Bron dat Tofik zorgde voor veel islamitische stemmen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tofik Dibi is altijd een voorvechter geweest voor de rechten en verworvenheden van de Nederlandse moslim. Dat heeft Groen Links altijd een hoop stemmen opgeleverd vanuit die hoek.
Ik ben heel benieuwd wat deze openbaring voor gevolgen gaat hebben.
Bron?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel Marokkaanse voorkeursstemmen hij heeft opgehaald voor GL. Zonder die stemmen had GL echt wel een zeteltje of 2 minder gehad. En het overgrote deel van de Marokkanen zou waarschijnlijk met de wetenschap van nu niet op Tofikje gestemd hebben.
Je moet ook wel echt een totaaldebiel zijn om niet meteen te zien dat we hier met een homo te maken hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tofik Dibi is altijd een voorvechter geweest voor de rechten en verworvenheden van de Nederlandse moslim. Dat heeft Groen Links altijd een hoop stemmen opgeleverd vanuit die hoek.
Ik ben heel benieuwd wat deze openbaring voor gevolgen gaat hebben.
Van mensen die stemmen wordt hun geloof en/of etniciteit niet genoteerd. Laten we dat vooral zo houden. Wel is bekend dat veel Turken en Marokkanen stemmen op iemand met dezelfde achtergrond. Dat is bij alle partijen zo.quote:
Hij was iig zelf die mening toegedaan want hij was bang dat zijn outing stemmen zou kosten als hij het destijds had gedaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Bron dat Tofik zorgde voor veel islamitische stemmen?
Hij stelde zich juist heel progressief op.
Beter laat dan nooit. Je hoeft geen gayradar te hebben om dat al jarenlang te hebben gezien bij hem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Meer bij NOS.
Dit zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen, maar toch dapper dat ie er nu voor uit komt. Te hopen is dat dit bijdraagt aan de acceptatie van homoseksualiteit in islamitische kringen, maar te vrezen valt voor bedreigingen uit die hoek.
Één of andere aandachtshoer op Facebook, lekker boeiend.quote:
Ja, bagatelliseer het maar. De rest van de moslims zullen vast een tolerantere mening hebben dan deze ''aandachtshoer''quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Één of andere aandachtshoer op Facebook, lekker boeiend.
Wie zegt dat? Ik zeg enkel dat deze meneer een aandachtshoer is. Waarom Pauw hem een podium gaf is mij ook een raadsel. Vrij sneu ventje.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, bagatelliseer het maar. De rest van de moslims zullen vast een tolerantere mening hebben dan deze ''aandachtshoer''
Als het allemaal zo doorsnee zou zijn zou Pauw hem vermoedelijk ook geen podium geven.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, bagatelliseer het maar. De rest van de moslims zullen vast een tolerantere mening hebben dan deze ''aandachtshoer''
Tsja. Kun je vinden. Maar het ging mij niet eens zozeer om hem, maar de mening die hij uitdraagt. Een mening die heerst onder een hoop moslims verwacht ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik zeg enkel dat deze meneer een aandachtshoer is. Waarom Pauw hem een podium gaf is mij ook een raadsel. Vrij sneu ventje.
3/4, schijnt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Tsja. Kun je vinden. Maar het ging mij niet eens zozeer om hem, maar de mening die hij uitdraagt. Een mening die heerst onder een hoop moslims verwacht ik.
Oh, de homo-acceptatie onder moslims zal ongetwijfeld vrij laag liggen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Tsja. Kun je vinden. Maar het ging mij niet eens zozeer om hem, maar de mening die hij uitdraagt. Een mening die heerst onder een hoop moslims verwacht ik.
En dat soort volk mag dan ook gewoon gediscrimineerd worden, mijns inziens.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh, de homo-acceptatie onder moslims zal ongetwijfeld vrij laag liggen.
Hij kan goed pijpen, heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef DrMabuse het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan deze homoslim?
Oja, zoek maar eens op wanneer Wouter in 1 keer een gezin had, daarnaast ga maar eens vragen in de Gay Scene van Londen of ze hem daar kennen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wouter Bos heeft een gezin en wat er in de media is geslingerd zijn slechts geruchten.
Sowieso alle Marokkanen, met hun perfecte kapseltjes. Duidelijk verkeerde kant.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:41 schreef George_Zina het volgende:
Meestal herken je ze ook makkelijk. Deze Marokkaanse hipster bijvoorbeeld ook met het strikje. Overduidelijk ook gay.
[ afbeelding ]
Je kan zeggen wat je wil, maar Youness heeft zijn "d's" en "t's" beter voor elkaar dan de gemiddelde kaaskop. Die had "paradeerd" geschreven, 100%quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Één of andere aandachtshoer op Facebook, lekker boeiend.
Precies. Over een jaar of 5 heeft 'ie vast weer geld nodig, en zal hij een boek schrijven hoe de zijn geloof in Mohammed hem van zijn "ziekte" heeft genezen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:48 schreef Chadi het volgende:
Hij moet dat boek onder de aandacht brengen. Wel een slimme zet van hem.
Ok.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:38 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Precies. Over een jaar of 5 heeft 'ie vast weer geld nodig, en zal hij een boek schrijven hoe de zijn geloof in Mohammed hem van zijn "ziekte" hebben genezen.
Echt hèquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:36 schreef Rezania het volgende:
Toch toevallig dat hij uit de kast komt en met een boek aan komt zetten terwijl hij in de laatste maand van zijn wachtgeld zit.
Wat een lulverhaal. Het ging om de hypocrisie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)jacht_op_tofik_dibi/
Dit.
Even cross-post omdat ie zo goed is.
De schrijfstijl is inderdaad een letterlijke linkse variant op Geenstijl en maakt het lezen echt totaal niet prettig. Plus, niemand heeft het over de homoseksualiteit op zichzelf, maar vooral op de samenloop van omstandigheden welke het allemaal wat opzichtig maakt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
De walgelijke drijfjacht op Tofik Dibi
'Dat je door je zogenaamde vrienden die altijd zo tekeer gaan tegen de haatbaarden en hun homohaat, net zo hard in je gezicht gespuwd wordt'
Uit de gierputten van de xenofobe meningsvorming klinkt de laatste dagen een woester gehuil op dan anders. Doelwit is de ex-politicus Tofik Dibi die in een bekentenisboek heeft aangegeven dat hij homoseksueel is. De aanval wordt min of meer geleid door Pritt Stift, hoofdredacteur van GeenStijl en journalist Jan Dijkgraaf. Reaguurders uit alle hoeken en gaten van het internet sluiten zich massaal bij deze drijfjacht aan. Niet alleen hebben de deelnemers schrille stemmen, hun slechte adem penetreert alles. Hun hoon en hun verachting stinken. Naar schijnheiligheid.
Tofik Dibi is van Marokkaanse en islamitische afkomst. U weet wel, waar of dat ze volgens de grote profeet Geert Wilders de Verlichting gemist hebben. Je zou dus denken dat Pritt Stift, Dijkgraaf en die hele massa consorten Tofik verheugd welkom zouden heten nu hij uit zijn duisternis naar buiten treedt. Tenslotte moet op rechtse fora de islam het steeds maar weer ontgelden omdat die de vervolging van homo's zou bevelen. Maar nee: hóón is Dibi's deel. Hij wordt op vernederende toon ('poepstamper') afgezeken, blijkbaar omdat hij zijn coming out niet beleefde door in zijn blote kont scheep te gaan tijdens de Gay Pride. In plaats daarvan deelde Tofik Dibi zijn geestelijke worsteling met de lezers van de Volkskrant.
Voorvechters der seksuele vrijheid
Zonder twijfel heeft hij dit weekend veel steun gekregen van oudere homo's die in de jaren zestig en zeventig precies dezelfde zielenstrijd hebben doorgemaakt in hun traditioneel christelijke omgeving. Van de grote voorvechters der seksuele vrijheid zoals die zich bevinden rond GeenStijl, Powned, WNL en TPO komt echter alleen maar haat en minachting. Tofik Dibi kan daar wel tegen, hij is een publiek figuur, maar de jacht op zijn persoon is wel een zware klap in het gezicht van gewone, onbekende moslims die in stilte worstelen met de erkenning van hun seksuele identiteit. Ze zien aan het voorbeeld van Tofik dat je door je zogenaamde vrienden die altijd zo tekeer gaan tegen de haatbaarden en hun homohaat, net zo hard in je gezicht gespuwd wordt. Daarmee is dezer dagen de emancipatie van de homo's in moslimkringen zware schade toegebracht. Dat hebben verlichte geesten als Pritt Stift of Dijkgraaf dan bereikt.
Vandaar de stank van hypocrisie die hangt rond de ongewassen lijven van het jagerspak dat achter Tofik Dibi aanzit, vandaar de walging voor deze xenofobe haatprofeten bij de burgers die willen dat Nederland een open tolerante en veelvorminge samenleving blijft.
Dit.
Dan kan Geenstijl beter wat vaker in de spiegel kijken als ze dat onderwerp aansnijden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:52 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Wat een lulverhaal. Het ging om de hypocrisie.
Maar goed, Joop'ers klagen over de andere kant van hun eigen kneuzenkermis. Niet zo boeiend.
Dat snappen joopers nooit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:52 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Wat een lulverhaal. Het ging om de hypocrisie.
Maar goed, Joop'ers klagen over de andere kant van hun eigen kneuzenkermis. Niet zo boeiend.
Wat een debiel stuk. Waar is al die zogenaamde "haat" richting Tofik Dibi dan terug te lezen? Waar zijn sporen van die "drijfjacht" terug te vinden?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
De walgelijke drijfjacht op Tofik Dibi
'Dat je door je zogenaamde vrienden die altijd zo tekeer gaan tegen de haatbaarden en hun homohaat, net zo hard in je gezicht gespuwd wordt'
Uit de gierputten van de xenofobe meningsvorming klinkt de laatste dagen een woester gehuil op dan anders. Doelwit is de ex-politicus Tofik Dibi die in een bekentenisboek heeft aangegeven dat hij homoseksueel is. De aanval wordt min of meer geleid door Pritt Stift, hoofdredacteur van GeenStijl en journalist Jan Dijkgraaf. Reaguurders uit alle hoeken en gaten van het internet sluiten zich massaal bij deze drijfjacht aan. Niet alleen hebben de deelnemers schrille stemmen, hun slechte adem penetreert alles. Hun hoon en hun verachting stinken. Naar schijnheiligheid.
Tofik Dibi is van Marokkaanse en islamitische afkomst. U weet wel, waar of dat ze volgens de grote profeet Geert Wilders de Verlichting gemist hebben. Je zou dus denken dat Pritt Stift, Dijkgraaf en die hele massa consorten Tofik verheugd welkom zouden heten nu hij uit zijn duisternis naar buiten treedt. Tenslotte moet op rechtse fora de islam het steeds maar weer ontgelden omdat die de vervolging van homo's zou bevelen. Maar nee: hóón is Dibi's deel. Hij wordt op vernederende toon ('poepstamper') afgezeken, blijkbaar omdat hij zijn coming out niet beleefde door in zijn blote kont scheep te gaan tijdens de Gay Pride. In plaats daarvan deelde Tofik Dibi zijn geestelijke worsteling met de lezers van de Volkskrant.
Voorvechters der seksuele vrijheid
Zonder twijfel heeft hij dit weekend veel steun gekregen van oudere homo's die in de jaren zestig en zeventig precies dezelfde zielenstrijd hebben doorgemaakt in hun traditioneel christelijke omgeving. Van de grote voorvechters der seksuele vrijheid zoals die zich bevinden rond GeenStijl, Powned, WNL en TPO komt echter alleen maar haat en minachting. Tofik Dibi kan daar wel tegen, hij is een publiek figuur, maar de jacht op zijn persoon is wel een zware klap in het gezicht van gewone, onbekende moslims die in stilte worstelen met de erkenning van hun seksuele identiteit. Ze zien aan het voorbeeld van Tofik dat je door je zogenaamde vrienden die altijd zo tekeer gaan tegen de haatbaarden en hun homohaat, net zo hard in je gezicht gespuwd wordt. Daarmee is dezer dagen de emancipatie van de homo's in moslimkringen zware schade toegebracht. Dat hebben verlichte geesten als Pritt Stift of Dijkgraaf dan bereikt.
Vandaar de stank van hypocrisie die hangt rond de ongewassen lijven van het jagerspak dat achter Tofik Dibi aanzit, vandaar de walging voor deze xenofobe haatprofeten bij de burgers die willen dat Nederland een open tolerante en veelvorminge samenleving blijft.
Dit.
Niks mis mee. Ik ben een gróót voorstander van homoseksualiteit onder mannen. Hoe meer, hoe beter.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:27 schreef MakkieR het volgende:
Is half Nederland niet tegenwoordig homoseksueel? en als je het niet bent dan komt Arie Boomsma wel langs om je te bekeren.
Ik heb er ook niks op tegen, maar het wordt wel lullig als je heteroseksueel bent en men probeert jou uit de kast te krijgen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:31 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik ben een gróót voorstander van homoseksualiteit onder mannen. Hoe meer, hoe beter.
Als je echt heteroseksueel bent, dan lukt dat natuurlijk niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks op tegen, maar het wordt wel lullig als je heteroseksueel bent en men probeert jou uit de kast te krijgen.
definieer echt heteroseksueelquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:36 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Als je echt heteroseksueel bent, dan lukt dat natuurlijk niet.
Dat je als mannetje echt van seks met vrouwtjes houdt, en niet van seks met andere mannetjes.quote:
Maar als je als mannetje nu wel van vrouwtjes houdt, maar nooit een vriendinnetje gehad hoe zal de samenleving jou dan definiëren ?quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:41 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat je als mannetje echt van seks met vrouwtjes houdt, en niet van seks met andere mannetjes.
Als je dat laatste nog nooit geprobeerd hebt, dan zul je dat natuurlijk wel een keer moeten proberen om te kijken of en in hoeverre je er wel of niet van houdt.
Hangt van je leeftijd af.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar als je als mannetje nu wel van vrouwtjes houdt, maar nooit een vriendinnetje gehad hoe zal de samenleving jou dan definiëren ?
Ach jeetje!quote:
In dat geval heeft die het uiterst slim gespeeld, geenstijl bespeeld voor maximale publiciteit voor zijn boek. En tja, als het eindresultaat is dat de islamitische gemeenschap wat openlijker gaat praten over de djinns die homoseksualiteit veroorzaken, prima toch?quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ach jeetje!
Wedden dat Tofik gaat proberen om de kritiek op zijn persoontje op te blazen en maximaal uit te buiten? Z'n boek moet natuurlijk wel verkocht worden.
"geenstijl.nl pest me, alweer!"
Nouja, behalve dan dat geenstijl.nl hem helemaal niet met z'n geaardheid pest en slechts één lullig topicje over hem heeft geplaatst.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:32 schreef moussie het volgende:
[..]
In dat geval heeft die het uiterst slim gespeeld, geenstijl bespeeld voor maximale publiciteit voor zijn boek. En tja, als het eindresultaat is dat de islamitische gemeenschap wat openlijker gaat praten over de djinns die homoseksualiteit veroorzaken, prima toch?
Dit inderdaad. Was redelijk duidelijk aan hem te zien, hoe hij zich gedroeg en manier van praten. Niet lullig bedoeld ofzo maar ik ging ervan uit dat dit al lang bekend was.quote:
Zou best zo kunnen zijn, maar ik geef de voorkeur aan betrouwbare bronnen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oja, zoek maar eens op wanneer Wouter in 1 keer een gezin had, daarnaast ga maar eens vragen in de Gay Scene van Londen of ze hem daar kennen.
En niet alleen Wouter Bos natuurlijk. Je pikt ze er zo uit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oja, zoek maar eens op wanneer Wouter in 1 keer een gezin had, daarnaast ga maar eens vragen in de Gay Scene van Londen of ze hem daar kennen.
Ik ben hetero en ik ben getrouwd. Vorige week deed ik na 't werk een biertje met een collega en z'n drie vrienden uit z'n scene. Zit ik nu ook in de scene? Is het voldoende bewijsmateriaal als men je gezien heeft met homo's en daar conclusies uit trekt?quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:44 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
En niet alleen Wouter Bos natuurlijk. Je pikt ze er zo uit.
Wie heeft het hier over scene? Ik niet in elk geval.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben hetero en ik ben getrouwd. Vorige week deed ik na 't werk een biertje met een collega en z'n drie vrienden uit z'n scene. Zit ik nu ook in de scene? Is het voldoende bewijsmateriaal als men je gezien heeft met homo's en daar conclusies uit trekt?
Ja man, want de zogenaamde betrouwbare bronnen gaan echt melden dat de toekomstige premier Gay is, zullen de advertentie verkopers blij mee zijn. Maar goed, Wouter had in 1 keer een vrouw toen hij premier werd, en in 1 keer een jaar later een kind, allemaal toeval natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zou best zo kunnen zijn, maar ik geef de voorkeur aan betrouwbare bronnen.
Ik ben zelf homo, en als ik de lijst bekende kasthomo's zou moeten noemen ben ik morgen nog aan het typen, overigens totaal geen probleem mee hoor, iedereen moet voor zichzelf weten of hij uit de kast wil komen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:44 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
En niet alleen Wouter Bos natuurlijk. Je pikt ze er zo uit.
Wouter Bos is nooit premier geweest.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja man, want de zogenaamde betrouwbare bronnen gaan echt melden dat de toekomstige premier Gay is, zullen de advertentie verkopers blij mee zijn. Maar goed, Wouter had in 1 keer een vrouw toen hij premier werd, en in 1 keer een jaar later een kind, allemaal toeval natuurlijk.
Natuurlijk niet, maar de gayscene is dermate een dorpspomp dat je nu niet echt verborgen houd dat je er in actief bent.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben hetero en ik ben getrouwd. Vorige week deed ik na 't werk een biertje met een collega en z'n drie vrienden uit z'n scene. Zit ik nu ook in de scene? Is het voldoende bewijsmateriaal als men je gezien heeft met homo's en daar conclusies uit trekt?
Sorry, premier dreigde te worden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wouter Bos is nooit premier geweest.
No problem.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sorry, premier dreigde te worden.
Uiteraard.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben zelf homo, en als ik de lijst bekende kasthomo's zou moeten noemen ben ik morgen nog aan het typen, overigens totaal geen probleem mee hoor, iedereen moet voor zichzelf weten of hij uit de kast wil komen.
Correct, en zoals ik zei, er is blijkbaar toch iets niet zo progressief aan Nederland dat voetballers en politici liever niet uit komen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben zelf homo, en als ik de lijst bekende kasthomo's zou moeten noemen ben ik morgen nog aan het typen, overigens totaal geen probleem mee hoor, iedereen moet voor zichzelf weten of hij uit de kast wil komen.
Het zou me niet verbazen (jij kan dat wellicht beter inschatten dan ikquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat moeten ze inderdaad vooral zelf weten, het gaat er om dat ze het veilig kunnen doen wanneer ze dat willen, wat we helaas niet volledig in de hand hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Correct, en zoals ik zei, er is blijkbaar toch iets niet zo progressief aan Nederland dat voetballers en politici liever niet uit komen.
PvdA achterban komt ook met dit soort filmpjesquote:Op maandag 26 oktober 2015 17:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen (jij kan dat wellicht beter inschatten dan ik) maar indien dat zo is dan vind ik het sneu voor hem dat hij dat verborgen 'moest' houden.
Het is inderdaad diep triest dat die mannen het gevoel krijgen dat ze daar niet voor uit kunnen (of mogen) komen, en nog veel erger dat dat in vele gevallen ook daadwerkelijk zo blijkt te zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Correct, en zoals ik zei, er is blijkbaar toch iets niet zo progressief aan Nederland dat voetballers en politici liever niet uit komen.
Ik heb de jaren 80 bewust beleeft, die waren niet progressief.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Inderdaad.
Het is niet omdat Nederland in de jaren 80/90 progressief was dat het daarom nu nog steeds progressief is.
Omdat homoseksualiteit misschien wat minder geaccepteerd is dan we denken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen (jij kan dat wellicht beter inschatten dan ik) maar indien dat zo is dan vind ik het sneu voor hem dat hij dat verborgen 'moest' houden.
Ach. Het is maar wat je zelf in je kop hebt zitten heh.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat homoseksualiteit misschien wat minder geaccepteerd is dan we denken.
Zoals verwacht deed hij inderdaad een poging net bij DWDD.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ach jeetje!
Wedden dat Tofik gaat proberen om de kritiek op zijn persoontje op te blazen en maximaal uit te buiten? Z'n boek moet natuurlijk wel verkocht worden.
"geenstijl.nl pest me, alweer!"
Ik ook. Wat vind je niet progressief aan bijvoorbeeld Marianne Bachmeier? Aan Christiane F? Aan Louise Brown? Kan er nog wel tig opnoemen. Allemaal opinie-veranderende vraagstukken en omstandigheden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb de jaren 80 bewust beleeft, die waren niet progressief.
Dit moet nep zijn. Immers, Tofikje zei het zelf bij DWDD: vanuit islamitische hoek ontvangt hij niet anders dan positieve, hartverwarmende reacties. Maar de PVV'ers doen lelijk, die pesten hem!quote:
Bij Wouter zie ik het niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:31 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over scene? Ik niet in elk geval.
Je ziet het aan die mannen zelf, of ze homo zijn of hetero. Bij Tofikje zie je het en bij Woutertje ook. En bij nog meer vooraanstande politici.
Wouter Bos heeft een vrouw en kinderen. Dat kan een reden zijn om in de kast te blijven en buitenechtelijke relaties niet toe te geven. Overigens lijkt Wouter Bos me iemand die uit een milieu komt waarin het geen probleem is om homoseksueel te zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Bij Wouter zie ik het niet.
In de scene schijn je actieve (mannelijk) en passieve (vrouwelijke) homo's te hebben. De passieven ken je er makkelijk uit, maar de actieven schijnen moeilijker te herkennen te zijn.
Dat kan Wouter zijn, maar dan zouden jij en ik 't ook kunnen zijn. En ik snap best dat men hem graag uit de kast wil zien komen, maar het kan best een hetero zijn. Micha Kat rapporteerde over Bos, maar die heeft ze niet altijd op en rijtje.
Overduidelijke pvv-er, deze jongen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:14 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dit moet nep zijn. Immers, Tofikje zei het zelf bij DWDD: vanuit islamitische hoek ontvangt hij niet anders dan positieve, hartverwarmende reacties. Maar de PVV'ers doen lelijk, die pesten hem!
Tofik is gewoon een onbetrouwbaar stuk hypocriet vreten. Gras is groen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een onsmakelijk sujet, die Dibi. Lekker cashen op kosten van de belastingbetaler, en nu geld verdienen aan zijn geaardheid. Heel Islamitisch Nederland kotst over hem heen maar neeeeee, het zijn de boze PVV'ers en Geenstijl-lezers die de echte homofoben zijn.
Want Pritt gebruikte een paar homofobe bewoordingen en dat is natuurlijk erger dan claimen iemand te willen doden, levend in de fik te steken, ontmannen, met een poker in zijn reet te duwen, bij de Profeet, vrede zij met Hem.
Tja, dat is natuurlijk een beetje dom van Tofik, dollartekens in de ogen want boek, maar er komt natuurlijk eens een radicaal je keel doorsnijden. Kwestie van tijd. Mooi man, religie. Islam in het bijzonderquote:
Zal die de politie over de vloer krijgen?quote:
Ik denk helemaal niet dat het in alle lagen van de maatschappij sterk geaccepteerd wordt, ik weet wel beter. In bepaalde plattelandsgebieden (ongelofelijk maar waar) en in gebieden waar veel allochtonen wonen is het helemaal niet algemeen geaccepteerd. Ik kan me voorstellen dat het in bepaalde politieke kringen ook gevoeliger ligt, misschien nog niet eens omdat het verschijnsel niet wordt geaccepteerd maar omdat mensen bij een politieke leider liever een stereotype beeld zien van man, vrouw en kinderen. Dat zie je bijv. in de USA sterk en ook in Nederland werd er toch wel een beetje moeilijk over gedaan dat Rutte geen vrouw en kinderen heeft. Nu we het toch over hem hebben, de übersloper van het hoger onderwijs, onderzoek en innovatie, wanneer zou hij eindelijk eens uit de kast komen? Noem mij maar gek, ik denk dat hij er zelfs wel eens populairder door zou kunnen worden in dit landje. Zelfs zonder gayradar zie je wel dat Mark Rutte op mannen valt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ken een jeugdvriend van Mark Rutte (kennen is eigenlijk een groot woord). Rutte is zeker niet geïnteresseerd in mannen, maar ook niet in vrouwen. Meer het type eeuwige maagd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat het in alle lagen van de maatschappij sterk geaccepteerd wordt, ik weet wel beter. In bepaalde plattelandsgebieden (ongelofelijk maar waar) en in gebieden waar veel allochtonen wonen is het helemaal niet algemeen geaccepteerd. Ik kan me voorstellen dat het in bepaalde politieke kringen ook gevoeliger ligt, misschien nog niet eens omdat het verschijnsel niet wordt geaccepteerd maar omdat mensen bij een politieke leider liever een stereotype beeld zien van man, vrouw en kinderen. Dat zie je bijv. in de USA sterk en ook in Nederland werd er toch wel een beetje moeilijk over gedaan dat Rutte geen vrouw en kinderen heeft. Nu we het toch over hem hebben, de übersloper van het hoger onderwijs, onderzoek en innovatie, wanneer zou hij eindelijk eens uit de kast komen? Noem mij maar gek, ik denk dat hij er zelfs wel eens populairder door zou kunnen worden in dit landje. Zelfs zonder gayradar zie je wel dat Mark Rutte op mannen valt.
Her is vooral een probleem onder moslims. Niet voor niets dat het meeste anti-homo geweld uit islamitische hoek komt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |