Nu nog niet, maar over een aantal jaar misschien wel. Het is beter dan handkarren als je niet goed in de markt ligt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:49 schreef RingBewoner het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat seks met een dergelijk 'ding' aangenaam is.
Hé, 6000 dollar he? En dan heb je zo´n dood ding. Dan kan je nog beter naar de hoeren gaan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar over een aantal jaar misschien wel. Het is beter dan handkarren als je niet goed in de markt ligt.
- seriemoordenaars: product lijkt niet op echte vrouwen. We gaan gewoon door met onze hobby.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:09 schreef SpecialK het volgende:
Verwachte tegenstanders
- Prententieuze sociale wetenschappers die denken dat ze mogen beslissen over wat jij in je huis doet voor de staatszekerheid.
- Feministen die onbewust ook wel snappen dat een wereld waar vrouwen een deel van hun seksuele marktwaarde verliezen eentje is waar ze minder macht uit kunnen oefenen. Zowel op individueel als collectief niveau.
Ja maar met 55 cm is dat ook geen optie.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hé, 6000 dollar he? En dan heb je zo´n dood ding. Dan kan je nog beter naar de hoeren gaan.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:16 schreef topdeck het volgende:
Is er ook een 'resist' stand waar ze echt hard gaat tegenstribbelen?
Inclusief krabben, bijten, slaan, the whole package.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:16 schreef topdeck het volgende:
Daar kun je baby born naar toe sturen tegenwoordig.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:33 schreef Hathor het volgende:
Ik voorzie een grote afzetmarkt in India.
inderdaad, gisteren nog iets gelezen over een 2 jarige die verkracht was door een buurman of zoiets.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar kun je baby born naar toe sturen tegenwoordig.
Ja, klopt, vandaar merkte ik het op.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
inderdaad, gisteren nog iets gelezen over een 2 jarige die verkracht was door een buurman of zoiets.
Sommige momenten doen moeders net of ze het niet zien. Geloof mij maar. Uiteraard hoef je bij een volgend familie bezoek niet mee, en zal je onder een wijntje gniffelend besproken worden waar je neven en nichten bij zijn.quote:Langs mamie de trap op naar zolder zonder dat ze het merkt: lastig
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:53 schreef -Hakuna- het volgende:
Hier teken ik toch voor, ze ziet er ook nog eens goed uit.
Alles tussen Don't Rape Me (in de Nederlandse uitvoering wordt dat wellicht de Opzij-modus) en Nymfo wellicht? Dat ze in de laatste stand als jij niet thuis bent de postbode het huis insleurt, de kleren van het lijf trekt en...you can guess the rest. De techniek staat in elk geval weer voor niks.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:16 schreef topdeck het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |