SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
bijna klats toevallig?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah, mogen we even zeuren?
Ik vind het irritant dat MFP loopt te zaniken dat ik maaltijden nog niet heb ingevoerd terwijl ik dat wél heb gedaan. Gekopieerd van een eerdere dag, maar blijkbaar 'ziet' ie dat niet. Vinnik stom
En ik houd vocht vast, zie het aan m'n ringen, krijg ze moeilijker om en af. En al bezig met derde beker thee (250 ml per beker) en nog geen pipi gemacht
.
Maar als het goed is, zit je dan dus ook niet meer dik onder je aanbevolen calorieën. Dan hoef je immers niet meer af te vallen. En wat ik zelf heb gemerkt, is dat ik ook vanzelf minder ben gaan eten (minder behoefte heb aan eten/sneller verzadigd ben). Als je minder weegt, heb je immers ook minder nodig om je lijf draaiend te houdenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:56 schreef foetre het volgende:
Zijn jullie ook zo bang met het idee dat als je op je streefgewicht zit en dan...
Het lijkt me ook niet gezond om de rest van je leven dik onder je aanbevolen calorieën te zitten.
top!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:
* Sunnythesun vastberaden is![]()
Salade gemaakt, 2 potten er mee gevuld. Valkuil van brood eten is zo weer een stuk kleiner!
Ik snap er niks van, stop je het gewoon zo in de magnetron?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:30 schreef foetre het volgende:
Van een college de tip gereden Rookkaas uit de magnetron .
Heel het huis stinkt ervan maar wel lekker.
bakvel eronder 2 minuten en je hebt een cracker.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:33 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, stop je het gewoon zo in de magnetron?
Zit op het werk, niet bij de hand. Moet het even uithouden tot ik naar huis mag. Maar dan is het ook alweer etenstijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
Eet dan een bakje wortels ofzo. Of tomaatjes!
Thanksquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sarabi, hopelijk snel minder last van je knie. En hurray voor de weegschaal!
fajiiiiiiiiiiiitasquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hier ook honger! Dag verkeerd gepland en had lange afspraak buiten de deur, wat ik normaliter nooit heb, dus alleen laat ontbijt (twee bth met pindakaas) op en nu thuis maar op avondeten na niks in huis. Gelukkig bijna etenstijd, fajitas!
Jaaaaquote:
*yar*quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Pilates ze! (Weet je wat mooi zou zijn? Piratenpilates![]()
)
Misschien moet je eens crossfit proberen.quote:
En toch, doe een extra dagje rustig aan. En als je per se wat wil doen, ga dan alleen fietsen in een lichte versnelling en zorg dat je recht trapt, dus knie recht boven je voet, en ga daarna lekker met je pootjes omhoog op de bank.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks
Mijn knie voelt met vlagen wel weer beter, dus hopelijk gaat het snel weer echt goed.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:42 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Misschien moet je eens crossfit proberen.
Yes. Weer veel sprinten/rennen. Het deed me veel te veel aan schoolgym denken.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ennn 77,2! De daling is eindelijk weer ingezet!
Dit maakt het 75-doel ineens akelig tastbaar
Dat is wel het idee ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:28 schreef Sjeen het volgende:
Loondie 90 komt nooooooiiiiiiitttt meer terug!
35 kg is een Duitse Herder, een kleine Amerikaanse Bull Dog of een anorexiameisje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
Tenzij je met een zak kattengrind op de weegschaal gaat staan.
Dat vind ik nog steeds wel raar. Ik ben nog steeds succesvol 20kg kwijt, en dat is gewoon zo'n fucking grote zak kattengrind![]()
Of twee kleuters. Of 700 marsen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
35 kg is een Duitse Herder, een kleine Amerikaanse Bull Dog of een anorexiameisje.
of mijn 11-jarigequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
35 kg is een Duitse Herder, een kleine Amerikaanse Bull Dog of een anorexiameisje.
700 marsen. Die kan ik me niet eens voorstellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of twee kleuters. Of 700 marsen.
Zuwedoen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
of mijn 11-jarige
Als ik onder de 70 zou komen, kunnen we samen op de weegschaal
Mijn favoriete afvalvalutaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
700 marsen. Die kan ik me niet eens voorstellen.![]()
Ik hou niet van marsen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn favoriete afvalvaluta
Handzaam formaat en qua kcal en ranzigheid komt het aardig in de buurt van mensenreuzel
32. Dus eigenlijk moet er nog een aangebroken doos bij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel er in een doos zitten, maar dat zijn 21 dozen.
Ditquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ennn 77,2! De daling is eindelijk weer ingezet!
Dit maakt het 75-doel ineens akelig tastbaar
Dit is natuurlijk worthless without picsquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit
Ik daal ook weer! Ik zat twee weken vast, maar nu ik de suiker uit m'n koffie heb gegooid ga ik opeens weer als een speerOpeens 87,9 dus een halve kilo eraf. En dan had ik nog niet eens gescheten
MyFitnessPalWat een gouden tip was dat!
Mijn tietjes zijn al zo goed als weg, bewonderde ik net in de spiegel. Bierbuik nog niet![]()
Ik wil wel vriendjes wordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:20 schreef Sarabi het volgende:
Oja en ik heb eindelijk ook een fitbit
Nog even uitzoeken hoe alles werkt (koppelen met MFP).
Wil er nog iemand vriendjes worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik had dus een H&M kaart gekregen dus die wil ik graag besteden aan kleinere kleren. Maar ik vind gewoon alles stom wat ik in de webshop zie
(dat, en de wetenschap dat ik niet gebouwd ben op basic broeken en blouses van de H&M)
Edit: te snel geroepen, ik heb m'n kerstoutfit gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kittig
Goed bezig Poez!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik had dus een H&M kaart gekregen dus die wil ik graag besteden aan kleinere kleren. Maar ik vind gewoon alles stom wat ik in de webshop zie
(dat, en de wetenschap dat ik niet gebouwd ben op basic broeken en blouses van de H&M)
Edit: te snel geroepen, ik heb m'n kerstoutfit gevondenBanaan aan mijn telefoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Alsof je naar de Universiteitsbibliotheek bent gegaan voor je 'S'quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:37 schreef Artoo het volgende:
Lijstje!
O: Brinta met scoop nutella whey
S: UB en Tabata HIIT-pret
L: Soep van groentekliekjes, 100g gekookte kip
T: Punt kwarktaart
D: Pasta met paddestoelen en in wijn en fond gestoofd rundvlees
T: Cupcakeje, whey brownie
T: Stukkie chocolade
Dat ligt er natuurlijk aan wat je de rest van de dag al ophad, wat je lekker vindt, wat je doelen zijn, etc. Wat had je voor antwoord verwacht?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:42 schreef GelePiet het volgende:
Wat zou ik eten in me pauze?
Werk in de supermarkt dus keuze genoeg
"frikandelbroodje"quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan wat je de rest van de dag al ophad, wat je lekker vindt, wat je doelen zijn, etc. Wat had je voor antwoord verwacht?!
Bitterballenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:33 schreef MutedFaith het volgende:
4 pils, 3 bitterballen.
Kikkererwtensalade past nog net.
Goede D.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt, frambozen, muesli, lijnzaad
T: een komkommer
L: vier grof volkoren kipfilet
T: tomaatjes, wortels, zakje diy bites
D: ossenstaartsoep, gerookte forelfilet en garnalen
Ja, die heb ik ooit al eens gezienquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ik heb mijn sport gevonden
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:57 schreef Isabeau het volgende:
MoblooooAllemaal jompels voor al het leuke en goede nieuws en je enthousiasme en je kundigheid en je plannen
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:57 schreef Isabeau het volgende:
MoblooooAllemaal jompels voor al het leuke en goede nieuws en je enthousiasme en je kundigheid en je plannen
![]()
![]()
![]()
Dank!quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
goed.. dat filmpje is echt heel vreemd als je het kijkt met het geluid uit en de muziek van PAUW op de achtergrond wat toevallig ook nog ritmisch lijkt te kloppen
Flikker toch eens op met je idiote aannames. Je zet jezelf voor schut, niemand anders.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:04 schreef mrspoeZ het volgende:
Hoe zou het komen dat de vorige keer de dieetclub gestopt is? Dat was niet qwea's fout hoor; dat lag aan zeerzwaar(pun intended)oudgedienden die denken dat ze, ondanks dat ze in driehonderd jaar pas zes kilo zijn afgevallen, hier de dienst mogen uitmaken.
Probeer 't ook eens met bijvoorbeeld Guinnessquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:12 schreef Artoo het volgende:
Ik vind het zo jammer dat mijn dude geen vis lustMorgen denk ik ook maar iets maken met aardappels. Onlangs een soort vleesversie van de shepherd's pie gemaakt (gewoon een ovenschotel dus eigenlijk
) en dat wil ik nog een keeerrrrr!
Ik ken shepherds pie alleen maar met vlees eigenlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:12 schreef Artoo het volgende:
Ik vind het zo jammer dat mijn dude geen vis lustMorgen denk ik ook maar iets maken met aardappels. Onlangs een soort vleesversie van de shepherd's pie gemaakt (gewoon een ovenschotel dus eigenlijk
) en dat wil ik nog een keeerrrrr!
Bohquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Probeer 't ook eens met bijvoorbeeld GuinnessSteak & Ale Pie
![]()
Je kende prancercise nog niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
Jech!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Ross wil nog steeds dat ik kidney pie ga maken. Maar dan moet ik niertjes kopen (en eten!). Huuuuuu.
nee verdomme, waarom heb je dat voor jezelf gehoudenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je kende prancercise nog niet?
Daar ben ik al tigtig kilo door kwijtgeraakt. I.de.aal.
Omdat niemand een witte legging rockt zoals zij en ik. Dusssss.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee verdomme, waarom heb je dat voor jezelf gehouden
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Omdat niemand een witte legging rockt zoals zij en ik. Dusssss.
Ik heb het zes keer gelezen, maar ik snap het nog niet.quote:
Ik snapte het ook niet. Vandaar de quote uit mijn DM. Ik vermoed dat ze boos op me is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb het zes keer gelezen, maar ik snap het nog niet.
En moblo valt ongetwijfeld van veel te verdenkenmaar niet van zulke jibberish uit een toetsenbord.
Gewoon weigeren. Gátverdamme. Niertjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Ross wil nog steeds dat ik kidney pie ga maken. Maar dan moet ik niertjes kopen (en eten!). Huuuuuu.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En moblo valt ongetwijfeld van veel te verdenken maar niet van zulke jibberish uit een toetsenbord.
Hoe smaakt dat, niertjes? Ik kan alleen maar aan pis denken als ik aan niertjes denk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon weigeren. Gátverdamme. Niertjes
Ik houd sowieso niet zo van nog 'heel' orgaanvlees. Leverworst vind ik prima bijvoorbeeld, maar een stuk lever, neequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe smaakt dat, niertjes? Ik kan alleen maar aan pis denken als ik aan niertjes denk.
Je moet het ook niet rauw etenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik houd sowieso niet zo van nog 'heel' orgaanvlees. Leverworst vind ik prima bijvoorbeeld, maar een stuk lever, needie textuur... ik kan het gewoon niet aan
![]()
Want ik mag niet, nadat ik gevraagd heb het probleem in het topic te posten en daar geen reactie op te krijgen, plakken wat er gestuurd wordt door een 'mod'?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat dus.
Wat wil je hier mee bereiken mrspoeZ? Je weet dat DM's posten zacht gezegd heel onfatsoenlijk is (en zeker als je de copy&paste niet eens machtig bent)? Dit lijkt me iets tussen Moblo en jou.
Mijn vader had ooit één keer gebakken lever voor me gemaakt. Op een warme zomerdag nadat we terugkwamen van het strand. Met gebakken ui. Ik heb nog nooit in m'n leven zoiets vies gegetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet het ook niet rauw eten![]()
Maar nee, ik snap wat je bedoelt. Ik geloof niet dat ik opgegroeid ben met orgaanvlees en dat komt nooit meer goed.
Zo klinkt het ook niet lekker neequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn vader had ooit één keer gebakken lever voor me gemaakt. Op een warme zomerdag nadat we terugkwamen van het strand. Met gebakken ui. Ik heb nog nooit in m'n leven zoiets vies gegetenIk was een jaar of 8. Trauma.
Nee hoor..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo klinkt het ook niet lekker neeMaar goed klaargemaakt is lever heus wel te eten. Dat geldt vast ook voor niertjes
Maar ik waag toch maar geen poging.
Vandaar dat ik zoveel aandacht van vrouwen krijg!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:51 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ook: alles waarvan je weet dat je ervan moet kotsen is extra aantrekkelijk.
Doe eens een foto danquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:51 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ook: alles waarvan je weet dat je ervan moet kotsen is extra aantrekkelijk.
GMTAquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zoveel aandacht van vrouwen krijg!
Foto's posten van andere users is echt not done.quote:
Hoe zou je het vinden als ik foto's van jou ga posten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:00 schreef mrspoeZ het volgende:
Uhm? Volgens mij was mijn img eerder weg dan jullie interventie plaatsvond. Er werd gevraagd om een plaatje, ik voldeed aan die vraag.
ok, met googlen kom ik op iets wat er nog uitziet als hersenen en iets dat er uitziet als tartaar... wat kreeg je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een keer hersenen gegeten. Ik dacht dat ik tartaartjes zou krijgen.
Tip, cervele au tartare is dus geen cervelaatworst met tartaar ofzoiets.
Raar antwoord op de vraag.quote:
DOE!quote:
3 koude schapenhersenen met knoflooksaus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, met googlen kom ik op iets wat er nog uitziet als hersenen en iets dat er uitziet als tartaar... wat kreeg je?
*ril*quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
3 koude schapenhersenen met knoflooksaus.
Ik had ook verwacht dat het warm zou zijn
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vraag hoe jou iets zou vinden. Jouw antwoord is doe. Dat vind ik een raar antwoord. Een normaal antwoord zou zijn, Fijn, naar, geen mening.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:02 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
DOE!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Tis als koude snot zonder smaakquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
wel heeeeel goed voor de lijn dat soort gerechten
Oh my wordquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Feit dat je foto's van users post. Vandaar mijn vraag waar je geen antwoord op weet te geven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:04 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ben niet dronken, ik ben gewoon benieuwd wat er precies fout is aan mijn reactie op het onsamenhangende gebral dat ik in PB kreeg.
Met knoflooksaus is alles lekker!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met een verhoogde hartslag wel toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou je door ergernis nou ook extra kcals verbranden?
Het rare is dat ik een opmerking als de jouwe eerder zou verwachten als ik in bed met je zou liggen dan dat het over een vraagstuk over een foto zou gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:05 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik bedoel ermee, kano, dat je het moet proberen om te ontdekken wat mijn reactie zal zijn.
Maar wat is, buiten de DM van Moblo, je issue nou precies?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:07 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik hoop het wel. Dan heeft het nog enig nut dat ik deze reeks weer in gang heb gezet.
Misschien moet je aan Moblo vragen of ze anaal genomen wil worden door je. Zij is degene die zich elke keer aangevallen voelt terwijl er echt verder NIEMAND is die haar struggles interessanter vindt dan haar eigen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het rare is dat ik een opmerking als de jouwe eerder zou verwachten als ik in bed met je zou liggen dan dat het over een vraagstuk over een foto zou gaan.
Dat kan natuurlijk ook wat over mij zeggen.
Ter verduidelijking, de situatie die ik voor me zie is wanneer je bezig bent met iemand, je vraagt of diegene anaal wel ziet zitten. Dan zou jouw antwoord best passen.
koekje, kwak? Ik heb nog calorieenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:12 schreef kwakz0r het volgende:
Kijk er zijn twee opties. Of jullie houden lekker allemaal erover op, of jullie houden lekker allemaal erover op.
Niks nieuws onder de zon hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoop niet dat jullie nu een gek beeld van me krijgen trouwens.
Nee dank je, zie edit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koekje, kwak? Ik heb nog calorieen
Heb je weer wat om af te vallenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:12 schreef kwakz0r het volgende:
Kijk er zijn twee opties. Of jullie houden lekker allemaal erover op, of jullie houden lekker allemaal erover op.
#oudgediendediezestigkiloaankwam
Ik ben normaal altijd (net) te laat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
grutjes, vroeger was ik altijd als eerste bij de rel. Kwor oud
/oudgediendedie21kiloafviel
Gelukkigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon hoor
Ik vond 't een goed voorbeeld!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
Het was trouwens puur hypothetisch he, mijn voorbeeld?
Zin om een keer wat te drinken?quote:
Wink winkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zin om een keer wat te drinken?
Ik schoot in de lachquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach
Weer wat kcal verbrand
quote:
Damnquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je weer wat om af te vallen
Ja, want ik kan mijn buikspieren alleen voelen, niet zienquote:
Jij was toch die van die dikke willier?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:20 schreef foetre het volgende:
Die Kano😂
Vandaag nog 1000 calorieen over.
Ben beetje calorieen aan het sparen voor morgen in de kroeg.
Normaal gesproken is dat 20 bier en een half bittergarnituur pp.
Denk dat ik het nu op water en 4 bitterballen hou.
Nog 2,9 kg voor een gezond bmi,dat leek een jaar geleden uberhaubt een onhaalbaar doel.
Anders post je toch niet in deze reeks?quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want ik kan mijn buikspieren alleen voelen, niet zien
Ik moet eigenlijk nog naar de sportschoolquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, dat waren drie lekkere quukskes!
En dan nu, naar bed! Toedeledokie
Is die uberhaupt nog open dan??quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog naar de sportschoolNot kidding.
ga slapen Isa. Ik zeg het.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat moet jij dan. Bolle.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:23 schreef MutedFaith het volgende:
Omg. Dat gaat allemaal maar lopen rellen als ik er niet bij ben.
Hup hup! Trainen jij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo is d'r nix aan he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:27 schreef MutedFaith het volgende:
Dat maakt mn avond weer goed kano. Bedankt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb nog wat kcal over... Maar weet niet waar ik het aan ga besteden...stuk of 400...
glaasje rode wijn denk ik!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:25 schreef MutedFaith het volgende:
Na t bier en de bitterballen alleen nog wat chinees (meegegeten met mijn vrouw, de kikkererwtensalade landde op de vloer na een struikelpartij over onze puppy) en een slivovic met honing gehad.
glaasje?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb nog wat kcal over... Maar weet niet waar ik het aan ga besteden...stuk of 400...
glaasje rode wijn denk ik!
Jaquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jamaar ik maak mezelf nu wijs dat ik morgenvroeg ook om 7 uur heen kan gaan en dan zondagochtend weer
Echt..quote:
Geen brownies?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:32 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
O: abdijbrood met zalm en light creamcheese
L: preitaartding.
T: 2 glazen rode wijn.
D: Pompoensoepje, 3 tapas.
T: rode wijn.
Einde.
Geil hoor.quote:
*stil*quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:32 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
Einde.
Fondriest,quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij was toch die van die dikke willier?
Of is er meer dik dan alleen die willier?
Ik zou omvallen van de honger denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:32 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
Einde.
zoveel minder eet lonaa volgens mij nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou omvallen van de honger denk ik.
O: 125/150 gram havermout met rozijnenen
L: Boterham met pindakaas+appelbol
D: 400 gram spinazie a la creme met 100 gram pasta
T 3 banenen, 2 appels, 2 kiwi's
En nog ~2 liter bier.
Tidj voor:
nou dat klinkt goed! Wat wás t eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
helemaal te gek!! 2 uur en 40 minuten non stop geweldige muziek
Zappa plays Zappa (je hebt me op facebook toch? mocht je meer willen zien/horenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou dat klinkt goed! Wat wás t eigenlijk?
morgen! Voor nu, sleepy time!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zappa plays Zappa (je hebt me op facebook toch? mocht je meer willen zien/horen![]()
)
Margarine doet me hier aan denken:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Croma
Margarine
Wijn! Proost! En fijn Loona! (Denk ik?!?!)
Slaap lekker, ramptoeristquote:
Wil je je buikspieren zien of niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik team fattie4life (mee eten met pizza en B&J van vriendlief) of team fattieneveragain (niet mee eten) ben. Het speeksel loopt me in de mond van de geur van die pizza
Ik heb het allemaal al afgeslagenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
Wil je je buikspieren zien of niet?
ja, dat is het vast! Iets met de maan ofzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 08:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zou de zwaartekracht minder sterk zijn ofzo?
Je gaat waarschijnlijk nog heel lang overal dat stof vindenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
En jompels voor iedereen!
Vandaag hele dag verven. Morgen ook. En schoonmaken, want het wegbikken van stukken muur levert wat stof op, o-v-e-r-a-l
Je bent een goede vriendinquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:32 schreef LadyOracle het volgende:
Mijn eerste nacht met mijn nieuwe huisgenoot was niet ideaal, dieettechnisch. Kon niet slapen, dus dan maar cognac en chocola.
Oh, ja! Logisch. Ik las "ga samenwonen" als: trek even bij haar in.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is de vriendin niet bij Huize Oracle ingetrokken? Zo las ik het.
Ze blijft hier tot ze iets anders heeft, maar gezien langdurige ultracrisis verwacht ik dat het zomaar de rest van het jaar kan zijn. Ze zat ook al een half jaar bij iemand anders maar dat ging niet meer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent een goede vriendinHoelang denk je dat je moet blijven?
Ik vind het echt super van je. Ik zou het zelf nooit doen, tenzij het één van mijn huidige vriendinnen die ik al jaren ken betreft.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:42 schreef LadyOracle het volgende:
Maar Lady Oracle herkende iets van zichzelf in haar en heeft nu eenmaal de behoefte om iedereen te redden. Dus dan heb je opeens iemand in huis. Blijkbaar.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Wat altruïstisch, lo! Respect hoor, ik kan dat niet![]()
Sunny, da's toch prima! Nu weer doorpakken!tsjakka enzo!
ja,stofzuigen hielp in de slaapkamer ook niet 100%quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat waarschijnlijk nog heel lang overal dat stof vindenMaar is het verder, op het schilderen na, dan klaar?
Huurhuis, en nee. Met de nieuwe regels is het voor mij de komende (minstens) drie jaar niet meer haalbaar om te kopen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was die schuld niet weer mee te financieren?
Oh lord! Moest je ook gedwongen verkopen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:31 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Huurhuis, en nee. Met de nieuwe regels is het voor mij de komende (minstens) drie jaar niet meer haalbaar om te kopen.
Nee, maar ik woon er al 3 jaar niet meer. Ik kwam er niet vanaf. Het was verhuurd en die huurders hebben het uitgewoond. Herstel kostte ca 2500 euro dat zit ook in die schuld (tot het verhaald is, als dat lukt tenminste). Toen was ik er helemaal klaar mee. En toen kreeg ik een week na het herstel de tweede bezichtiging ooit, en een bod, en dacht ik 'alles beter dan nog een keer dit'.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh lord! Moest je ook gedwongen verkopen?
Hmpf, redelijk horrorverhaal zo!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:35 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee, maar ik woon er al 3 jaar niet meer. Ik kwam er niet vanaf. Het was verhuurd en die huurders hebben het uitgewoond. Herstel kostte ca 2500 euro dat zit ook in die schuld (tot het verhaald is, als dat lukt tenminste). Toen was ik er helemaal klaar mee. En toen kreeg ik een week na het herstel de tweede bezichtiging ooit, en een bod, en dacht ik 'alles beter dan nog een keer dit'.
Ja, maar ik ben nu vooral opgelucht. Tenminste, als alle handtekeningen straks echt gezet zijn ben ik opgelucht. Liever weten waar ik aan toe ben, ook al is dat niet perfect. Als ik weet wat het probleem is (schuld) en hoe ik het op kan lossen (knetterhard werken en bezuinigen) en ik kan het meten en plannen, dan ben ik heel doelgericht en gedreven, en dan weet ik gewoon 'dit doe ik anderhalf jaar en dan is het over'. En dat is dan wel soort van ok.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hmpf, redelijk horrorverhaal zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |