Is Jimmy een sigaretje aan het roken?quote:
Een frikandel speciaal met knoflookquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
NWS / Nieuw: pizza frikandel speciaal
Smullen jongens!
Wat is deze haat!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Een frikandel speciaal met knoflook. Nee. Gewoon nee.
eensquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef minthy het volgende:
En Adele op 3. Tof wijf, maar die muziek van haar is mij veel te dramatisch
3quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2e of 3e keer vandaag op NPO 3FM?
Zeker de 3e keer maar ik ben nogal vaak van m'n plek geweest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2e of 3e keer vandaag op NPO 3FM?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker de 3e keer maar ik ben nogal vaak van m'n plek geweest.
quote:
Die had ik aan het eind van het vorig topic al gepost poepjequote:
Ja dat weet ik heb hem ook gecopy/pastequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die had ik aan het eind van het vorig topic al gepost poepje
Sicarioquote:
Dat Wilbert vast niet toegeven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:44 schreef wolfrolf het volgende:
De platenbaas heeft gewoon airplay gekocht dat kan bijna niet anders
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:21 schreef JDude het volgende:
Vierde keer A Dell vandaag bij de buren van 2FM.
Eenschquote:
Zit idd eentje met LTS Zwakstroom tussen de reageerders daar. Wat een sukkelquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:47 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.degladiool.nl/yelp-recensies-van-vluchtelingen/
![]()
![]()
![]()
De reacties zijn ook goud.
Verdommequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zit idd eentje met LTS Zwakstroom tussen de reageerders daar. Wat een sukkel.
Er hebben wel meer mensen stemrecht die geen stemrecht zouden moeten hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdommewat een monk
![]()
en dat heeft stemrecht
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:59 schreef JDude het volgende:
Van die koekebakker natuurlijk, koekebakker.
Adele??quote:
Choleraquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Adele??
Edit; ja dus. En ook op radio 2 en op 538 blijkbaar![]()
Godsamme.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Adele??
Edit; ja dus. En ook op radio 2 en op 538 blijkbaar![]()
Is toch niet normaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:31 schreef JayHovah het volgende:
Wist je dat Adele vroeger in een snackbar werkte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eehhm manmanman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bedoel je dus
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]eehhm manmanman
Dat kan ook...net hoe je het bekijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bedoel je dus![]()
een nissan micra?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:10 schreef Cee het volgende:
Twee aanbiedingen gekregen van bedrijven.
Vandaag ga ik een auto kopen.
Zoals vervelende hipsterts zouden zeggen: BAM.
een dikke amerikaanse bak?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, een toppieknalgele Chevy.![]()
Ik ga 'm Dries noemen.
Nee, 'gewoon' een hatchback, ik had meer een voorkeur voor een Japanner maar heb een beperkt budget en deze Chevy schreeuwde naar me. 78000 kilometers op de tellert, uit 2008, vorige eigenaar is bekend, garage is vertrouwd. Enige nadeel is afwezigheid van een airco maar de ramen kunnen gelukkig open.quote:
klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, 'gewoon' een hatchback, ik had meer een voorkeur voor een Japanner maar heb een beperkt budget en deze Chevy schreeuwde naar me. 78000 kilometers op de tellert, uit 2008, vorige eigenaar is bekend, garage is vertrouwd. Enige nadeel is afwezigheid van een airco maar de ramen kunnen gelukkig open.
HAHAHA GRAPPIGtwitter:Domien twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 20:11:53Opgepast: op tijd naar bed, uurtje korter slapen vannacht! #zomertijd reageer retweet
die hebben tegenwoordig een sociaal levenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:30 schreef Paul het volgende:
WAAR ZIJN DE ANDERE 3FM HOOLIGANS UIT DIT TOPIC
Hoi.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:30 schreef Paul het volgende:
Hoi.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:30 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi.
Niet luisterend of kijkend.
Zit net te kijken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:30 schreef Paul het volgende:
staan op 1 uiteraard want nummer 2 is EkstraWeekendquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit net te kijken.
Stonden de Magic Friends in de lijst?
SR op 1.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
staan op 1 uiteraard want nummer 2 is EkstraWeekend
Ekstra Weekendquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef Evertjan het volgende:
is het alweer zo lang geleden dat EW er mee op hield![]()
Ekstra weekendquote:
Ik ook niet. Lig te wachten of ze nog gaan kwalificeren bij de F1.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi.
Niet luisterend of kijkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |