand trouwens hoelaat je Black Ops 3 kan spelen als je 'm via de Store gekocht hebt? Gewoon 6 november om 00:01?
Oh nee dan snap ik het:)quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:25 schreef Cikx het volgende:
[..]
Is gewoon mijn individuele top 10 van dit jaar, heb niet zoveel met Bloodborne en MGS helaas.
Hoeveel kostte dat?quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:59 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb dr een 2TB hard drive ingegooid na een paar maanden, dus ja. Ruimteeeeee
. Is goed voor de game hoarder in me
(hoef ik niet constant games te uninstallen/installen-patchesdownloaden).
Wehkamp verkoopt regelmatig PSN kaarten van 50 Euro voor minder dan 40 euro.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/397221/toshiba-mq-series-2tb.htmlquote:
ik dacht dat ie 400 ging kosten. Dat vond ik al 100 teveel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was toch al bekend?
Agh, gaat er wrs toch wel komen
no man's sky vr support en release date.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nog 24 uur voor de persconferentie... Ben benieuwd.
Wat verwachten we? Ik hoop op die heavy rain remastered plus een nieuwe GoW.. En misschien wat kingdom hearts..
Ah, nu je het zegt.. "De prijs van een console" werd toen gezegd toch?quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik dacht dat ie 400 ging kosten. Dat vond ik al 100 teveel.
No mans sky in de ps+ volgende week dinsdag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:23 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
no man's sky vr support en release date.
nieuwe console volgens mij, dan klopt die 500¤ welquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah, nu je het zegt.. "De prijs van een console" werd toen gezegd toch?
Zou wel apart zijn,die guy van No Man's Sky die altijd de PR doet is niet in Parijs bij de presentatie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:23 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
no man's sky vr support en release date.
Eerst maar even afwachten dan.. Of het toch niet 'een Vita' blijkt te zijnquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
nieuwe console volgens mij, dan klopt die 500¤ wel
hoeft ook niet, hij heeft al genoeg uitgelegd.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou wel apart zijn,die guy van No Man's Sky die altijd de PR doet is niet in Parijs bij de presentatie.
het lijkt me niet zo moeilijk om een first person spel compatible te maken, dus daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eerst maar even afwachten dan.. Of het toch niet 'een Vita' blijkt te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |