Eens, hoewel daar nog wel op het doel werd geschoten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:56 schreef Coco98 het volgende:
Stelling:
Nederlands Voetbal op het slechtste niveau sinds WW2.
GSoD komt steeds dichterbijquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Het Nederlandse voetbal is dood, dood en begraven.
Ik ben vanaf nu Darts fan.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eens, hoewel daar nog wel op het doel werd geschoten.
Je hebt nog vrouwen CL.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Het Nederlandse voetbal is dood, dood en begraven.
Ik ben vanaf nu Darts fan.
kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:58 schreef TLC het volgende:
Nederlandse competitie met zijn fucking play-offs aan het end, je kunt net zo goed de Luxemburgse voetbalcompetitie volgen.
Dat moeten ze inderdaad echt zsm afschaffen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:58 schreef TLC het volgende:
Nederlandse competitie met zijn fucking play-offs aan het end, je kunt net zo goed de Luxemburgse voetbalcompetitie volgen.
Net als in de 2de wereldoorlog.quote:
Ze moeten naar Rotterdam, dus zit er wel in ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik hoop serieus dat Ajax de komende 5 wedstrijden finaal vernederd wordt en dat die klote Frank en Overmars optiefen met hun onrealistische gebral altijd. Stel kwalletjes
Die spelen niet eens Europees.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze moeten naar Rotterdam, dus zit er wel in ja.
Dat moet maar, dan maar even afgaan en daarna een fatsoenlijke trainer en bestuur.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze moeten naar Rotterdam, dus zit er wel in ja.
Als de pillen uitgewerkt zijn kun je dan weer normaal doen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat moet maar, dan maar even afgaan en daarna een fatsoenlijke trainer en bestuur.
Ruttengodquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:58 schreef Merkie het volgende:
Vorig jaar was Feyenoord nog groepswinnaar in de EL he.
Waarom hebben ze in Groningen een Feyenoord logo op de muur?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Beelden vanuit Groningen
[ afbeelding ]
Die man helemaal rechtsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Beelden vanuit Groningen
[ afbeelding ]
Het is toch zo?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als de pillen uitgewerkt zijn kun je dan weer normaal doen?
Ja, maar 5x verliezen hoeft van mij nou ook weer nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Shit man. Ik erger me dood aan dit gezeik, geen spits, focking sinkgraven inbrengen, een back wisselen wat is dat voor getief?
Volgende keer willen we daar een gifje vanquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Mijn reactie wanneer Robben scoort en meestal spring ik ook erbij.
Frank de Boer wil de Arsene Wenger van Ajax worden, dus die blijft de komende -tig jaar nog wel zitten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, maar 5x verliezen hoeft van mij nou ook weer niet![]()
Gewoon Marc en Frank weg aan het einde van dit seizoen.
Cruijff zei dat Ajax binnen 5 jaar terug bij de Europese top zou zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Wat heeft het Nederlands voetbal het goed gedaan zeg deze week.
Ajax. SCHAAM JE DIEP
Waar is de rest dan? Milik geblesseerd? En dan..? Is er geen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
In A1 loopt toch wel een spits die beter is dan Schone
TOCH? Dolberg, El Azzouzi, El Mahdaoui...
Die linkse werd zojuist super sayian.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Beelden vanuit Groningen
[ afbeelding ]
Een fatsoenlijke selectie kan nog he!?!?! Tijdens de winterstop bijv.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, maar 5x verliezen hoeft van mij nou ook weer niet![]()
Gewoon Marc en Frank weg aan het einde van dit seizoen.
Sanogoal, vergeet hem nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar is de rest dan? Milik geblesseerd? En dan..? Is er geen?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die linkse werd zojuist super sayian.
Milik blessaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar is de rest dan? Milik geblesseerd? En dan..? Is er geen?
Mooi, als het hem lukt een tweede Wenger te worden hebben we de komende tig jaar niks van ze te vrezen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Frank de Boer wil de Arsene Wenger van Ajax worden, dus die blijft de komende -tig jaar nog wel zitten.
Paniekaankopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke selectie kan nog he!?!?! Tijdens de winterstop bijv.
"Alles wat we hebben" klinkt wat negatief, normaliter heb je genoeg aan 2 spitsen, dat is gewoon pech.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Milik blessa
Sanogoal blessa
Dat is alles wat we hebben
Nee joh. Waar haal je dat vandaan? De Boer is helemaal niet duidelijk over zijn toekomst en hint er vrij hard op dat hij aan het eind van het seizoen weggaat. Vorig seizoen zei hij geloof ik ook al al dan niet verkapt dat het er nog ééntje werd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Frank de Boer wil de Arsene Wenger van Ajax worden, dus die blijft de komende -tig jaar nog wel zitten.
0,0 progressie geboekt. Geen enkele keer overwintering in de CL.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cruijff zei dat Ajax binnen 5 jaar terug bij de Europese top zou zijn![]()
Wat is het nu.. 4 en half jaar later? ..
Misschien is het beter voor Ajax als Cruijff zich op andere dingen gaat richten nu hij ziek is.
Ja en dan paniekaankopen zoals Sinkgravenquote:
jeetjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik durf mezelf geen Ajax supporter meer te noemen.
Nu ben je Ajax sympathisant.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik durf mezelf geen Ajax supporter meer te noemen.
Vier schalen gewonnen. Dat lijkt wel een grote prestatie.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
0,0 progressie geboekt. Geen enkele keer overwintering in de CL.
Ik snap niet dat mensen de Boer zo'n goede coach vinden/vonden. Hij verricht geen wonderen ofzo. Met zo'n budget en selectie moet je wel ieder jaar kampioen worden.
Inderdaad Van Gaal destijds was een betere optie geweest, achteraf.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen de Boer zo'n goede coach vinden/vonden. Hij verricht geen wonderen ofzo. Met zo'n budget en selectie moet je wel ieder jaar kampioen worden.
Nou ja, als Frank dan besluit om Schone in spits te zetten, dan is dat wel treurig.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Alles wat we hebben" klinkt wat negatief, normaliter heb je genoeg aan 2 spitsen, dat is gewoon pech.
Kramer, de Arjen Robben van het schaatsen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja en hij regelde vrijspraak voor Kramerinho.
Eens, maar Milik moet gewoon vertrouwen hebben als hij fit is. Dat Sanogo er geen kut van kan is wel dramabeleid.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja en dan paniekaankopen zoals Sinkgraven
Een spits is geen paniekaankoop, dat is common sense.
4x kampioen is toch niet niks. Je kan het niet alleen afschuiven op matige concurrentie oid want dan betekent PSV hun titel ook niets.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ieder jaar moet het gaan tussen PSV en Ajax. PSV heeft veel steken laten vallen en Ajax heeft het vaak net gered. Vorig jaar geen schaal en de selectie wordt ieder jaar minder.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vier schalen gewonnen. Dat lijkt wel een grote prestatie.
Die jongens hebben hun best gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vond dit niet echt een leuke voetbalweek.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vier schalen gewonnen. Dat lijkt wel een grote prestatie.
Dat snap ik ook niet. Schone is sowieso bankzitter bij Ajax en dan nu opeens in de spits.. beetje vreemd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, als Frank dan besluit om Schone in spits te zetten, dan is dat wel treurig.
En dan zeggen dat Ghazi het goed deed tegen Heracles in spits, waarom zet je hem dan niet daar gewoon
Milik moet een kans hebben ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eens, maar Milik moet gewoon vertrouwen hebben als hij fit is. Dat Sanogo er geen kut van kan is wel dramabeleid.
Daarom zei ik ook "lijkt", opper.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ieder jaar moet het gaan tussen PSV en Ajax. PSV heeft veel steken laten vallen en Ajax heeft het vaak net gered. Vorig jaar geen schaal en de selectie wordt ieder jaar minder.
Ik wilde eigenlijk eerst dit plaatje als punt gebruiken. Met z'n deuk. Maar dan krijg je weer van die voorspelbare reacties.quote:
Frank moet altijd "rouleren".quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Schone is sowieso bankzitter bij Ajax en dan nu opeens in de spits.. beetje vreemd.
Er zijn triest genoeg veel mensen die het echt vinden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook "lijkt", opper.
Denken dat dat aan de Boer te danken was, ik lig in een deuk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh nee en nu krijgen we reacties over die deuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |