quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op woensdag 21-10-2015 om 20:54:08Vrouw in #Steenbergen is voor opvang vluchtelingen. Tegenstanders zingen in koor: "Daar moet een piemel in" Moet daar niet iemand ingrijpen? reageer retweet
De livestream/topic gemist? Dat was weer genot met al die Tokkies.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:07 schreef OProg het volgende:
[..]![]()
Dit is zo erg dat het zelfs lachwekkend is.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:05 schreef DSVM het volgende:
Als dat mijn dochter was zou ik haar ook klappen , wat een irritante manier van praten
Hoezo niet? Omdat ze er anders uitziet?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef Coco98 het volgende:
Gvd die advocate kan je toch niet serieus nemen.
-> R&Pquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef Fylax het volgende:
Awhhhh ik zie nu wat selfies van dat meisje, ze is echt cute. Ik ga fixen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoezo niet? Omdat ze er anders uitziet?
Au revoirquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef Fylax het volgende:
Vieze stalker jijquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef Fylax het volgende:
U bent niet bekend met meester Weski?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef Coco98 het volgende:
Zeker wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:12 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
U bent niet bekend met meester Weski?
Ik app haar hopelijk zometeen al.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Dat gepeste kind wil ik wel even appen, over 5 jaar.
Nice hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb haar toegevoegd op instagram en snapchat
Houd ons op de hoogte over de voortgang Fylax.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb haar toegevoegd op instagram en snapchat
Jawel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef Coco98 het volgende:
Tokkies schrijf je niet met een hoofdletter wanneer je er geen zin mee opent of het niet gebruikt als achternaam. Meneer de superintellectueel die neerkijkt op domme mensen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
De livestream/topic gemist? Dat was weer genot met al die Tokkies.
Iedereen die aan tafel aansluit heeft met Pauw het bed gedeeld.quote:
Vreemd die exen steeds aan tafel, Sophie Hilbrand ook. Maar Daphne is wel één van de knappere, laat ook zien dat Pauw geen vaste relatie kan laten werken.quote:
Die wil helemaal geen vaste relatie.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vreemd die exen steeds aan tafel, Sophie Hilbrand ook. Maar Daphne is wel één van de knappere, laat ook zien dat Pauw geen vaste relatie kan laten werken.
Is Sophie Hilbrand een ex van Jeroen? Incestueus wereldje....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vreemd die exen steeds aan tafel, Sophie Hilbrand ook. Maar Daphne is wel één van de knappere, laat ook zien dat Pauw geen vaste relatie kan laten werken.
Ja, vanuit Jeroen zijn woonbootquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:15 schreef danos het volgende:
Inez gaat straks nog snoekvissen? Met die blinkertjes in de oren?
Ze heet eigenlijk ook Agnes Jansen maar: te gewoontjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:16 schreef Taaladvies het volgende:
Volgensmij ziet die Inez eruit als een saaie huismus maar weer ze het cachet te geven door zich in het zwart te kleden en zware make-up te dragen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:15 schreef danos het volgende:
Inez gaat straks nog snoekvissen? Met die blinkertjes in de oren?
quote:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Daphne_Bunskoekquote:Rond deze tijd kreeg zij een relatie met journalist Jeroen Pauw.
Overigens met die ophthalmopathy vermoed ik haar van Graves. (Oftewel te snel werkende schildklier)quote:
Ik denk eerder dat ze 's nachts rondwaart, bij graves.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Overigens met die ophthalmopathy vermoed ik haar van Graves. (Oftewel te snel werkende schildklier)
Straks even ketsen na de uitzending.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:20 schreef Coco98 het volgende:
Er is nog seksuele spanning tussen Daphne en Jeroen.
Zou Jeroen een rendez-vousje gaan regelen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:20 schreef Coco98 het volgende:
Er is nog seksuele spanning tussen Daphne en Jeroen.
Cocaïne natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft Ruben Nicolai gebruikt?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Daniel Craig ziet eruit als een Poolse loodgieter.
Ziek brede loodgieter dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Ik wilde toen bijna mijn champagne naar het biosscherm gooien, godver wat een machteloosheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:23 schreef Coco98 het volgende:
Mads Mikkelsengod
Filmtip met hem : Jagten
Als dat breed is dan ben ik wijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ziek brede loodgieter dan.
[ afbeelding ]
Gewoon een Russische ubersoldaat.
Echt zo'n Oostblokhoofd heeft ie.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt in de buurt. Hij was een Bielski partizaan in Defiance.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Jeweet dat ik hongerig skelet ben.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als dat breed is dan ben ik wijd.
Zeg het eens, 12-jarige. Wat is de beste filmquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een 14-jarige zonder smaak gespot.
Ik heb in een multiculturele buurt gewoond, die Polen zitten de hele dag te fitnessen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben iets anders aan het doen nu, maar is die Somalische slet al aan het woord geweest?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Komen er nog boze buurtbewoners ofzo? Dit is echt mega saai.
Goldfinger.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zeg het eens, 12-jarige. Wat is de beste film
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
Volgende onderwerp!
[ afbeelding ]
Ze zijn eigenlijk allemaal wel aardig, maar toen het Sci-Fi werd met Brosnan ben ik wel een beetje afgehaakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die was ook erg goed, inderdaad.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Nick Nack
Was bang voor Tyron Lannisters voor zes jaar.
[ afbeelding ]
Die Another Day was lachwekkend slecht jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze zijn eigenlijk allemaal wel aardig, maar toen het Sci-Fi werd met Brosnan ben ik wel een beetje afgehaakt.
Live and let die, was wel goed behalve die redneck-politieagent.quote:
Onzichtbare autoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die Another Day was lachwekkend slecht ja
Brosnan had wel de looks, films waren erg lauw.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die Another Day was lachwekkend slecht ja
Whehehequote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wil deze vluchteling, groots acteur in de dop.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Live and let die, was wel goed behalve die redneck-politieagent.
Paul McCartney.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wil deze vluchteling, groots acteur in de dop.
[ afbeelding ]
Echt leve Russia Today, gewoon de camera laten rollen.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat was Jane Seymour godsgruwelijk mooi toen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:33 schreef marcodej het volgende:
Morgen graag een paar randcriminele IS-strijders graag.
Ik ben helemaal voor normale opvang van vluchtelingen, maar dit is zo kut he.
Stoere praat voor zo'n jong gastje met een oversized kostuum.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:34 schreef Fylax het volgende:
Knappe Syrische meisjes 13-18, jullie zijn welkom
Welkom in mijn huis
Jullie zijn welkom
vertel me je verhaal
Jij mag lekker bij mij, in bedje liggen.
Alsjeblieft zeg. Denk dat ze geen behoefte heeft aan stalkers. Doe normaal man.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef Fylax het volgende:
Sukkel. Waarschijnlijk ga je door het leven als een karakterloze figurant waar niemand ook maar omkijkt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:34 schreef Fylax het volgende:
Knappe Syrische meisjes 13-18, jullie zijn welkom
Welkom in mijn huis
Jullie zijn welkom
vertel me je verhaal
Jij mag lekker bij mij, in bedje liggen.
De lekkerste blijven daar, gewoon naar Syrië zijn toch geen mannen meer.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:33 schreef Fylax het volgende:
Geef die Syrische meisjes een verblijfsvergunning
zij mogen wel in mijn huis
Bij mij in de buurt lopen ze rond hun zesde al met een hoofddoekje rond. Zedige meisjes.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:37 schreef Tremonilas het volgende:
De dagelijkse portie staatspropaganda. Alle vluchtingen zijn lief, leuk, knap en architect.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Fijn dat deze gasten net zo hard worden aangepakt als Mr. Pegida gister
De realiteit is wat precies?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:37 schreef DonDruiper het volgende:
Deze mensen staan zo ver af van de realiteit.
Dat vind ik wel leuk om de een of andere redenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ellen is crazy volgens mij. Moet je je pik niet in steken.
Lees eens een krant of nieuwssites.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De realiteit is wat precies?
Alle vluchtelingen zijn jonge mannen die hier komen om onze vrouwen en dochters te verkrachten uiteraard.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De realiteit is wat precies?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:39 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Lees eens een krant of nieuwssites.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:39 schreef Coco98 het volgende:
Do moet haar mond houden, haar laten groeien, en benen spreiden.
Lolquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:39 schreef Coco98 het volgende:
Do moet haar mond houden, haar laten groeien, en benen spreiden.
Als je het leuk vindt dat je auto bekrast wordt en je gestalkt wordt, moet je het doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk om de een of andere reden.
Ja duh, Pauw en VARA. Iedereen is geil, westers en ultra-progressief.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Eenzijdig verhaal van de kipjes wbt asielzoekers
De propaganda begint te werken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:41 schreef Intellectueel het volgende:
Meneer heeft duidelijk meer intellect dan de gehele wijk Beverwaard bij elkaar. Welkom jonge.
Ik heb Pauw niet nodig voor wat inlevingsvermogen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De propaganda begint te werken.
hehehquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Part of the humanitarian aid in Syria....
Yeah right.
Zullen we het even netjes houden?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, pauper.
Hoeven we allemaal niet, maar we doen het toch elke keer.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, pauper.
Dierentuinpraktijken iddquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Kom naar de boot en raak ze aan, ze zijn heel normaal
Rijpma, is dat de Nederlandse vertaling van MILF?quote:
Kritische vragen zijn gister al gesteld aan Pegida.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:44 schreef KNAK het volgende:
Waarom wordt de architect niet gevraagd waarom hij 8 landen moest doorkruisen voor veiligheid ?
Dit ja. Eenzijdig kutprogramma.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kritische vragen zijn gister al gesteld aan Pegida.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:44 schreef KNAK het volgende:
Waarom wordt de architect niet gevraagd waarom hij 8 landen moest doorkruisen voor veiligheid ?
Dat wordt nooit gevraagd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:44 schreef KNAK het volgende:
No war, maar ook allemaal pauperlanden.quote:
Leuk.quote:
Levensgevaarlijk testosteronbommetje.quote:
Al tijden een gedeelde stad tussen SAA, die 'gematigde rebellen' en de Koerden. ISIS zit in het gebied om de stad heen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kan me herinneren dat tot voor kort Aleppo voornamelijk in handen van "gematigde" rebellen was.
Wat een grafstemming daar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hier heb je die vluchtelingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:46 schreef Fylax het volgende:
Als ik vraag wil je neuken kunnen ze toch alleen ja zeggen
Wat wil je, allemaal architecten.quote:
Tegenwoordig is Oranje evenals Malmo dat ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kan me herinneren dat tot voor kort Aleppo voornamelijk in handen van "gematigde" rebellen was.
Wat is dezequote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf... waarom worden ze niet bij die graven weggeslagen? Wat een idioten joh.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat shirt met ''Thank you'' doet het hem.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat wil je, allemaal architecten.
[ afbeelding ]
Lijken niet eens op elkaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat wil je, allemaal architecten.
[ afbeelding ]
Als ze dat doen werpen ze hun kind ervoor en roepen ze moord en brand.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wtf... waarom worden ze niet bij die graven weggeslagen? Wat een idioten joh.
Propagandaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:49 schreef Tremonilas het volgende:
Toen met Pauw & Witteman had je tenminste nog wat tegenstand aan tafel, maar nu is het enkel zoete koek![]()
De omroepen zijn tegenwoordig waarschijnlijk als de dood dat de geldkraan dicht gaat wanneer men iets slechts zegt de vluchtingen.
Kijk eens naar dat litteken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Lijken niet eens op elkaar.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Als ze dat doen werpen ze hun kind ervoor en roepen ze moord en brand.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Als ze dat doen werpen ze hun kind ervoor en roepen ze moord en brand.
[ afbeelding ]
Terecht.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pauw wordt afgemaakt op Twitter.
Ik heb nog nooit een 'gematigde rebel' gezien. Wel religieuze mafkezen die wapentuig krijgen uit de Golfstaten en doorgaan voor gematigd, maar ik vrees dat met hen aan de macht het homohuwelijk nog wel even dient te wachten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Al tijden een gedeelde stad tussen SAA, die 'gematigde rebellen' en de Koerden. ISIS zit in het gebied om de stad heen.
Lol.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar degene die hier gister liep te verkondigen dat zowel links als rechts keihard en kritisch worden aangepakt bij Pauw.
Geen sneuer volk dan op Twitter en FB.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pauw wordt afgemaakt op Twitter.
Pauw wil straks ook nog neukenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar degene die hier gister liep te verkondigen dat zowel links als rechts keihard en kritisch worden aangepakt bij Pauw.
Je begrijpt dat de persoon links vocht tegen ISIS?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel eerst je Facebook even opschonen voordat mensen oude plaatjes van dat feestje een paar maanden terug zien.
[ afbeelding ]
De Amerikanen wisten wel een handvol gematigden te vinden hoor!1!!1!1quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 'gematigde rebel' gezien. Wel religieuze mafkezen die wapentuig krijgen uit de Golfstaten en doorgaan voor gematigd, maar ik vrees dat met hen aan de macht het homohuwelijk nog wel even dient te wachten.
Welkom in het land van de blonde vrouwen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel eerst je Facebook even opschonen voordat mensen oude plaatjes van dat feestje een paar maanden terug zien.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:17 schreef Achterhoker het volgende:
De P in Pauw staat voor Propaganda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |