Nou ik heb goede hoop... Ik ben niet lang weggedut geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
dat wordt niks met slapen vannacht, ik ben klaarwakker
Ik toch zeker 2 uurquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik heb goede hoop... Ik ben niet lang weggedut geweest
Kan wel wat slaapmuziek gaan draaien zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
dat wordt niks met slapen vannacht, ik ben klaarwakker
Dan neem ik het wel mee naar bed, anders werkt het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kan wel wat slaapmuziek gaan draaien zo.
Ja, doe jij maar iets rustigers, ik heb hem nog steeds aanstaan, maar dit is niet echt mijn muziekquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik krijg alle luisteraars in slaap altijd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan neem ik het wel mee naar bed, anders werkt het niet natuurlijk
Ik heb de laatste tijd in de avond een dip en daarna gaat het weer beter.. Nee en koffie wordt ik niet wakkerder van ... en helpt ook niet om het te voorkomenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe dan? Vast niet met koffie...![]()
die dolmades smaken el best eigenlijk
Die Metal kan ik ook niet hebben, helemaal niet na onderhandelen met snelle vastgoed gozert met Tesla.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, doe jij maar iets rustigers, ik heb hem nog steeds aanstaan, maar dit is niet echt mijn muziek
om eerlijk te zijn
oh... als ik nu koffie zou gaan drinken ben ik morgen om deze tijd nog wakkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd in de avond een dip en daarna gaat het weer beter.. Nee en koffie wordt ik niet wakkerder van ... en helpt ook niet om het te voorkomen
De sportuitvoering of de taxiquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die Metal kan ik ook niet hebben, helemaal niet na onderhandelen met snelle vastgoed gozert met Tesla.
ik moe eerlijk toegeven, ik weet niet hoe dat werkt hierquote:
dat is ook wel een super kutfilmquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn muts wilde film zien, ik zet laatste Jurrassic op en na kwartier in slaap gevallen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn muts wilde film zien, ik zet laatste Jurrassic op en na kwartier in slaap gevallen.
is ook niks an...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
Om te pesten doe ik zo Mad Max er achteraan.
Die probeer ik morgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
Om te pesten doe ik zo Mad Max er achteraan.
Is gewoon 1 opgenomen van Ziggo op de decoder met schijf.. Allemaal menu gestuurd met de AB van Ziggoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moe eerlijk toegeven, ik weet niet hoe dat werkt hierik ben al blij dat ik de TV aan en uit kan zetten
ja, ik weet niet hoe dat werkt... en hij heeft ook liever niet dat ik aan die zooi zit, en dat is wel terecht eigenlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Is gewoon 1 opgenomen van Ziggo op de decoder met schijf.. Allemaal menu gestuurd met de AB van Ziggo
Een KRO detective was er niet meer op TV, werkt hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Je muts nietanders was ze niet in slaap gevallen
ow... zijn er weer nieuwe dan ? Nah... hoef ik niet te zien, net als King Kong en die zooi, vin ik helemaal niks...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Van welke ? Jurassic World of Mad Max... Zijn wel beide uit 2015
Mad Max is niet mn sstijl, maar daar heb ik al 20 jaarr niet meer gezien dus misschien is een 2015 versie nog te pruimen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... zijn er weer nieuwe dan ? Nah... hoef ik niet te zien, net als King Kong en die zooi, vin ik helemaal niks...
CIA MIami ofzoiets dat soort dingen vind ik wel leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een KRO detective was er niet meer op TV, werkt hetzelfde.
Dat kijk ik dan weer nooitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
CIA MIami ofzoiets dat soort dingen vind ik wel leuken House
als die op TV is
dan kijk ik zeker, en die ze ie ook wel altijd voor me op
CSI staat altijd op wanner ze in de slaapkamer ligt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
CIA MIami ofzoiets dat soort dingen vind ik wel leuken House
als die op TV is
dan kijk ik zeker, en die ze ie ook wel altijd voor me op
De oude zijn beter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Mad Max is niet mn sstijl, maar daar heb ik al 20 jaarr niet meer gezien dus misschien is een 2015 versie nog te pruimen...
Val je ook in slaap of kijk je ze helemaal?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Cold Case? en natuurlijk Down Town Abby en nog een paar, kan ik effe niet opkomen nou...
Nee, dan ben ik wel wakkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Val je ook in slaap of kijk je ze helemaal?
nah, ja,sms krijg k ook wel eens een wegtrekkerje, maar nooit bij Housequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:35 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn muts valt zo fijn in slaap bij films en series zegt ze.
Muziek is ook altijd lachen, wil je muziekje opzetten, ja hoor zeg ik dan en zet wat op.quote:
Prima, anders had ik ook wel even gekund, maar jij mag het zeggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Muziek is ook altijd lachen, wil je muziekje opzetten, ja hoor zeg ik dan en zet wat op.
"Heb je ook nog wat anders?"
Jij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima, anders had ik ook wel even gekund, maar jij mag het zeggen.
Mo draait ook altijd van die heftige muziek, ik weet niet of ik dat nog trekquote:
Mo heeft van alles en dan is kwestie van vibes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo draait ook altijd van die heftige muziek, ik weet niet of ik dat nog trek![]()
maar dan luister ik verder naar mijn eigen muziek
Je bent niet lekker joh, ik draai altijd easy listening.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo draait ook altijd van die heftige muziek, ik weet niet of ik dat nog trek![]()
maar dan luister ik verder naar mijn eigen muziek
dan ben ik in de warquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent niet lekker joh, ik draai altijd easy listening.
Dat was ik waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ben ik in de warexcuses
hij staat nog aan hoor
Over het hoofd gezien in de grote verzameling waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit had net zo goed via jou kunnen komen....
Is mooi kut als je veel te vroeg wakker wordt.quote:
Was al om 11:00u op pad vandaag . Begin weer beetje bij te komen nu.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is mooi kut als je veel te vroeg wakker wordt.
Ik was al om 8 uur op ...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Was al om 11:00u op pad vandaag . Begin weer beetje bij te komen nu.
Ik heb dan echt wekkers nodig...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die van mij werkt anders, kan het wel vroeg opstaan maar alleen wanneer echt nodig.
Ik was altijd al van weinig nachtrust en vroeg opstaan... Maar nu is het nergens voor nodig dus waarom...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die van mij werkt anders, kan het wel vroeg opstaan maar alleen wanneer echt nodig.
Die gebruikte ik ook wel. werd ik meestal net wakker voordat ie afgingquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb dan echt wekkers nodig...
Ingebouwde klok, die heb ik ook, wanneer nodig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gebruikte ik ook wel. werd ik meestal net wakker voordat ie afging
Altijd handigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ingebouwde klok, die heb ik ook, wanneer nodig.
Das al wel vroeg, maar denk dat daar een andere oorzaak voor isquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:47 schreef PP_Sound het volgende:
Meeste vrienden zijn dood inmiddels en nieuwe krijg je niet meer.
Op het randje leven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Das al wel vroeg, maar denk dat daar een andere oorzaak voor is
Val er niet vanaf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga richting bedrandje om er daarna in te kruipen...
Truste.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga richting bedrandje om er daarna in te kruipen...
Past goed bij een stel kleuters.......maar niet bij mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:49 schreef FANN het volgende:
40+ Praathuis zo kunnen we het hier ook gaan noemen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |