Eens, hoewel daar nog wel op het doel werd geschoten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:56 schreef Coco98 het volgende:
Stelling:
Nederlands Voetbal op het slechtste niveau sinds WW2.
GSoD komt steeds dichterbijquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Het Nederlandse voetbal is dood, dood en begraven.
Ik ben vanaf nu Darts fan.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eens, hoewel daar nog wel op het doel werd geschoten.
Je hebt nog vrouwen CL.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Het Nederlandse voetbal is dood, dood en begraven.
Ik ben vanaf nu Darts fan.
kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:58 schreef TLC het volgende:
Nederlandse competitie met zijn fucking play-offs aan het end, je kunt net zo goed de Luxemburgse voetbalcompetitie volgen.
Dat moeten ze inderdaad echt zsm afschaffen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:58 schreef TLC het volgende:
Nederlandse competitie met zijn fucking play-offs aan het end, je kunt net zo goed de Luxemburgse voetbalcompetitie volgen.
Net als in de 2de wereldoorlog.quote:
Ze moeten naar Rotterdam, dus zit er wel in ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik hoop serieus dat Ajax de komende 5 wedstrijden finaal vernederd wordt en dat die klote Frank en Overmars optiefen met hun onrealistische gebral altijd. Stel kwalletjes
Die spelen niet eens Europees.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze moeten naar Rotterdam, dus zit er wel in ja.
Dat moet maar, dan maar even afgaan en daarna een fatsoenlijke trainer en bestuur.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze moeten naar Rotterdam, dus zit er wel in ja.
Als de pillen uitgewerkt zijn kun je dan weer normaal doen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat moet maar, dan maar even afgaan en daarna een fatsoenlijke trainer en bestuur.
Ruttengodquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:58 schreef Merkie het volgende:
Vorig jaar was Feyenoord nog groepswinnaar in de EL he.
Waarom hebben ze in Groningen een Feyenoord logo op de muur?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Beelden vanuit Groningen
[ afbeelding ]
Die man helemaal rechtsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Beelden vanuit Groningen
[ afbeelding ]
Het is toch zo?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als de pillen uitgewerkt zijn kun je dan weer normaal doen?
Ja, maar 5x verliezen hoeft van mij nou ook weer nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Shit man. Ik erger me dood aan dit gezeik, geen spits, focking sinkgraven inbrengen, een back wisselen wat is dat voor getief?
Volgende keer willen we daar een gifje vanquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Mijn reactie wanneer Robben scoort en meestal spring ik ook erbij.
Frank de Boer wil de Arsene Wenger van Ajax worden, dus die blijft de komende -tig jaar nog wel zitten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, maar 5x verliezen hoeft van mij nou ook weer niet![]()
Gewoon Marc en Frank weg aan het einde van dit seizoen.
Cruijff zei dat Ajax binnen 5 jaar terug bij de Europese top zou zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Wat heeft het Nederlands voetbal het goed gedaan zeg deze week.
Ajax. SCHAAM JE DIEP
Waar is de rest dan? Milik geblesseerd? En dan..? Is er geen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
In A1 loopt toch wel een spits die beter is dan Schone
TOCH? Dolberg, El Azzouzi, El Mahdaoui...
Die linkse werd zojuist super sayian.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Beelden vanuit Groningen
[ afbeelding ]
Een fatsoenlijke selectie kan nog he!?!?! Tijdens de winterstop bijv.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, maar 5x verliezen hoeft van mij nou ook weer niet![]()
Gewoon Marc en Frank weg aan het einde van dit seizoen.
Sanogoal, vergeet hem nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar is de rest dan? Milik geblesseerd? En dan..? Is er geen?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die linkse werd zojuist super sayian.
Milik blessaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar is de rest dan? Milik geblesseerd? En dan..? Is er geen?
Mooi, als het hem lukt een tweede Wenger te worden hebben we de komende tig jaar niks van ze te vrezen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Frank de Boer wil de Arsene Wenger van Ajax worden, dus die blijft de komende -tig jaar nog wel zitten.
Paniekaankopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke selectie kan nog he!?!?! Tijdens de winterstop bijv.
"Alles wat we hebben" klinkt wat negatief, normaliter heb je genoeg aan 2 spitsen, dat is gewoon pech.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Milik blessa
Sanogoal blessa
Dat is alles wat we hebben
Nee joh. Waar haal je dat vandaan? De Boer is helemaal niet duidelijk over zijn toekomst en hint er vrij hard op dat hij aan het eind van het seizoen weggaat. Vorig seizoen zei hij geloof ik ook al al dan niet verkapt dat het er nog ééntje werd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Frank de Boer wil de Arsene Wenger van Ajax worden, dus die blijft de komende -tig jaar nog wel zitten.
0,0 progressie geboekt. Geen enkele keer overwintering in de CL.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cruijff zei dat Ajax binnen 5 jaar terug bij de Europese top zou zijn![]()
Wat is het nu.. 4 en half jaar later? ..
Misschien is het beter voor Ajax als Cruijff zich op andere dingen gaat richten nu hij ziek is.
Ja en dan paniekaankopen zoals Sinkgravenquote:
jeetjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik durf mezelf geen Ajax supporter meer te noemen.
Nu ben je Ajax sympathisant.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik durf mezelf geen Ajax supporter meer te noemen.
Vier schalen gewonnen. Dat lijkt wel een grote prestatie.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
0,0 progressie geboekt. Geen enkele keer overwintering in de CL.
Ik snap niet dat mensen de Boer zo'n goede coach vinden/vonden. Hij verricht geen wonderen ofzo. Met zo'n budget en selectie moet je wel ieder jaar kampioen worden.
Inderdaad Van Gaal destijds was een betere optie geweest, achteraf.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen de Boer zo'n goede coach vinden/vonden. Hij verricht geen wonderen ofzo. Met zo'n budget en selectie moet je wel ieder jaar kampioen worden.
Nou ja, als Frank dan besluit om Schone in spits te zetten, dan is dat wel treurig.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Alles wat we hebben" klinkt wat negatief, normaliter heb je genoeg aan 2 spitsen, dat is gewoon pech.
Kramer, de Arjen Robben van het schaatsen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja en hij regelde vrijspraak voor Kramerinho.
Eens, maar Milik moet gewoon vertrouwen hebben als hij fit is. Dat Sanogo er geen kut van kan is wel dramabeleid.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja en dan paniekaankopen zoals Sinkgraven
Een spits is geen paniekaankoop, dat is common sense.
4x kampioen is toch niet niks. Je kan het niet alleen afschuiven op matige concurrentie oid want dan betekent PSV hun titel ook niets.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ieder jaar moet het gaan tussen PSV en Ajax. PSV heeft veel steken laten vallen en Ajax heeft het vaak net gered. Vorig jaar geen schaal en de selectie wordt ieder jaar minder.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vier schalen gewonnen. Dat lijkt wel een grote prestatie.
Die jongens hebben hun best gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vond dit niet echt een leuke voetbalweek.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vier schalen gewonnen. Dat lijkt wel een grote prestatie.
Dat snap ik ook niet. Schone is sowieso bankzitter bij Ajax en dan nu opeens in de spits.. beetje vreemd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, als Frank dan besluit om Schone in spits te zetten, dan is dat wel treurig.
En dan zeggen dat Ghazi het goed deed tegen Heracles in spits, waarom zet je hem dan niet daar gewoon
Milik moet een kans hebben ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eens, maar Milik moet gewoon vertrouwen hebben als hij fit is. Dat Sanogo er geen kut van kan is wel dramabeleid.
Daarom zei ik ook "lijkt", opper.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ieder jaar moet het gaan tussen PSV en Ajax. PSV heeft veel steken laten vallen en Ajax heeft het vaak net gered. Vorig jaar geen schaal en de selectie wordt ieder jaar minder.
Ik wilde eigenlijk eerst dit plaatje als punt gebruiken. Met z'n deuk. Maar dan krijg je weer van die voorspelbare reacties.quote:
Frank moet altijd "rouleren".quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Schone is sowieso bankzitter bij Ajax en dan nu opeens in de spits.. beetje vreemd.
Er zijn triest genoeg veel mensen die het echt vinden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook "lijkt", opper.
Denken dat dat aan de Boer te danken was, ik lig in een deuk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh nee en nu krijgen we reacties over die deuk.
GGMM is nu aan het janken. En niet omdat Ajax verloren heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik vindt gewoon niet dat we verdient verloren, aldus Ghazi met een sterk staaltje Nederlands.
Ga je die weg modereren?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh nee en nu krijgen we reacties over die deuk.
Eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Denken ze serieus goed gespeeld te hebben??? Het leek nergens op. Zoveel balverlies, foute pases, de bal te ver vooruit spelen etc.
Dat maakt het nog erger.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die jongens hebben hun best gedaan.
Eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Frank moet altijd "rouleren".
Speelt in 40 wedstrijden met 83 verschillende samenstellingen.
Want die is al dood?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Met Cruijf sterft Ajax, poëtisch bijna.
Maar Vasion, jij bent het toch wel met mij eens dat dit niet om aaaan te gluren was? Onze vriend Milik die als een blind paard de 16 loopt. Schei toch uit manquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die jongens hebben hun best gedaan.
Het is gewoon op met die vent.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens.
Ook die maffe wissels..
Dat kun je hem zeker aan rekening. En ook dat het steeds slechter wordt.
Briljante voetballer, maar verder volstrekt seniel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oké, nu maar weer normaal doen.
Snap ook nog steeds niet dat hij gebleven is na die 4e titel, toen werd het al minder.. met Marc die de hand op de knip houdt.. waarom nog.. Misschien dat hij 5 een mooi nummer vindt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is gewoon op met die vent.
Ik heb een bevestiging nodig van Mexi als het over Spaanse spelers gaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:11 schreef Coco98 het volgende:
Molde![]()
Men zegt dat de Noorse Iniesta daar speelt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maar Vasion, jij bent het toch wel met mij eens dat dit niet om aaaan te gluren was? Onze vriend Milik die als een blind paard de 16 loopt. Schei toch uit man
Hij heeft te lang gewacht en zichzelf overschat helaas.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ook nog steeds niet dat hij gebleven is na die 4e titel, toen werd het al minder.. met Marc die de hand op de knip houdt.. waarom nog.. Misschien dat hij 5 een mooi nummer vindt.
Groningen moet Nederland weer redden. Deze dag zal niemand vergeten!quote:
Dan is de zon al lang opgebrand johquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:12 schreef Pascalus het volgende:
Tegen de tijd dat Ajax weer bij de top hoort is Cruijff al lang dood.
Cruijff gaat het redden. En Ajax ook. ooit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:12 schreef Pascalus het volgende:
Dan ontwaken we allemaal al uit de droom van Cuthullu joh.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan is de zon al lang opgebrand joh
Jaaaa allemaal!!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Groningen moet Nederland weer redden. Deze dag zal niemand vergeten!
Groningenvlag.gif
Het Nederlandse voetbal is doodquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:12 schreef Pascalus het volgende:
Ik sluit niets uitquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dan ontwaken we allemaal al uit de droom van Cuthullu joh.
Hopen dat Groningen wanneer hij terug is(als die dag komt) dan een prima team heeft. Ze worden misschien dan wel kampioenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:17 schreef Coco98 het volgende:
Naar verluidt draagt Robben Groningen nog een warm hart toe.
Nog voor Feyenoord dat wordt ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopen dat Groningen wanneer hij terug is(als die dag komt) dan een prima team heeft. Ze worden misschien dan wel kampioen
Even hopen dat Braga alles wint, behalve tegen Groningen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:20 schreef inslagenreuring het volgende:
Lekker gekeept zegt. Groningen kan nog gewoon doorgaan.
Groningen 2 keer winnen en een gelijkspel en klaarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Even hopen dat Braga alles wint, behalve tegen Groningen natuurlijk.
Ho even, vergeet de Groningengoden nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed gedaan jongens.
4 gespeeld, 4 verloren!
Nog even en de kampioen van de eredivisie plaatst zich niet meer rechtstreeks voor de Champions League
Groningen heeft gelijk gespeeldquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed gedaan jongens.
4 gespeeld, 4 verloren!
Nog even en de kampioen van de eredivisie plaatst zich niet meer rechtstreeks voor de Champions League
Die horen niet thuis in de EL. Kan je net zo goed ado sturen die kunnen er ook geen kut van.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ho even, vergeet de Groningengoden niet
#veltmanmomentjetwitter:aad300 twitterde op donderdag 22-10-2015 om 22:53:36Weer een #Veltmanmomentje kost @AFCAjax de kop.#fenaja 1-0 #mankwijt reageer retweet
Dat seizoen met ADO in de voorrondequote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die horen niet thuis in de EL. Kan je net zo goed ado sturen die kunnen er ook geen kut van.
Welke Nederlandse ploeg hoort wel in de EL dan...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die horen niet thuis in de EL. Kan je net zo goed ado sturen die kunnen er ook geen kut van.
Daarom zei ik al,die kunnen er ook geen kut van.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat seizoen met ADO in de voorronde
Vitesse zie ik gezien de huidige vorm wel een rol van betekenis spelen in de EL poule fase. Helaas liggen die er al uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke Nederlandse ploeg hoort wel in de EL dan...
Toch maar mooi Hoesen die de rebound van zijn eigen dramatisch ingeschoten penalty erin schiet. Heb ik ze bij ADO niet zien doenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom zei ik al,die kunnen er ook geen kut van.
De nummer 2 van de eredivisiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke Nederlandse ploeg hoort wel in de EL dan...
Die AAD300 moet optiefen. Want Veltman verliest 1 duel, dat kan gebeuren. Maar waarom Klaassen in godsnaam bukt is mij finaal onbekend.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:43 schreef Pascalus het volgende:
#veltmanmomentjetwitter:aad300 twitterde op donderdag 22-10-2015 om 22:53:36Weer een #Veltmanmomentje kost @AFCAjax de kop.#fenaja 1-0 #mankwijt reageer retweet
Laat Vitesse eerst maar eens in de Eredivisie echt iets laten zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse zie ik gezien de huidige vorm wel een rol van betekenis spelen in de EL poule fase. Helaas liggen die er al uit.
De rest heeft echt geen enkel nut. Nederland is ten dode opgeschreven qua voetbal.
Ik heb het niet gekeken. Europa League kijk ik niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch maar mooi Hoesen die de rebound van zijn eigen dramatisch ingeschoten penalty erin schiet. Heb ik ze bij ADO niet zien doen
Is genot joh, zolang je Ajax niet kijktquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekeken. Europa League kijk ik niet.
Vitessequote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vitesse zie ik gezien de huidige vorm wel een rol van betekenis spelen in de EL poule fase. Helaas liggen die er al uit.
De rest heeft echt geen enkel nut. Nederland is ten dode opgeschreven qua voetbal.
Ik vind Vitesse anders soepel draaien laatste wekenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Laat Vitesse eerst maar eens in de Eredivisie echt iets laten zien.
Momenteel kunnen ''zelfs'' onze kampioentjes al vele vele jaren niets laten zien, ja wel iets laten zien: Ons voor schut zetten in Europa.
Dat je dan wel naar ADO kan kijken, da's nog een niveau lager.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekeken. Europa League kijk ik niet.
ADO supporter in hart en nieren.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat je dan wel naar ADO kan kijken, da's nog een niveau lager.
Het zijn allemaal incidentjes joh, wat lul je nouquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:51 schreef Tchock het volgende:
Je wordt echt volkomen moedeloos van zo'n avond. Dit + Oranje, en de verantwoordelijken roepen trots dat ze vol vertrouwen zijn en gaan bouwen.
Voor Ajax en PSV lijkt "we hadden kunnen winnen" ook prima. Maar daar krijg je echt geen punten voor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zijn allemaal incidentjes joh, wat lul je nou
Het wordt tijd dat het salarisplafond in de Eredivisie omhoog gaat en het grote geld zijn intrede gaat doen hier. Dat is het enige wat nog een redding kan zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:51 schreef Tchock het volgende:
Je wordt echt volkomen moedeloos van zo'n avond. Dit + Oranje, en de verantwoordelijken roepen trots dat ze vol vertrouwen zijn en gaan bouwen.
Als ik Ajax er even uitlicht: die spelen dus drie wedstrijden in de poule, die ze alledrie kwalitatief gezien kunnen en misschien wel moeten winnen. Geen enkele keer gewonnenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor Ajax en PSV lijkt "we hadden kunnen winnen" ook prima. Maar daar krijg je echt geen punten voor.
Groningen en AZ presteren naar niveau. Veel meer kun je niet verwachten. Hoewel ook AZ op knullige wijze belangrijke momenten weggeeft.
We hebben nog altijd een grotere markt dan landen als België, Denemarken of Tsjechië. Meer inwoners, grotere stadions, grotere economie. Zelfs zonder sjeiks zouden we gewoon een betere competitie moeten hebben dan die landen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat het salarisplafond in de Eredivisie omhoog gaat en het grote geld zijn intrede gaat doen hier. Dat is het enige wat nog een redding kan zijn.
En anders... yolo... zakken we dieper dan het niveau Luxemburg.
Gelukkig vertaald zich dit ook direct in goede Europese resultaten laatste jaren.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben nog altijd een grotere markt dan landen als België, Denemarken of Tsjechië. Meer inwoners, grotere stadions, grotere economie. Zelfs zonder sjeiks zouden we gewoon een betere competitie moeten hebben dan die landen.
Infrastructuur is hier ten opzichte van andere landen ook prima geregeld natuurlijk, is toch een stuk moeilijker in pakweg Zwitserland/Oostenrijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben nog altijd een grotere markt dan landen als België, Denemarken of Tsjechië. Meer inwoners, grotere stadions, grotere economie. Zelfs zonder sjeiks zouden we gewoon een betere competitie moeten hebben dan die landen.
Ja, dat is iets anders. Maar op de lange termijn kunnen we natuurlijk nooit afzakken naar een niveau dat onder die landen ligt. Ajax geeft op dit moment niet echt het goede voorbeeld, maar er zijn genoeg middelen om 3 a 4 Europa League waardige clubs Europa in te sturen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig vertaald zich dit ook direct in goede Europese resultaten laatste jaren.....
Als je naar beschikbare middelen kijkt, dan moet Ajax gewoon winnen van Molde en eigenlijk ook van Celtic. Dat je van een Turkse topploeg in een uitwedstrijd verliest, kan gewoon gebeuren.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik Ajax er even uitlicht: die spelen dus drie wedstrijden in de poule, die ze alledrie kwalitatief gezien kunnen en misschien wel moeten winnen. Geen enkele keer gewonnen
Daar kan ik wel in komen. Ik heb helaas te weinig kunnen zien van de andere clubs in Europa om daar echt iets gefundeerd over te zeggen. Ajax hoort minimaal 6 punten te hebben na deze drie wedstrijdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je naar beschikbare middelen kijkt, dan moet Ajax gewoon winnen van Molde en eigenlijk ook van Celtic. Dat je van een Turkse topploeg in een uitwedstrijd verliest, kan gewoon gebeuren.
Dat is echt een andere situatie als die van de andere Nederlandse clubs in Europa, die staan vrijwel uitsluitend tegen teams die veel beter, rijker en groter zijn. Dan moet je blij zijn als ze af en toe kunnen verrassen.
Dit wordt inderdaad het meest dramatische seizoen dat ik mij kan herinneren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:01 schreef hafcfan het volgende:
Geen 1 club over na de winterstop lol.
Wat dacht je van RTL7?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Pardon..... waar precies is de show begonnen?
twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 05-11-2015 om 18:04:31Alle schoenen spelers Braga gestolen, duel moet van UEFA toch doorgaan https://t.co/qkWOPVkF1L reageer retweet
quote:Op donderdag 5 november 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 05-11-2015 om 18:04:31Alle schoenen spelers Braga gestolen, duel moet van UEFA toch doorgaan https://t.co/qkWOPVkF1L reageer retweet
Neeeequote:Op donderdag 5 november 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk mislukken je bets compleet vandaag.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
Beter maakt van Persie er gewoon 4.
Gewoon op sokken spelen.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Molde op 6.00 vandaag. Direct gepakt, Celtic kan namelijk niks.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk mislukken je bets compleet vandaag.
Nee man, Nederlandse teams in europa, je moet voor Nederland juichen, zo hoort dat.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
Beter maakt van Persie er gewoon 4.
Watquote:Op donderdag 5 november 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Molde op 6.00 vandaag. Direct gepakt, Celtic kan namelijk niks.
Komt in orde. Ik hoop wel dat hij zijn prachtblogs nog kan blijven schrijven.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb jij al een steunbetuiging gemaakt aan Rik?
'De hekken zijn kapot. Daar moet PSV wat aan doen.'quote:Op donderdag 5 november 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt in orde. Ik hoop wel dat hij zijn prachtblogs nog kan blijven schrijven.
Prachtblog.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
'De hekken zijn kapot. Daar moet PSV wat aan doen.'
Ik ga zijn teksten missen.
quote:Bijna de meest zware loting voor PSV
Feyenoord-uit werd het niet. Maar Heracles-uit is ook een pittige loting voor PSV in het bekertoernooi. Op papier het op een na moeilijkste affiche waarop PSV terecht kon komen.
Eerder dit seizoen verloor PSV nog pijnlijk in het vernieuwde Polman Stadion (2-1). Eerder dan verwacht komt er voor de Eindhovenaren een kans op revanche.
Sjoerd Mossou schreef ooit een prachtcolumn over NAC op zo'n toontje, gewoon voor de grap.quote:
Bij Rik is het de norm.quote:De nieuwe trainer (E. Hellemons), die tot voor kort dus de C-tjes trainde, heeft gisteren twee spelers uit de selectie gezet, want die deden niet goed hun best. Een andere speler moest zijn baard afscheren.
Iedereen is boos nu.
Rik is zo'n heerlijke vent. #geenfan maar vliegt als razende reporter over de Herdgang. Ik denk dat hij zelfs bereid is om in de bosjes voor het huis van Andrés -grote leider- Guardado in Knegsel te gaan liggen. Zo is Rik. Een brok objectiviteit.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sjoerd Mossou schreef ooit een prachtcolumn over NAC op zo'n toontje, gewoon voor de grap.
[..]
Bij Rik is het de norm.![]()
quote:
Ja, lekker als hyena's op zijn opmerking springen. Dit Ajax. Als in het Ajax van nu. Niet dat elftal met Blind en weet ik veel allemaal wie.quote:
Barca op 40%quote:Op donderdag 5 november 2015 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[..]
Ja, lekker als hyena's op zijn opmerking springen. Dit Ajax. Als in het Ajax van nu. Niet dat elftal met Blind en weet ik veel allemaal wie.
Nu heeft Cocu met deze winst genoeg redenen om Narsingh en Maher vaker op te stellenquote:Op donderdag 5 november 2015 18:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vond en vind zijn keuzes onbegrijpelijk. Weg met Maher en Narsingh. Weg, weg, weg.
Kap hiermee.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:19 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap niet dat Stijn fan is van Rob Kamphues.
Komt niks van in.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik geloof dit pas als het op een briefje staat.
Die deden het expres rustiger aan in een wedstrijd waar ze wel moesten. Goede grap, Davy. Ik geef je er een 8 voor.quote:
Het was ook een grap, aangezien het geen rond getal is. Toch een 8 is nicequote:Op donderdag 5 november 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die deden het expres rustiger aan in een wedstrijd waar ze wel moesten. Goede grap, Davy. Ik geef je er een 8 voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |