Is Jimmy een sigaretje aan het roken?quote:
Een frikandel speciaal met knoflookquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
NWS / Nieuw: pizza frikandel speciaal
Smullen jongens!
Wat is deze haat!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Een frikandel speciaal met knoflook. Nee. Gewoon nee.
eensquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef minthy het volgende:
En Adele op 3. Tof wijf, maar die muziek van haar is mij veel te dramatisch
3quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2e of 3e keer vandaag op NPO 3FM?
Zeker de 3e keer maar ik ben nogal vaak van m'n plek geweest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2e of 3e keer vandaag op NPO 3FM?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker de 3e keer maar ik ben nogal vaak van m'n plek geweest.
quote:
Die had ik aan het eind van het vorig topic al gepost poepjequote:
Ja dat weet ik heb hem ook gecopy/pastequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die had ik aan het eind van het vorig topic al gepost poepje
Sicarioquote:
Dat Wilbert vast niet toegeven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:44 schreef wolfrolf het volgende:
De platenbaas heeft gewoon airplay gekocht dat kan bijna niet anders
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:21 schreef JDude het volgende:
Vierde keer A Dell vandaag bij de buren van 2FM.
Eenschquote:
Zit idd eentje met LTS Zwakstroom tussen de reageerders daar. Wat een sukkelquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:47 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.degladiool.nl/yelp-recensies-van-vluchtelingen/
![]()
![]()
![]()
De reacties zijn ook goud.
Verdommequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zit idd eentje met LTS Zwakstroom tussen de reageerders daar. Wat een sukkel.
Er hebben wel meer mensen stemrecht die geen stemrecht zouden moeten hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdommewat een monk
![]()
en dat heeft stemrecht
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:59 schreef JDude het volgende:
Van die koekebakker natuurlijk, koekebakker.
Adele??quote:
Choleraquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Adele??
Edit; ja dus. En ook op radio 2 en op 538 blijkbaar![]()
Godsamme.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Adele??
Edit; ja dus. En ook op radio 2 en op 538 blijkbaar![]()
Is toch niet normaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:31 schreef JayHovah het volgende:
Wist je dat Adele vroeger in een snackbar werkte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eehhm manmanman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bedoel je dus
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]eehhm manmanman
Dat kan ook...net hoe je het bekijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bedoel je dus![]()
een nissan micra?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:10 schreef Cee het volgende:
Twee aanbiedingen gekregen van bedrijven.
Vandaag ga ik een auto kopen.
Zoals vervelende hipsterts zouden zeggen: BAM.
een dikke amerikaanse bak?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, een toppieknalgele Chevy.![]()
Ik ga 'm Dries noemen.
Nee, 'gewoon' een hatchback, ik had meer een voorkeur voor een Japanner maar heb een beperkt budget en deze Chevy schreeuwde naar me. 78000 kilometers op de tellert, uit 2008, vorige eigenaar is bekend, garage is vertrouwd. Enige nadeel is afwezigheid van een airco maar de ramen kunnen gelukkig open.quote:
klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, 'gewoon' een hatchback, ik had meer een voorkeur voor een Japanner maar heb een beperkt budget en deze Chevy schreeuwde naar me. 78000 kilometers op de tellert, uit 2008, vorige eigenaar is bekend, garage is vertrouwd. Enige nadeel is afwezigheid van een airco maar de ramen kunnen gelukkig open.
HAHAHA GRAPPIGtwitter:Domien twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 20:11:53Opgepast: op tijd naar bed, uurtje korter slapen vannacht! #zomertijd reageer retweet
die hebben tegenwoordig een sociaal levenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:30 schreef Paul het volgende:
WAAR ZIJN DE ANDERE 3FM HOOLIGANS UIT DIT TOPIC
Hoi.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:30 schreef Paul het volgende:
Hoi.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:30 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi.
Niet luisterend of kijkend.
Zit net te kijken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:30 schreef Paul het volgende:
staan op 1 uiteraard want nummer 2 is EkstraWeekendquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit net te kijken.
Stonden de Magic Friends in de lijst?
SR op 1.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
staan op 1 uiteraard want nummer 2 is EkstraWeekend
Ekstra Weekendquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef Evertjan het volgende:
is het alweer zo lang geleden dat EW er mee op hield![]()
Ekstra weekendquote:
Ik ook niet. Lig te wachten of ze nog gaan kwalificeren bij de F1.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi.
Niet luisterend of kijkend.
Ik mis 't nog steeds...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef Evertjan het volgende:
is het alweer zo lang geleden dat EW er mee op hield![]()
#huiliehuiliequote:
En geen smaak....quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:52 schreef JayHovah het volgende:
Dotan achterna vliegen op zijn tour in Amerika... Dan heb je echt geen leven...en een kort pittig kapsel vermoed ik.
Ik zou het zelfde doen hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:52 schreef JayHovah het volgende:
Dotan achterna vliegen op zijn tour in Amerika... Dan heb je echt geen leven...
Haha! Dat laatste zekerquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou het zelfde doen hoor.
Maar dan wel de concerten overslaan.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou het zelfde doen hoor.
Maar dan wel de concerten overslaan.
Moet effe heel Nederland door crossen voor m'n eerste uurquote:
Goed bezig zo vroeg op de ochtend!quote:
Het gerommel begon bij Delft al, en dan is het nog bijna een half uur rijden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 06:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed bezig zo vroeg op de ochtend!
Ik hoorde al wat sirenes...quote:
Op (minimaal) drie stations tegelijk ook echt.quote:
Dit is uiteraard puur uitgaande op de smaak van de DJ's en heeft niks met platenmaatschappijen, geld en andere belangen te makenquote:Op maandag 26 oktober 2015 07:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Op (minimaal) drie stations tegelijk ook echt.
JIM!quote:
+1 Geloofwaardig verhaalquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is uiteraard puur uitgaande op de smaak van de DJ's en heeft niks met platenmaatschappijen, geld en andere belangen te maken
Klopt helemaal. En unaniem besloten ook.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is uiteraard puur uitgaande op de smaak van de DJ's en heeft niks met platenmaatschappijen, geld en andere belangen te maken
Ik toon even mijn enthousiasme op jouw aanwezigheidquote:
Uiteraard!quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. En unaniem besloten ook.
Lief.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik toon even mijn enthousiasme op jouw aanwezigheid
Tijdens de vergadering op woensdag, toen er nog geen nummer was.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. En unaniem besloten ook.
nee, tering druk.quote:
wtf doe je daar nou weerquote:
quote:
Goed bezig!quote:
Idd, jankmuziekquote:
QFTquote:
J. lacht altijd heel hard als ik scheetjes laatquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Shut your ass zegt mijn vriendin altijd XD
Als mijn lief een wind laat klinkt het altijd als een trompet!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
J. lacht altijd heel hard als ik scheetjes laat
quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als mijn lief een wind laat klinkt het altijd als een trompet!
Halloquote:
Hoe komt 't?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hallo
Ik heb echt een kutdag tot nu toe. Maar jij maakt mijn dag weer goed
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe komt 't?
Moet er al een fashionpost gemaakt worden?
Ik wil je wel komen helpenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Beetje onderbezet hier2 collega's op vakantie, 1 collega revalidatie na een operatie. Door die ellende moet ik de deur open doen, de telefoon opnemen, de administratieve zooi (orders verwerken, verzenden, facturen etc.)
Eigenlijk dus gewoon de taken van 2 mensen erbij
Maar vooral die kuttelefoon irriteert me. Ik vind het niet erg om te telefoneren, maar ik word elke keer gestoord in mijn werkzaamheden
Daarbij allemaal mailtjes in m'n mailbox:
"I.v.m. afwezigheid van uw collega, zou u onderstaande vraag kunnen beantwoorden"
gvd, al dat uitzoekwerk weer
Dus of ik toe ben aan fashion? JA!
Ik moest al die extra dingen doen zonder onderbezetting. Om knettergek van te worden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Beetje onderbezet hier2 collega's op vakantie, 1 collega revalidatie na een operatie. Door die ellende moet ik de deur open doen, de telefoon opnemen, de administratieve zooi (orders verwerken, verzenden, facturen etc.)
Eigenlijk dus gewoon de taken van 2 mensen erbij
Maar vooral die kuttelefoon irriteert me. Ik vind het niet erg om te telefoneren, maar ik word elke keer gestoord in mijn werkzaamheden
Daarbij allemaal mailtjes in m'n mailbox:
"I.v.m. afwezigheid van uw collega, zou u onderstaande vraag kunnen beantwoorden"
gvd, al dat uitzoekwerk weer
Dus of ik toe ben aan fashion? JA!
6-8 wekenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Je baas moet gewoon even een uitzendkracht oid aannemen voor die paar dagen.
Offertes is een standaardtaak voor mij. Maar daar gaat vaak wel een traject met ontwerpen/adviseren e.d. aan vooral.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest al die extra dingen doen zonder onderbezetting. Om knettergek van te worden.
Offertes en facturen maken, bitch please ik ben niet voor niks geslaagd met een pretpakket.
Echt, zo'n plaat horen maakt m'n dag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Erg fijn dit tussen het Adele en Kensington geweld
Ik zit ook te bakken in het zonnetje nuquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:34 schreef ChatGirl het volgende:
Dit![]()
Tevens is het vies warm op kantoor
Harde Strugglesquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit ook te bakken in het zonnetje nu
vanmiddag wel het rolluik half dicht want de zon schijnt dan op m'n scherm
quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaa ik woon binnenkort op zo'n 5 km van panda
wtf ga je daar helemaal doen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaa ik woon binnenkort op zo'n 5 km van panda
oh ik mis weer iets geloof ikquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verhuis helemaal nergens heen. Familie van panda gaat verhuizen.
Dat ja.quote:
Verdommequote:Op maandag 26 oktober 2015 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ouwehands Dierenpark krijgt 2 panda's.
Godver.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ouwehands Dierenpark krijgt 2 panda's.
Ja of Panda richting Wageningenquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken dat ik richting Groningen verhuis
denk dat panda liever gewoon dood gaat.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja of Panda richting Wageningen
Het biggetje van Sesamstraat?!quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
Frank vd Lende is echt een idioot
Met die purk op zijn vinger op twitter![]()
Terechte klacht!quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
Frank vd Lende is echt een idioot
Met die purk op zijn vinger op twitter![]()
quote:
twitter:Frank3FM twitterde op maandag 26-10-2015 om 12:58:51Maandag forum dag! Franks Forum: waar laat je het snotje uit je neus? #tips #3fm #middagshow https://t.co/ai3EhBwrzR reageer retweet
Vet ranzig is het ja.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een gebbetjealdus Hoitjes
Bah bah
quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]twitter:Frank3FM twitterde op maandag 26-10-2015 om 12:58:51Maandag forum dag! Franks Forum: waar laat je het snotje uit je neus? #tips #3fm #middagshow https://t.co/ai3EhBwrzR reageer retweet
FTFYquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer gaat Frank terug naar de lokale omroep van Lutjebroek?
Loop eens niet zo te trollen.quote:
een goeie coltrui bij vrouwen is primaquote:
ik vind dit best een lelijke coltruiquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
een goeie coltrui bij vrouwen is prima
Dwangbuizen zijn het.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
coltruien zijn soberso lelijk en oncomfortabel
Inb4 ranzige praat.quote:
Ja komen ze weer aan met plaatjes van glitter roze vibo's enzoquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja komen ze weer aan met plaatjes van glitter roze vibo's enzo
Niet eens met deze?quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja komen ze weer aan met plaatjes van glitter roze vibo's enzo
handig voor do it yourself inwendig onderzoekquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet eens met deze?
[ afbeelding ]
Jijquote:
* ieniminimuis schuift iets om te breken richting SCquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
Limp Bizkit
Bovendien is het precies zo'n dag als Fred Durst omschrijft in dit nummer
Eend is gewoon een oude lul, zeg je?quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat er sprake is van een generatiekloof.
die Limp Bizkit wel op heeft zien tredenquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Eend is gewoon een oude lul, zeg je?
Ik ook, 2 keerquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die Limp Bizkit wel op heeft zien treden
Nee dat zeg ik niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Eend is gewoon een oude lul, zeg je?
maar je denkt het wel?quote:
Jep, en ik was een kwade puber met zwarte kleding, zwart haar (een jaartje gehad maarquote:
quote:
Ik zal er geen stukje vlees minder om eten hoor. Dood ga je toch wel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, dat nieuws over vleespakken ze nou ook m'n biefstukje en gehaktballetje van me af
Idd ik ook niet hoor.... maar ik vrees dat J. wel erover gaat beginnenquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal er geen stukje vlees minder om eten hoor. Dood ga je toch wel.
Volgens mij ga je gewoon dood van alle stress bij het uitzoeken wat je wel en niet mag eten (als je er wat om geeft that is)quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Je krijgt kanker van leven. De enige oplossing om geen kanker te krijgen is dood gaan.
Helder verhaalquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Je krijgt kanker van leven. De enige oplossing om geen kanker te krijgen is dood gaan.
Dan kom ik J.'s stukje vlees wel opeten. Mag zij een linksdraaiende biosojaburger van me.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd ik ook niet hoor.... maar ik vrees dat J. wel erover gaat beginnen
haha ze gaat haar stukje vlees niet opgeven iigquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kom ik J.'s stukje vlees wel opeten. Mag zij een linksdraaiende biosojaburger van me.
Verdommequote:
Ik wil niet uitgestrooid worden over zee, want dan krijg ik ook weer teveel zout binnenquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat zeg ik dood gaan is de beste oplossing.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil niet uitgestrooid worden over zee, want dan krijg ik ook weer teveel zout binnen
(gelukkig is zout nou juist 1 van de minst gebruikte kruiden in mijn eten... bijna nooit eigenlijk, behalve bij hutspot)
Ik luister 538, ik mis weer allesquote:
Dat I love myself van Haillee Steinfeldquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik luister 538, ik mis weer alles
vrouwen die 8-tjes draaien
Is het niet geweldigquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:40 schreef rubbereend het volgende:
omg, dit is nu dus de hype over de hele wereld?
verdomme, kut 538, ik mis allesquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:40 schreef rubbereend het volgende:
omg, dit is nu dus de hype over de hele wereld?
Ik snap het niet. Adele is niet te missen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
verdomme, kut 538, ik mis alles
geweldig kutquote:
Weet niet , moet je haar vriend vragen. Zo slecht kon het niet geweest zijn. Neem toch aan dat ze het verschillende keren gedaan hebben voordat het kind er kwam.quote:
je komt er inderdaad niet omheenquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Adele is niet te missen.
Die eerste paar keer had'ie hem verongeluk in een vetrol gestopt denk ikquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet , moet je haar vriend vragen. Zo slecht kon het niet geweest zijn. Neem toch aan dat ze het verschillende keren gedaan hebben voordat het kind er kwam.
waarom ga je er dan instaan?quote:
onbevlekt ontvangenquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet , moet je haar vriend vragen. Zo slecht kon het niet geweest zijn. Neem toch aan dat ze het verschillende keren gedaan hebben voordat het kind er kwam.
Ja mn baas stuurt me naarquote:
En dan te bedenken dat ik al aam het sporten benquote:
dat is ook nog eens een kutstadquote:Op maandag 26 oktober 2015 17:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik al aam het sporten ben
Donderdag wordt wel kut want dan moet ik in de ochtend naar Arnhem
ontsla je baasquote:Op maandag 26 oktober 2015 17:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja mn baas stuurt me naarEnschedé
Wel sympathieke mensen in enschede dat wel
Diploma afpakken, echt!quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:50 schreef ChatGirl het volgende:
Mensen die een HBO+ opleiding hebben afgerond, maar nog steeds 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken![]()
Die moeten terug naar school.quote:
Wat is er mis met Arnhem?quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is ook nog eens een kutstad
Je wilt me diploma afpakken? Hoe durf jequote:Op maandag 26 oktober 2015 18:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die moeten terug naar school.
Ik kom ze tegen op rp en als ik het zie staan dan is mijn interesse al meteen weg. Hoe leuk de rest van het profiel ook mag zijn
quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilt me diploma afpakken? Hoe durf je
Deed ik ook toen ik online datete...quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die moeten terug naar school.
Ik kom ze tegen op rp en als ik het zie staan dan is mijn interesse al meteen weg. Hoe leuk de rest van het profiel ook mag zijn
D'r blijft alleen bijna geen normale kerel over als ik de 'me als voornaamwoord = exit' regel hanteer.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deed ik ook toen ik online datete...
Ben blij dat J. Ondanks haar mavo foutloos spelt.
Mokkeltje is zwaar dyslectisch. Genieten om haar steeds te verbeterenquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deed ik ook toen ik online datete...
Ben blij dat J. Ondanks haar mavo foutloos spelt.
Och zielige meid.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mokkeltje is zwaar dyslectisch. Genieten om haar steeds te verbeteren
Errug gezelligquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai!
Hoe beviel het in het oost'n vandaag?
quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Errug gezellig
Sympathiek volk
"De koffie is door!! Ik hoordn'm piepm!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |