Ik mis 't nog steeds...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef Evertjan het volgende:
is het alweer zo lang geleden dat EW er mee op hield![]()
#huiliehuiliequote:
En geen smaak....quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:52 schreef JayHovah het volgende:
Dotan achterna vliegen op zijn tour in Amerika... Dan heb je echt geen leven...en een kort pittig kapsel vermoed ik.
Ik zou het zelfde doen hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:52 schreef JayHovah het volgende:
Dotan achterna vliegen op zijn tour in Amerika... Dan heb je echt geen leven...
Haha! Dat laatste zekerquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou het zelfde doen hoor.
Maar dan wel de concerten overslaan.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou het zelfde doen hoor.
Maar dan wel de concerten overslaan.
Moet effe heel Nederland door crossen voor m'n eerste uurquote:
Goed bezig zo vroeg op de ochtend!quote:
Het gerommel begon bij Delft al, en dan is het nog bijna een half uur rijden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 06:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed bezig zo vroeg op de ochtend!
Ik hoorde al wat sirenes...quote:
Dit is uiteraard puur uitgaande op de smaak van de DJ's en heeft niks met platenmaatschappijen, geld en andere belangen te makenquote:Op maandag 26 oktober 2015 07:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Op (minimaal) drie stations tegelijk ook echt.
JIM!quote:
+1 Geloofwaardig verhaalquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is uiteraard puur uitgaande op de smaak van de DJ's en heeft niks met platenmaatschappijen, geld en andere belangen te maken
Klopt helemaal. En unaniem besloten ook.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is uiteraard puur uitgaande op de smaak van de DJ's en heeft niks met platenmaatschappijen, geld en andere belangen te maken
Ik toon even mijn enthousiasme op jouw aanwezigheidquote:
Uiteraard!quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. En unaniem besloten ook.
Lief.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik toon even mijn enthousiasme op jouw aanwezigheid
Tijdens de vergadering op woensdag, toen er nog geen nummer was.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. En unaniem besloten ook.
nee, tering druk.quote:
wtf doe je daar nou weerquote:
Goed bezig!quote:
Idd, jankmuziekquote:
QFTquote:
J. lacht altijd heel hard als ik scheetjes laatquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Shut your ass zegt mijn vriendin altijd XD
Als mijn lief een wind laat klinkt het altijd als een trompet!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
J. lacht altijd heel hard als ik scheetjes laat
quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als mijn lief een wind laat klinkt het altijd als een trompet!
Halloquote:
Hoe komt 't?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hallo
Ik heb echt een kutdag tot nu toe. Maar jij maakt mijn dag weer goed
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe komt 't?
Moet er al een fashionpost gemaakt worden?
Ik wil je wel komen helpenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Beetje onderbezet hier2 collega's op vakantie, 1 collega revalidatie na een operatie. Door die ellende moet ik de deur open doen, de telefoon opnemen, de administratieve zooi (orders verwerken, verzenden, facturen etc.)
Eigenlijk dus gewoon de taken van 2 mensen erbij
Maar vooral die kuttelefoon irriteert me. Ik vind het niet erg om te telefoneren, maar ik word elke keer gestoord in mijn werkzaamheden
Daarbij allemaal mailtjes in m'n mailbox:
"I.v.m. afwezigheid van uw collega, zou u onderstaande vraag kunnen beantwoorden"
gvd, al dat uitzoekwerk weer
Dus of ik toe ben aan fashion? JA!
Ik moest al die extra dingen doen zonder onderbezetting. Om knettergek van te worden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Beetje onderbezet hier2 collega's op vakantie, 1 collega revalidatie na een operatie. Door die ellende moet ik de deur open doen, de telefoon opnemen, de administratieve zooi (orders verwerken, verzenden, facturen etc.)
Eigenlijk dus gewoon de taken van 2 mensen erbij
Maar vooral die kuttelefoon irriteert me. Ik vind het niet erg om te telefoneren, maar ik word elke keer gestoord in mijn werkzaamheden
Daarbij allemaal mailtjes in m'n mailbox:
"I.v.m. afwezigheid van uw collega, zou u onderstaande vraag kunnen beantwoorden"
gvd, al dat uitzoekwerk weer
Dus of ik toe ben aan fashion? JA!
6-8 wekenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Je baas moet gewoon even een uitzendkracht oid aannemen voor die paar dagen.
Offertes is een standaardtaak voor mij. Maar daar gaat vaak wel een traject met ontwerpen/adviseren e.d. aan vooral.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest al die extra dingen doen zonder onderbezetting. Om knettergek van te worden.
Offertes en facturen maken, bitch please ik ben niet voor niks geslaagd met een pretpakket.
Echt, zo'n plaat horen maakt m'n dag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Erg fijn dit tussen het Adele en Kensington geweld
Ik zit ook te bakken in het zonnetje nuquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:34 schreef ChatGirl het volgende:
Dit![]()
Tevens is het vies warm op kantoor
Harde Strugglesquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit ook te bakken in het zonnetje nu
vanmiddag wel het rolluik half dicht want de zon schijnt dan op m'n scherm
quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaa ik woon binnenkort op zo'n 5 km van panda
wtf ga je daar helemaal doen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaa ik woon binnenkort op zo'n 5 km van panda
oh ik mis weer iets geloof ikquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verhuis helemaal nergens heen. Familie van panda gaat verhuizen.
Dat ja.quote:
Verdommequote:Op maandag 26 oktober 2015 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ouwehands Dierenpark krijgt 2 panda's.
Godver.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ouwehands Dierenpark krijgt 2 panda's.
Ja of Panda richting Wageningenquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken dat ik richting Groningen verhuis
denk dat panda liever gewoon dood gaat.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja of Panda richting Wageningen
Het biggetje van Sesamstraat?!quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
Frank vd Lende is echt een idioot
Met die purk op zijn vinger op twitter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |