Nou ik heb goede hoop... Ik ben niet lang weggedut geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
dat wordt niks met slapen vannacht, ik ben klaarwakker
Ik toch zeker 2 uurquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik heb goede hoop... Ik ben niet lang weggedut geweest
Kan wel wat slaapmuziek gaan draaien zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
dat wordt niks met slapen vannacht, ik ben klaarwakker
Dan neem ik het wel mee naar bed, anders werkt het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kan wel wat slaapmuziek gaan draaien zo.
Ja, doe jij maar iets rustigers, ik heb hem nog steeds aanstaan, maar dit is niet echt mijn muziekquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik krijg alle luisteraars in slaap altijd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan neem ik het wel mee naar bed, anders werkt het niet natuurlijk
Ik heb de laatste tijd in de avond een dip en daarna gaat het weer beter.. Nee en koffie wordt ik niet wakkerder van ... en helpt ook niet om het te voorkomenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe dan? Vast niet met koffie...![]()
die dolmades smaken el best eigenlijk
Die Metal kan ik ook niet hebben, helemaal niet na onderhandelen met snelle vastgoed gozert met Tesla.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, doe jij maar iets rustigers, ik heb hem nog steeds aanstaan, maar dit is niet echt mijn muziek
om eerlijk te zijn
oh... als ik nu koffie zou gaan drinken ben ik morgen om deze tijd nog wakkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd in de avond een dip en daarna gaat het weer beter.. Nee en koffie wordt ik niet wakkerder van ... en helpt ook niet om het te voorkomen
De sportuitvoering of de taxiquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die Metal kan ik ook niet hebben, helemaal niet na onderhandelen met snelle vastgoed gozert met Tesla.
ik moe eerlijk toegeven, ik weet niet hoe dat werkt hierquote:
dat is ook wel een super kutfilmquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn muts wilde film zien, ik zet laatste Jurrassic op en na kwartier in slaap gevallen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn muts wilde film zien, ik zet laatste Jurrassic op en na kwartier in slaap gevallen.
is ook niks an...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
Om te pesten doe ik zo Mad Max er achteraan.
Die probeer ik morgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
Om te pesten doe ik zo Mad Max er achteraan.
Is gewoon 1 opgenomen van Ziggo op de decoder met schijf.. Allemaal menu gestuurd met de AB van Ziggoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moe eerlijk toegeven, ik weet niet hoe dat werkt hierik ben al blij dat ik de TV aan en uit kan zetten
ja, ik weet niet hoe dat werkt... en hij heeft ook liever niet dat ik aan die zooi zit, en dat is wel terecht eigenlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Is gewoon 1 opgenomen van Ziggo op de decoder met schijf.. Allemaal menu gestuurd met de AB van Ziggo
Een KRO detective was er niet meer op TV, werkt hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Je muts nietanders was ze niet in slaap gevallen
ow... zijn er weer nieuwe dan ? Nah... hoef ik niet te zien, net als King Kong en die zooi, vin ik helemaal niks...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Van welke ? Jurassic World of Mad Max... Zijn wel beide uit 2015
Mad Max is niet mn sstijl, maar daar heb ik al 20 jaarr niet meer gezien dus misschien is een 2015 versie nog te pruimen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... zijn er weer nieuwe dan ? Nah... hoef ik niet te zien, net als King Kong en die zooi, vin ik helemaal niks...
CIA MIami ofzoiets dat soort dingen vind ik wel leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een KRO detective was er niet meer op TV, werkt hetzelfde.
Dat kijk ik dan weer nooitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
CIA MIami ofzoiets dat soort dingen vind ik wel leuken House
als die op TV is
dan kijk ik zeker, en die ze ie ook wel altijd voor me op
CSI staat altijd op wanner ze in de slaapkamer ligt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
CIA MIami ofzoiets dat soort dingen vind ik wel leuken House
als die op TV is
dan kijk ik zeker, en die ze ie ook wel altijd voor me op
De oude zijn beter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Mad Max is niet mn sstijl, maar daar heb ik al 20 jaarr niet meer gezien dus misschien is een 2015 versie nog te pruimen...
Val je ook in slaap of kijk je ze helemaal?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Cold Case? en natuurlijk Down Town Abby en nog een paar, kan ik effe niet opkomen nou...
Nee, dan ben ik wel wakkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Val je ook in slaap of kijk je ze helemaal?
nah, ja,sms krijg k ook wel eens een wegtrekkerje, maar nooit bij Housequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:35 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn muts valt zo fijn in slaap bij films en series zegt ze.
Muziek is ook altijd lachen, wil je muziekje opzetten, ja hoor zeg ik dan en zet wat op.quote:
Prima, anders had ik ook wel even gekund, maar jij mag het zeggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Muziek is ook altijd lachen, wil je muziekje opzetten, ja hoor zeg ik dan en zet wat op.
"Heb je ook nog wat anders?"
Jij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima, anders had ik ook wel even gekund, maar jij mag het zeggen.
Mo draait ook altijd van die heftige muziek, ik weet niet of ik dat nog trekquote:
Mo heeft van alles en dan is kwestie van vibes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo draait ook altijd van die heftige muziek, ik weet niet of ik dat nog trek![]()
maar dan luister ik verder naar mijn eigen muziek
Je bent niet lekker joh, ik draai altijd easy listening.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo draait ook altijd van die heftige muziek, ik weet niet of ik dat nog trek![]()
maar dan luister ik verder naar mijn eigen muziek
dan ben ik in de warquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent niet lekker joh, ik draai altijd easy listening.
Dat was ik waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ben ik in de warexcuses
hij staat nog aan hoor
Over het hoofd gezien in de grote verzameling waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit had net zo goed via jou kunnen komen....
Is mooi kut als je veel te vroeg wakker wordt.quote:
Was al om 11:00u op pad vandaag . Begin weer beetje bij te komen nu.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is mooi kut als je veel te vroeg wakker wordt.
Ik was al om 8 uur op ...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Was al om 11:00u op pad vandaag . Begin weer beetje bij te komen nu.
Ik heb dan echt wekkers nodig...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die van mij werkt anders, kan het wel vroeg opstaan maar alleen wanneer echt nodig.
Ik was altijd al van weinig nachtrust en vroeg opstaan... Maar nu is het nergens voor nodig dus waarom...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die van mij werkt anders, kan het wel vroeg opstaan maar alleen wanneer echt nodig.
Die gebruikte ik ook wel. werd ik meestal net wakker voordat ie afgingquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb dan echt wekkers nodig...
Ingebouwde klok, die heb ik ook, wanneer nodig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gebruikte ik ook wel. werd ik meestal net wakker voordat ie afging
Altijd handigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ingebouwde klok, die heb ik ook, wanneer nodig.
Das al wel vroeg, maar denk dat daar een andere oorzaak voor isquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:47 schreef PP_Sound het volgende:
Meeste vrienden zijn dood inmiddels en nieuwe krijg je niet meer.
Op het randje leven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Das al wel vroeg, maar denk dat daar een andere oorzaak voor is
Val er niet vanaf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga richting bedrandje om er daarna in te kruipen...
Truste.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga richting bedrandje om er daarna in te kruipen...
Past goed bij een stel kleuters.......maar niet bij mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:49 schreef FANN het volgende:
40+ Praathuis zo kunnen we het hier ook gaan noemen![]()
[ afbeelding ]
was niet serieus...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Past goed bij een stel kleuters.......maar niet bij mij.
Sorry, ik vind het minder dus..
Pak van mijn hart.quote:
nou, nou nou, wat zijn jullie weer positief vandaagquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pak van mijn hart.
Misschien dat 'De Moordkuil' iets is.
Is een spreekwoord.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
nou, nou nou, wat zijn jullie weer positief vandaag
ahquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maak van je hart geen moordkuil, zeggen wat op je lever ligt, niks negatiefs dus.
Te lang geslapen.... Bijna 8 uurquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
nou, nou nou, wat zijn jullie weer positief vandaag
Dat is toch lekker voor een keerquote:
Tot 5.45 u. gedraaid, PP is niet weg te slaan.quote:
Grapje .... We gaan kijken of het enig effect heeft op mn bioritmequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch lekker voor een keerje klaagde altijd dat je zo weinig sliep, is het wéér niet goed
ik hoop dat het effect dan wel positief uitvaltquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Grapje .... We gaan kijken of het enig effect heeft op mn bioritme
Je hebt een zwaar leven Moquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot 5.45 u. gedraaid, PP is niet weg te slaan.![]()
Daarna geslapen tot 13.00 u.![]()
Dadelijk nog even boodschappen doen, geen zin in, maar ja, moet maar.
Ja dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop dat het effect dan wel positief uitvalt
Het is vreselijk, elke dag weer enorm afzien.quote:
Da's mooi!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kennisje van me zit nu op Lesbos om er wat hulp te bieden..
Geen commentaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:42 schreef FANN het volgende:
ik dacht even wat draait MM leuke muziek maar ik heb skyradio aanstaan![]()
Caro![]()
Zus is onderweg, tot later!
Was wel handig zo'n jukebox.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot 5.45 u. gedraaid, PP is niet weg te slaan.![]()
Dan maar kut muziek draaien...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:42 schreef FANN het volgende:
ik dacht even wat draait MM leuke muziek maar ik heb skyradio aanstaan![]()
Hoe laat staat ie nu dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:03 schreef PP_Sound het volgende:
De klok in de auto staat zondag weer goed.
In de winter.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk en dan nu de vraag : Wanneer heb je de auto gekocht? In zomertijd of in wintertijd?
Ik draai hem gewoon terug ... Misschien dat ik dan weer een uurtje inhaal als ik op tijd ga slapen dan wel te verstaan..quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nee, komt vanzelf weer goed steeds al 3 jaar.
Leef zonder klok meeste tijd alleen met afspraak moet ik gaan nadenken, gelukkig past de tijd op de PC zich vanzelf aan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik draai hem gewoon terug ... Misschien dat ik dan weer een uurtje inhaal als ik op tijd ga slapen dan wel te verstaan..
Ja die hebben daar minder moeite mee...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Leef zonder klok meeste tijd alleen met afspraak moet ik gaan nadenken, gelukkig past de tijd op de PC zich vanzelf aan.
Reuze handig zo'n ding in de woonkamer, altijd de goede tijd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die hebben daar minder moeite mee...
Ik kijk op mn mobiel, die kan het ook..quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Reuze handig zo'n ding in de woonkamer, altijd de goede tijd.
Heb geen smartfoon.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk op mn mobiel, die kan het ook..
Kan voorlopig vooruit met 3 van die prepaid dingen veur weinig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Basic mobieltje doet het ook volgens mij... Maar daar zit ik verder niet mee..
Ik heb wel gewoon een abo, omdat ik dat nu wel handiger vind ...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:49 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kan voorlopig vooruit met 3 van die prepaid dingen veur weinig.
Ik bel 20 Euro in half jaar zoiets.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel gewoon een abo, omdat ik dat nu wel handiger vind ...
Ik ook veels te weinig.. Maar goed ik bel wel wekelijks naar Spanje .. Dat zit nu wel in m n abo ..quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik bel 20 Euro in half jaar zoiets.
Mailen is gratis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook veels te weinig.. Maar goed ik bel wel wekelijks naar Spanje .. Dat zit nu wel in m n abo ..
Ik niet iig ... Ben alweer een tijdje wakkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:49 schreef Karzai het volgende:
Mogge, liggen de oudjes nog te meuren?
eerst koffiequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:06 schreef Karzai het volgende:
was ook al vroeg wakker zo maar even douchen en wat boodschappen doen
Ja, maar mijn zus was hier de hele avond, dus ik kon geen dutje doen natuurlijk zoals ikquote:
Tis watquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar mijn zus was hier de hele avond, dus ik kon geen dutje doen natuurlijk zoals ik
gewend benen toen zij weg ging kwam die Griek thuis, dus die moest weer eten en
napraten enzo, dus dat werd láát en om 6 uur 's ochtends moest hij een vriend naar schiphol
brengen, had ie beloofd, dus de wekker ging een paar uur later, weer wakker, toen kwam ie thuis,
wéér wakker, en nu ligt hij in coma en ik ben wakkernah ja... bijna wakker
Dat ben je wel gewend volgens mijquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou het was gezellig met zus, de rest is niet zo'n ramp...
Ja, ben ik gewend Chuf, dus is gewoon geen ramp...quote:
Die komt in de toekomst gewoon bij je aan de overkant shoppen ..quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ben ik gewend Chuf, dus is gewoon geen ramp...
Mijn zus gaat vaak haar Man halen en brengen naar zijn werk, als ze andere tijden werken,
hij rijdt geen auto zij wel, dus ze kon óf terug naar Almere rijden en dan moest ze 's avonds
wéér terugrijden naar het AMC, want ze zou hem om half 12 ophalen óf hier blijven eten,
dus dat werd hier eten, want dat is onzin om zo heen en weer te rijden.
Beviel zo goed, dat we dat vaker zo gaan doen![]()
En ik heb haar de Jumbo Foodmarkt laten zien, ze wist niet wat ze zag, bijna 2 uur rondgelopen daardie was niet weg te rámmen.....
Volgende keer neemt ze haar koeltassen meequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt in de toekomst gewoon bij je aan de overkant shoppen ..
Ik dacht even dat je nog niet kon fietsenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:14 schreef FANN het volgende:
Ik zag net een buitenlandse Mevrouw die fietsles kreeg![]()
Ik wil ook dat soort dingen doen ik ga me aanmelden hiero...
http://www.doras.nl/Relatie-en-gezondheid/Steunvrouwen
er zit hier vast wel iemand in de buurt die ik ergens mee kan helpen ofzo, doe ik ook eens iets
nuttigs
Ja ik kan wel fietsen, maar ik kan misschien met andere dingen helpen, hoeft niet persé eenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je nog niet kon fietsen
Tuurlijk snap ik je Fann...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik kan wel fietsen, maar ik kan misschien met andere dingen helpen, hoeft niet persé een
Buitenlands Mevrouw te zijn, eenzame oudjes genoeg hier denk ik, staat ook meer in het bericht,
maar ik kwam op het idee omdat ik dat net zag, vandaag, fietsles geven ze ook bij Doras, maar
ik moet natuurlijk iets kunnen doen wat binnen mijn vermogen ligt, dus niet helpen met belastingpapieren invullen, want dat gaan het zéker mismaar ik kan dan wél informeren
waar je wel hulp kan krijgen, dat soort dingen, ik hoor het wel, ik ga wel eens langs om te praten
en dan meteen uitleggen wat ik wél en niet kan natuurlijk, snap ie?
quote:22/10/15 14:40 - RIJSWIJK - Het drankblikje viert dit jaar haar 80ste verjaardag. Het blikje heeft in de loop der jaren een flinke metamorfose ondergaan en de ontwikkeling van het blikje staat nog steeds niet stil. Zo kun je tegenwoordig bij bepaalde blikjes aan de buitenkant al zien of het drankje de juiste temperatuur heeft en zijn er sinds kort ook hersluitbare drankblikken te verkrijgen. Een keuze voor blik is bovendien ook een duurzame keuze, want de verpakking van blik is 100% recyclebaar. In Europa drinken we gemiddeld 84 blikjes per jaar.
Hahaha die van mij niet een half jaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:03 schreef PP_Sound het volgende:
De klok in de auto staat zondag weer goed.
Dan moet je vóór 3 uur je nest inquote:Op zondag 25 oktober 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
Ik probeer voor het terugdraaien te slapen. Wordt ik morgen lekker vroeg wakker
Ik heb ze al allemaal een uur teruggezet, dus hier is het 5 over 12, behalve op mijn laptopquote:Op zondag 25 oktober 2015 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Afhankelijk hoe laat je klok terugzet.. Ik heb al 1 teruggedraaid...
Je laptop doet het zelfquote:Op zondag 25 oktober 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ze al allemaal een uur teruggezet, dus hier is het 5 over 12, behalve op mijn laptop
Die doet zelfquote:Op zondag 25 oktober 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ze al allemaal een uur teruggezet, dus hier is het 5 over 12, behalve op mijn laptop
quote:
Oh nu weet je hetquote:
Je laptop is dat nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja natuurlijk weet ik dat, ik ben niet achterlijk
Nee, mijn laptop ook niet en dit is niet het eerste jaar dat ik een laptop heb heh Mop, dus natuurlijk weet ik dat...quote:
Die van Fann is morgen twee uur achteruit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind dat gekloot met die zomer/wintertijd helemaal niks.
Met huidig ritme schiet het niet op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
weer een beetje opgeknapt Mo ?quote:Op zondag 25 oktober 2015 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn ritme is altijd kut geweest omdat ik nu eenmaal een nachtmens ben.quote:
Ja, ik had paracetamol genomen en een paar uurtjes geslapen. Het bonken is nu een stuk minder...quote:
ff rustig aan doen maar!quote:Op zondag 25 oktober 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik had paracetamol genomen en een paar uurtjes geslapen. Het bonken is nu een stuk minder...
Ja raar is dat, ik zag het ook pas toen ik hier ging zitten... gewoon alweer vergeten dat ik die klokken had teruggedraaidquote:Op zondag 25 oktober 2015 01:36 schreef APK het volgende:
Ik schrik overigens van de tijd bij de posts, heb mijn klokken ook al teruggedraaid
Dat zijn er aardig wat, ze zien er wel lekker uit.quote:
Mwah, ik was van het wedden in UVT en die topics zijn inmiddels naar SPT.quote:
Ah... vandaar, ja snap ik, ik heb de boel meteen weer ontvolgtquote:Op zondag 25 oktober 2015 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, ik was van het wedden in UVT en die topics zijn inmiddels naar SPT.
UVT gaat DRG worden, dus daar heb ik niet meer zoveel te zoeken dan
Ja, dat was ook wel een beetje onderdeel van de beslissing.quote:Op zondag 25 oktober 2015 01:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... vandaar, ja snap ik, ik heb de boel meteen weer ontvolgtdie gasten snap ik toch niet,
die hebben een eigen taaltje geloof ik
Oh, dat geloof ik best, maar ja ik heb daar weinig te zoekenquote:Op zondag 25 oktober 2015 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat was ook wel een beetje onderdeel van de beslissing.
Maar deep down zijn ze best wel aardig
Okido, truste APKquote:Op zondag 25 oktober 2015 01:43 schreef APK het volgende:
Ik ga mijzelf trouwens ook weer even ontvolgen, volgens de klok is het de hoogste tijd!
Niets geluisterd gisteren..quote:Op zondag 25 oktober 2015 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Luister je nog wel naar de radio, of ook al niet meer?
Nee een afwasborstel, maar niet dezelfde als in de keuken natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:23 schreef chufi het volgende:
Je gebruikte toch tandenborstels voor je toilet...
Chuf.... zou jij er zó eentje kopen als je kan betalen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:23 schreef chufi het volgende:
Je gebruikte toch tandenborstels voor je toilet...
Oh jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee een afwasborstel, maar niet dezelfde als in de keuken natuurlijk
Kom je beter mee onder de randjesquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh jaIk wist dat er iets was met jou pleeborstel
Nee, ze hebben allemaal zo'n Thunderbirdpop kop.. Moet ik er nog steeds een zak over heen doen en dat vind ik dan toch wel zonde van het geldquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Chuf.... zou jij er zó eentje kopen als je kan betalen?![]()
http://www.nieuws.xxx/blog/hoe-zien-sekspoppen-anno-2014-er-uit
Ik gebruik ook een afwasborstel voor het toiletquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee een afwasborstel, maar niet dezelfde als in de keuken natuurlijk
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, ze hebben allemaal zo'n Thunderbirdpop kop.. Moet ik er nog steeds een zak over heen doen en dat vind ik dan toch wel zonde van het geld
Ah! dus zo gek is het niet!quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gebruik ook een afwasborstel voor het toilet
Kan je na afloop de afwasborstel weer gebruikenquote:
Ik doe het al jaren, wat je zegt, je kan er veel makkelijker mee onder de randjes.quote:
Denk eerder een stoom apparaat....quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je na afloop de afwasborstel weer gebruiken
Daar moet je weer een aparte afwasborstel voor kopen denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je na afloop de afwasborstel weer gebruiken
De zin vergaat je toch als je dat bedenkt, kan je beter de hand aan jezelf slaanquote:
Het is vast niet náár... en geen gedoe achterafquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:49 schreef chufi het volgende:
Maar misschien is het wel heel lekker... Ik zou het moeten proberen, maar dan niet op een gebruikte....
En ze kletsen de oren niet van je hoofd tijdens het etenquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar moet je weer een aparte afwasborstel voor kopen denk ik![]()
Tja, de heren moeten ze wél zelf schoonhouden, dat is wel een nadeel![]()
Maar ze eten niet, drinken niet, roken niet, hoeven geen kleertjes en spulletjes, dus op den duur is het wel goedkoper, maar ook weer een beet saai..........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je condooms gebruikt scheelt dat een hoop gekliederquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:49 schreef chufi het volgende:
Maar misschien is het wel heel lekker... Ik zou het moeten proberen, maar dan niet op een gebruikte....
Nee, niet écht, je zou ze moeten kunnen programmeren zodat ze bij voetbal kijken ookquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze kletsen de oren niet van je hoofd tijdens het eten
Nee, het voordeel is juist dat ze SOA vrij zijn, dat dat niet hoeft, tenzij je dat ding uit gaat lenen,quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je condooms gebruikt scheelt dat een hoop geklieder
Dat zou een hoop helpen iddquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, niet écht, je zou ze moeten kunnen programmeren zodat ze bij voetbal kijken ook
intelligente opmerkingen kunnen maken, net alsof ze er verstand van hebben, Bier pakken, Bitterballen maken, dus eh.. tis nog niet áf seg maar...
Ik bedoelde dat het veel schoonmaakwerk scheelt als je condooms gebruikt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het voordeel is juist dat ze SOA vrij zijn, dat dat niet hoeft, tenzij je dat ding uit gaat lenen,
dan weet ik niet of dat nog zo is
Ja dan zou ik er misschien wel wat voorover hebben ...quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ze moeten nog effe verder aan werken, dan loopt dat als een trein volgens mij
Ja dat snap ik Dees, is ook zoquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het veel schoonmaakwerk scheelt als je condooms gebruikt.
Ja, dat dacht ik welquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan zou ik er misschien wel wat voorover hebben ...
Ik mag aannemen dat ze wel met een speciale cleaning kit worden geleverd toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat snap ik Dees, is ook zo![]()
gaat stinken ook anders
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het veel schoonmaakwerk scheelt als je condooms gebruikt.
Zou jij als vrijgezelle man zo'n gezelschapsdame leuk/lekker vinden?quote:
Wat denk je nou zelf?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou jij als vrijgezelle man zo'n gezelschapsdame leuk/lekker vinden?
Mij lijkt het van niet, maar er is blijkbaar toch een markt voor.quote:
Ja, helemaal weg nu, ben blij ook...quote:
Dat verbaast mij dus al jaren, hoe desperaat kan je zijn/worden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij lijkt het van niet, maar er is blijkbaar toch een markt voor.
Nee, er is een topic overquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vraag me meer af wat Fann op zulke sites te zoeken heeft.
(Niet dat het verboden is......)
Misschien is die Griek wel bijna jarig, ik heb geen idee....![]()
Het gaat ook tegen december.
Leuk zo'n Tunderbird onder de kerstboomquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vraag me meer af wat Fann op zulke sites te zoeken heeft.
(Niet dat het verboden is......)
Misschien is die Griek wel bijna jarig, ik heb geen idee....![]()
Het gaat ook tegen december.
Stelt me gerust dat je die onzin op Fok! tegenkwam, ik kreeg al heel vreemde gedachten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, er is een topic over![]()
NWS / Amerikaans bedrijf brengt seksrobot op de markt
en dat was goeie Bami al zeg ik het zelf
Dan word ik jaloersquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk zo'n Tunderbird onder de kerstboom
ik kom wel vaker onzin op Fok tegen en soms vraag ik me dan dingen af als ik die discussie tussen die heren daar ziequote:Op zondag 25 oktober 2015 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stelt me gerust dat je die onzin op Fok! tegenkwam, ik kreeg al heel vreemde gedachten.
Geef dr dan maar aan mij... Val ik je ook niet meer lastig...quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan word ik jaloersdus die krijgt ie niet
Ja ik pak haar wel voor je inquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef hem dan maar aan mij... Val ik je ook niet meer lastig...
Als ie op kerstochtend wakker wordt vindt ie zo'n ding naast zich in bed als ie ontwaakt uit zijn coma en Fann staat netjes in de keuken en heeft het hele huis al aan de kant.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk zo'n Tunderbird onder de kerstboom
Weet je dat ik denk dat er een heleboel mannen dat géén ramp zouden vindenquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ie op kerstochtend wakker wordt vindt ie zo'n ding naast zich in bed als ie ontwaakt uit zijn coma en Fann staat netjes in de keuken en heeft het hele huis al aan de kant.
Ik zie het helemaal voor me.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Das lief van je .... Geen dom blondje graag..
Zoiets ?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:31 schreef sacha het volgende:
waar is de mannelijke variant van de sexpop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets ?en dan één voor vrouwen en niet voor mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Die zijn zeldzaam blijkbaar.. Ik kan ze niet vindenquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:34 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan één voor vrouwen en niet voor mannen
omgekeerd gat in de markt!quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn zeldzaam blijkbaar.. Ik kan ze niet vinden
alcoholvrije chocolade likeur voor over het toetjequote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:31 schreef sacha het volgende:
waar is de mannelijke variant van de sexpop?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets ?Brrrrr... geef mij maar menselijk contactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat jouw uitzicht?Mooi...............
Misschien dat we hier allemaal een zwemdiploma hebben...quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat men in het noorden flats in het water bouwt.
Daar heb ik er ook 3 van, maar ik ben dat gewoon niet gewend.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat we hier allemaal een zwemdiploma hebben...
Hier hebben we grachten en ja mijn huis hangt half boven het water... (iig mn Balkon)quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 3 van, maar ik ben dat gewoon niet gewend.
quote:
Volgens mij heeft ie deze bewerkt met een druppelfilter.quote:
ik heb het contrast op 100quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie deze bewerkt met een druppelfilter.
Muggenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier hebben we grachten en ja mijn huis hangt half boven het water... (iig mn Balkon)
Kan je ramen lappen ? Dat was een probleem hier. Ik had kiep ramen, en toen mocht het niet meer (ramen wassers) dan drie hoog. Ik heb ze laten omzetten zodat ik ze open kan doen. Dat mag eigenlijk nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Nog 33 nachtjes slapen en dan heb ik ook een balkon aan het water
Mijn schuifpui zit aan het balkon en de slaapkamerkant aan de galerij, dus dat is gelukkig geen probleem, want ik houd van schone ramenquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je ramen lappen ? Dat was een probleem hier. Ik had kiep ramen, en toen mocht het niet meer (ramen wassers) dan drie hoog. Ik heb ze laten omzetten zodat ik ze open kan doen. Dat mag eigenlijk niet
Van die kleine dingetjes. Wel belangrijk. Ik pis trouwens nog van angst als ik ze lapquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn schuifpui zit aan het balkon en de slaapkamerkant aan de galerij, dus dat is gelukkig geen probleem, want ik houd van schone ramen![]()
Nog wel even een handigheidje verzinnen om de buitenkant van het glas van balkonwering te zemen.
Als ik dan zo'n uitzicht hebben moet het glas natuurlijk wel schoon zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Van die kleine dingetjes. Wel belangrijk. Ik pis trouwens nog van angst als ik ze lapEn ik sta gewoon binnen
Nice. Ja die buitenkant daar kom je wel bij toch? Zo hoog is het niet. en zowel val je in de plomp. Geen probleemquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dan zo'n uitzicht hebben moet het glas natuurlijk wel schoon zijn![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dat zo hoog ook doodeng hoor, toen ik driehoog de ramen bij mijn dochter binnen stond te zemen deed ik het ook bijna in mijn broek
Het is 1 hoog dat scheeltquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice. Ja die buitenkant daar kom je wel bij toch? Zo hoog is het niet. en zowel val je in de plomp. Geen probleem
Op mijn balkon zijn de ramen echt hoog, dan sta ik op een stoel zo ver mogelijk van de rand af .Het lukt netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |