Moet effe heel Nederland door crossen voor m'n eerste uurquote:
Goed bezig zo vroeg op de ochtend!quote:
Het gerommel begon bij Delft al, en dan is het nog bijna een half uur rijden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 06:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed bezig zo vroeg op de ochtend!
Ik hoorde al wat sirenes...quote:
Dit is uiteraard puur uitgaande op de smaak van de DJ's en heeft niks met platenmaatschappijen, geld en andere belangen te makenquote:Op maandag 26 oktober 2015 07:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Op (minimaal) drie stations tegelijk ook echt.
JIM!quote:
+1 Geloofwaardig verhaalquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is uiteraard puur uitgaande op de smaak van de DJ's en heeft niks met platenmaatschappijen, geld en andere belangen te maken
Klopt helemaal. En unaniem besloten ook.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is uiteraard puur uitgaande op de smaak van de DJ's en heeft niks met platenmaatschappijen, geld en andere belangen te maken
Ik toon even mijn enthousiasme op jouw aanwezigheidquote:
Uiteraard!quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. En unaniem besloten ook.
Lief.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik toon even mijn enthousiasme op jouw aanwezigheid
Tijdens de vergadering op woensdag, toen er nog geen nummer was.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. En unaniem besloten ook.
nee, tering druk.quote:
wtf doe je daar nou weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |