SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
bijna klats toevallig?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah, mogen we even zeuren?
Ik vind het irritant dat MFP loopt te zaniken dat ik maaltijden nog niet heb ingevoerd terwijl ik dat wél heb gedaan. Gekopieerd van een eerdere dag, maar blijkbaar 'ziet' ie dat niet. Vinnik stom
En ik houd vocht vast, zie het aan m'n ringen, krijg ze moeilijker om en af. En al bezig met derde beker thee (250 ml per beker) en nog geen pipi gemacht
.
Maar als het goed is, zit je dan dus ook niet meer dik onder je aanbevolen calorieën. Dan hoef je immers niet meer af te vallen. En wat ik zelf heb gemerkt, is dat ik ook vanzelf minder ben gaan eten (minder behoefte heb aan eten/sneller verzadigd ben). Als je minder weegt, heb je immers ook minder nodig om je lijf draaiend te houdenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:56 schreef foetre het volgende:
Zijn jullie ook zo bang met het idee dat als je op je streefgewicht zit en dan...
Het lijkt me ook niet gezond om de rest van je leven dik onder je aanbevolen calorieën te zitten.
top!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:
* Sunnythesun vastberaden is![]()
Salade gemaakt, 2 potten er mee gevuld. Valkuil van brood eten is zo weer een stuk kleiner!
Ik snap er niks van, stop je het gewoon zo in de magnetron?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:30 schreef foetre het volgende:
Van een college de tip gereden Rookkaas uit de magnetron .
Heel het huis stinkt ervan maar wel lekker.
bakvel eronder 2 minuten en je hebt een cracker.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:33 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, stop je het gewoon zo in de magnetron?
Zit op het werk, niet bij de hand. Moet het even uithouden tot ik naar huis mag. Maar dan is het ook alweer etenstijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
Eet dan een bakje wortels ofzo. Of tomaatjes!
Thanksquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sarabi, hopelijk snel minder last van je knie. En hurray voor de weegschaal!
fajiiiiiiiiiiiitasquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hier ook honger! Dag verkeerd gepland en had lange afspraak buiten de deur, wat ik normaliter nooit heb, dus alleen laat ontbijt (twee bth met pindakaas) op en nu thuis maar op avondeten na niks in huis. Gelukkig bijna etenstijd, fajitas!
Jaaaaquote:
*yar*quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Pilates ze! (Weet je wat mooi zou zijn? Piratenpilates![]()
)
Misschien moet je eens crossfit proberen.quote:
En toch, doe een extra dagje rustig aan. En als je per se wat wil doen, ga dan alleen fietsen in een lichte versnelling en zorg dat je recht trapt, dus knie recht boven je voet, en ga daarna lekker met je pootjes omhoog op de bank.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks
Mijn knie voelt met vlagen wel weer beter, dus hopelijk gaat het snel weer echt goed.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:42 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Misschien moet je eens crossfit proberen.
Yes. Weer veel sprinten/rennen. Het deed me veel te veel aan schoolgym denken.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ennn 77,2! De daling is eindelijk weer ingezet!
Dit maakt het 75-doel ineens akelig tastbaar
Dat is wel het idee ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:28 schreef Sjeen het volgende:
Loondie 90 komt nooooooiiiiiiitttt meer terug!
35 kg is een Duitse Herder, een kleine Amerikaanse Bull Dog of een anorexiameisje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
Tenzij je met een zak kattengrind op de weegschaal gaat staan.
Dat vind ik nog steeds wel raar. Ik ben nog steeds succesvol 20kg kwijt, en dat is gewoon zo'n fucking grote zak kattengrind![]()
Of twee kleuters. Of 700 marsen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
35 kg is een Duitse Herder, een kleine Amerikaanse Bull Dog of een anorexiameisje.
of mijn 11-jarigequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
35 kg is een Duitse Herder, een kleine Amerikaanse Bull Dog of een anorexiameisje.
700 marsen. Die kan ik me niet eens voorstellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of twee kleuters. Of 700 marsen.
Zuwedoen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
of mijn 11-jarige
Als ik onder de 70 zou komen, kunnen we samen op de weegschaal
Mijn favoriete afvalvalutaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
700 marsen. Die kan ik me niet eens voorstellen.![]()
Ik hou niet van marsen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn favoriete afvalvaluta
Handzaam formaat en qua kcal en ranzigheid komt het aardig in de buurt van mensenreuzel
32. Dus eigenlijk moet er nog een aangebroken doos bij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel er in een doos zitten, maar dat zijn 21 dozen.
Ditquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ennn 77,2! De daling is eindelijk weer ingezet!
Dit maakt het 75-doel ineens akelig tastbaar
Dit is natuurlijk worthless without picsquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit
Ik daal ook weer! Ik zat twee weken vast, maar nu ik de suiker uit m'n koffie heb gegooid ga ik opeens weer als een speerOpeens 87,9 dus een halve kilo eraf. En dan had ik nog niet eens gescheten
MyFitnessPalWat een gouden tip was dat!
Mijn tietjes zijn al zo goed als weg, bewonderde ik net in de spiegel. Bierbuik nog niet![]()
Ik wil wel vriendjes wordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:20 schreef Sarabi het volgende:
Oja en ik heb eindelijk ook een fitbit
Nog even uitzoeken hoe alles werkt (koppelen met MFP).
Wil er nog iemand vriendjes worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik had dus een H&M kaart gekregen dus die wil ik graag besteden aan kleinere kleren. Maar ik vind gewoon alles stom wat ik in de webshop zie
(dat, en de wetenschap dat ik niet gebouwd ben op basic broeken en blouses van de H&M)
Edit: te snel geroepen, ik heb m'n kerstoutfit gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kittig
Goed bezig Poez!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik had dus een H&M kaart gekregen dus die wil ik graag besteden aan kleinere kleren. Maar ik vind gewoon alles stom wat ik in de webshop zie
(dat, en de wetenschap dat ik niet gebouwd ben op basic broeken en blouses van de H&M)
Edit: te snel geroepen, ik heb m'n kerstoutfit gevondenBanaan aan mijn telefoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Alsof je naar de Universiteitsbibliotheek bent gegaan voor je 'S'quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:37 schreef Artoo het volgende:
Lijstje!
O: Brinta met scoop nutella whey
S: UB en Tabata HIIT-pret
L: Soep van groentekliekjes, 100g gekookte kip
T: Punt kwarktaart
D: Pasta met paddestoelen en in wijn en fond gestoofd rundvlees
T: Cupcakeje, whey brownie
T: Stukkie chocolade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |