Ach jeetje!quote:
In dat geval heeft die het uiterst slim gespeeld, geenstijl bespeeld voor maximale publiciteit voor zijn boek. En tja, als het eindresultaat is dat de islamitische gemeenschap wat openlijker gaat praten over de djinns die homoseksualiteit veroorzaken, prima toch?quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ach jeetje!
Wedden dat Tofik gaat proberen om de kritiek op zijn persoontje op te blazen en maximaal uit te buiten? Z'n boek moet natuurlijk wel verkocht worden.
"geenstijl.nl pest me, alweer!"
Nouja, behalve dan dat geenstijl.nl hem helemaal niet met z'n geaardheid pest en slechts één lullig topicje over hem heeft geplaatst.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:32 schreef moussie het volgende:
[..]
In dat geval heeft die het uiterst slim gespeeld, geenstijl bespeeld voor maximale publiciteit voor zijn boek. En tja, als het eindresultaat is dat de islamitische gemeenschap wat openlijker gaat praten over de djinns die homoseksualiteit veroorzaken, prima toch?
Dit inderdaad. Was redelijk duidelijk aan hem te zien, hoe hij zich gedroeg en manier van praten. Niet lullig bedoeld ofzo maar ik ging ervan uit dat dit al lang bekend was.quote:
Zou best zo kunnen zijn, maar ik geef de voorkeur aan betrouwbare bronnen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oja, zoek maar eens op wanneer Wouter in 1 keer een gezin had, daarnaast ga maar eens vragen in de Gay Scene van Londen of ze hem daar kennen.
En niet alleen Wouter Bos natuurlijk. Je pikt ze er zo uit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oja, zoek maar eens op wanneer Wouter in 1 keer een gezin had, daarnaast ga maar eens vragen in de Gay Scene van Londen of ze hem daar kennen.
Ik ben hetero en ik ben getrouwd. Vorige week deed ik na 't werk een biertje met een collega en z'n drie vrienden uit z'n scene. Zit ik nu ook in de scene? Is het voldoende bewijsmateriaal als men je gezien heeft met homo's en daar conclusies uit trekt?quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:44 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
En niet alleen Wouter Bos natuurlijk. Je pikt ze er zo uit.
Wie heeft het hier over scene? Ik niet in elk geval.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben hetero en ik ben getrouwd. Vorige week deed ik na 't werk een biertje met een collega en z'n drie vrienden uit z'n scene. Zit ik nu ook in de scene? Is het voldoende bewijsmateriaal als men je gezien heeft met homo's en daar conclusies uit trekt?
Ja man, want de zogenaamde betrouwbare bronnen gaan echt melden dat de toekomstige premier Gay is, zullen de advertentie verkopers blij mee zijn. Maar goed, Wouter had in 1 keer een vrouw toen hij premier werd, en in 1 keer een jaar later een kind, allemaal toeval natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zou best zo kunnen zijn, maar ik geef de voorkeur aan betrouwbare bronnen.
Ik ben zelf homo, en als ik de lijst bekende kasthomo's zou moeten noemen ben ik morgen nog aan het typen, overigens totaal geen probleem mee hoor, iedereen moet voor zichzelf weten of hij uit de kast wil komen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:44 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
En niet alleen Wouter Bos natuurlijk. Je pikt ze er zo uit.
Wouter Bos is nooit premier geweest.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja man, want de zogenaamde betrouwbare bronnen gaan echt melden dat de toekomstige premier Gay is, zullen de advertentie verkopers blij mee zijn. Maar goed, Wouter had in 1 keer een vrouw toen hij premier werd, en in 1 keer een jaar later een kind, allemaal toeval natuurlijk.
Natuurlijk niet, maar de gayscene is dermate een dorpspomp dat je nu niet echt verborgen houd dat je er in actief bent.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben hetero en ik ben getrouwd. Vorige week deed ik na 't werk een biertje met een collega en z'n drie vrienden uit z'n scene. Zit ik nu ook in de scene? Is het voldoende bewijsmateriaal als men je gezien heeft met homo's en daar conclusies uit trekt?
Sorry, premier dreigde te worden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wouter Bos is nooit premier geweest.
No problem.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sorry, premier dreigde te worden.
Uiteraard.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben zelf homo, en als ik de lijst bekende kasthomo's zou moeten noemen ben ik morgen nog aan het typen, overigens totaal geen probleem mee hoor, iedereen moet voor zichzelf weten of hij uit de kast wil komen.
Correct, en zoals ik zei, er is blijkbaar toch iets niet zo progressief aan Nederland dat voetballers en politici liever niet uit komen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben zelf homo, en als ik de lijst bekende kasthomo's zou moeten noemen ben ik morgen nog aan het typen, overigens totaal geen probleem mee hoor, iedereen moet voor zichzelf weten of hij uit de kast wil komen.
Het zou me niet verbazen (jij kan dat wellicht beter inschatten dan ikquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat moeten ze inderdaad vooral zelf weten, het gaat er om dat ze het veilig kunnen doen wanneer ze dat willen, wat we helaas niet volledig in de hand hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Correct, en zoals ik zei, er is blijkbaar toch iets niet zo progressief aan Nederland dat voetballers en politici liever niet uit komen.
PvdA achterban komt ook met dit soort filmpjesquote:Op maandag 26 oktober 2015 17:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen (jij kan dat wellicht beter inschatten dan ik) maar indien dat zo is dan vind ik het sneu voor hem dat hij dat verborgen 'moest' houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |