abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:21:14 #176
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_157115588
Hoe kom je uit de kast in het nieuws?
pi_157115590
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Correct, en zoals ik zei, er is blijkbaar toch iets niet zo progressief aan Nederland dat voetballers en politici liever niet uit komen.
Het is inderdaad diep triest dat die mannen het gevoel krijgen dat ze daar niet voor uit kunnen (of mogen) komen, en nog veel erger dat dat in vele gevallen ook daadwerkelijk zo blijkt te zijn.

Progressief lijkt Nederland helaas al een poosje niet meer te zijn, als ze dat ooit al geweest is.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:21:52 #178
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157115598
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Inderdaad.
Het is niet omdat Nederland in de jaren 80/90 progressief was dat het daarom nu nog steeds progressief is. ;)

Ik heb de jaren 80 bewust beleeft, die waren niet progressief.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:31:30 #179
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157115797
Heeft er al iemand hier een masturbatiesessie gewijd aan de gedachten aan Tofik?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157116859
Hij lijkt me in bed echt zo'n onderdanig retejongetje. Maar ik kan het mishebben, het blijft toch gokken.
pi_157117517
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen (jij kan dat wellicht beter inschatten dan ik ;)) maar indien dat zo is dan vind ik het sneu voor hem dat hij dat verborgen 'moest' houden.
Omdat homoseksualiteit misschien wat minder geaccepteerd is dan we denken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:32:56 #182
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157117538
Nu mag ik geen openlijke hekel meer aan hem hebben omdat ik anders een homohater ben :r
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157117580
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ach. Het is maar wat je zelf in je kop hebt zitten heh.
pi_157117635
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:07 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ach jeetje!

Wedden dat Tofik gaat proberen om de kritiek op zijn persoontje op te blazen en maximaal uit te buiten? Z'n boek moet natuurlijk wel verkocht worden.

"geenstijl.nl pest me, alweer!" :')
Zoals verwacht deed hij inderdaad een poging net bij DWDD.

"De PVV'ers, ze pesten me!" :'(
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:42:09 #185
151515 verita
Happy days
pi_157117891
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb de jaren 80 bewust beleeft, die waren niet progressief.
Ik ook. Wat vind je niet progressief aan bijvoorbeeld Marianne Bachmeier? Aan Christiane F? Aan Louise Brown? Kan er nog wel tig opnoemen. Allemaal opinie-veranderende vraagstukken en omstandigheden.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_157118857
pi_157118993
quote:
Dit moet nep zijn. Immers, Tofikje zei het zelf bij DWDD: vanuit islamitische hoek ontvangt hij niet anders dan positieve, hartverwarmende reacties. Maar de PVV'ers doen lelijk, die pesten hem!
pi_157121441
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:31 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wie heeft het hier over scene? Ik niet in elk geval.

Je ziet het aan die mannen zelf, of ze homo zijn of hetero. Bij Tofikje zie je het en bij Woutertje ook. En bij nog meer vooraanstande politici.
Bij Wouter zie ik het niet.

In de scene schijn je actieve (mannelijk) en passieve (vrouwelijke) homo's te hebben. De passieven ken je er makkelijk uit, maar de actieven schijnen moeilijker te herkennen te zijn.

Dat kan Wouter zijn, maar dan zouden jij en ik 't ook kunnen zijn. En ik snap best dat men hem graag uit de kast wil zien komen, maar het kan best een hetero zijn. Micha Kat rapporteerde over Bos, maar die heeft ze niet altijd op en rijtje.
pi_157121680
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:21 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Bij Wouter zie ik het niet.

In de scene schijn je actieve (mannelijk) en passieve (vrouwelijke) homo's te hebben. De passieven ken je er makkelijk uit, maar de actieven schijnen moeilijker te herkennen te zijn.

Dat kan Wouter zijn, maar dan zouden jij en ik 't ook kunnen zijn. En ik snap best dat men hem graag uit de kast wil zien komen, maar het kan best een hetero zijn. Micha Kat rapporteerde over Bos, maar die heeft ze niet altijd op en rijtje.
Wouter Bos heeft een vrouw en kinderen. Dat kan een reden zijn om in de kast te blijven en buitenechtelijke relaties niet toe te geven. Overigens lijkt Wouter Bos me iemand die uit een milieu komt waarin het geen probleem is om homoseksueel te zijn.

Geert Wilders heeft trouwens buitenechtelijke affaires gehad. En ook Job Cohan pist(te) buiten de pot.
pi_157121792
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:14 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dit moet nep zijn. Immers, Tofikje zei het zelf bij DWDD: vanuit islamitische hoek ontvangt hij niet anders dan positieve, hartverwarmende reacties. Maar de PVV'ers doen lelijk, die pesten hem!
Overduidelijke pvv-er, deze jongen.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:36:14 #191
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157122068
Genot.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:43:52 #192
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_157122436
Wat een onsmakelijk sujet, die Dibi. Lekker cashen op kosten van de belastingbetaler, en nu geld verdienen aan zijn geaardheid. Heel Islamitisch Nederland kotst over hem heen maar neeeeee, het zijn de boze PVV'ers en Geenstijl-lezers die de echte homofoben zijn.

Want Pritt gebruikte een paar homofobe bewoordingen en dat is natuurlijk erger dan claimen iemand te willen doden, levend in de fik te steken, ontmannen, met een poker in zijn reet te duwen, bij de Profeet, vrede zij met Hem. :')
pi_157122460
Sinds wanneer is dit nieuws :?
SOONY
pi_157122490
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een onsmakelijk sujet, die Dibi. Lekker cashen op kosten van de belastingbetaler, en nu geld verdienen aan zijn geaardheid. Heel Islamitisch Nederland kotst over hem heen maar neeeeee, het zijn de boze PVV'ers en Geenstijl-lezers die de echte homofoben zijn.

Want Pritt gebruikte een paar homofobe bewoordingen en dat is natuurlijk erger dan claimen iemand te willen doden, levend in de fik te steken, ontmannen, met een poker in zijn reet te duwen, bij de Profeet, vrede zij met Hem. :')
Tofik is gewoon een onbetrouwbaar stuk hypocriet vreten. Gras is groen.
pi_157123977
  maandag 26 oktober 2015 @ 23:26:37 #196
28033 Pek
je moet wat
pi_157125776
quote:
Tja, dat is natuurlijk een beetje dom van Tofik, dollartekens in de ogen want boek, maar er komt natuurlijk eens een radicaal je keel doorsnijden. Kwestie van tijd. Mooi man, religie. Islam in het bijzonder ^O^
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_157126199
quote:
Zal die de politie over de vloer krijgen? :')

Verder lijkt een bericht over Dibi die homoseksueel is nou niet bepaald breaking. :o
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_157126704
quote:

[..]

Ik denk helemaal niet dat het in alle lagen van de maatschappij sterk geaccepteerd wordt, ik weet wel beter. In bepaalde plattelandsgebieden (ongelofelijk maar waar) en in gebieden waar veel allochtonen wonen is het helemaal niet algemeen geaccepteerd. Ik kan me voorstellen dat het in bepaalde politieke kringen ook gevoeliger ligt, misschien nog niet eens omdat het verschijnsel niet wordt geaccepteerd maar omdat mensen bij een politieke leider liever een stereotype beeld zien van man, vrouw en kinderen. Dat zie je bijv. in de USA sterk en ook in Nederland werd er toch wel een beetje moeilijk over gedaan dat Rutte geen vrouw en kinderen heeft. Nu we het toch over hem hebben, de übersloper van het hoger onderwijs, onderzoek en innovatie, wanneer zou hij eindelijk eens uit de kast komen? Noem mij maar gek, ik denk dat hij er zelfs wel eens populairder door zou kunnen worden in dit landje. Zelfs zonder gayradar zie je wel dat Mark Rutte op mannen valt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_157126993
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 00:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik denk helemaal niet dat het in alle lagen van de maatschappij sterk geaccepteerd wordt, ik weet wel beter. In bepaalde plattelandsgebieden (ongelofelijk maar waar) en in gebieden waar veel allochtonen wonen is het helemaal niet algemeen geaccepteerd. Ik kan me voorstellen dat het in bepaalde politieke kringen ook gevoeliger ligt, misschien nog niet eens omdat het verschijnsel niet wordt geaccepteerd maar omdat mensen bij een politieke leider liever een stereotype beeld zien van man, vrouw en kinderen. Dat zie je bijv. in de USA sterk en ook in Nederland werd er toch wel een beetje moeilijk over gedaan dat Rutte geen vrouw en kinderen heeft. Nu we het toch over hem hebben, de übersloper van het hoger onderwijs, onderzoek en innovatie, wanneer zou hij eindelijk eens uit de kast komen? Noem mij maar gek, ik denk dat hij er zelfs wel eens populairder door zou kunnen worden in dit landje. Zelfs zonder gayradar zie je wel dat Mark Rutte op mannen valt.
Ik ken een jeugdvriend van Mark Rutte (kennen is eigenlijk een groot woord). Rutte is zeker niet geïnteresseerd in mannen, maar ook niet in vrouwen. Meer het type eeuwige maagd.

Over acceptatie gesproken. COC ziet meer problemen in de stad dan op het platteland, terwijl dat vroeger andersom was. Zie daar de kansenjeugd.
pi_157127269
quote:

[..]

Her is vooral een probleem onder moslims. Niet voor niets dat het meeste anti-homo geweld uit islamitische hoek komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')