quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op woensdag 21-10-2015 om 20:54:08Vrouw in #Steenbergen is voor opvang vluchtelingen. Tegenstanders zingen in koor: "Daar moet een piemel in" Moet daar niet iemand ingrijpen? reageer retweet
De livestream/topic gemist? Dat was weer genot met al die Tokkies.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:07 schreef OProg het volgende:
[..]![]()
Dit is zo erg dat het zelfs lachwekkend is.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:05 schreef DSVM het volgende:
Als dat mijn dochter was zou ik haar ook klappen , wat een irritante manier van praten
Hoezo niet? Omdat ze er anders uitziet?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef Coco98 het volgende:
Gvd die advocate kan je toch niet serieus nemen.
-> R&Pquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef Fylax het volgende:
Awhhhh ik zie nu wat selfies van dat meisje, ze is echt cute. Ik ga fixen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoezo niet? Omdat ze er anders uitziet?
Au revoirquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef Fylax het volgende:
Vieze stalker jijquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef Fylax het volgende:
U bent niet bekend met meester Weski?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef Coco98 het volgende:
Zeker wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:12 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
U bent niet bekend met meester Weski?
Ik app haar hopelijk zometeen al.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Dat gepeste kind wil ik wel even appen, over 5 jaar.
Nice hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb haar toegevoegd op instagram en snapchat
Houd ons op de hoogte over de voortgang Fylax.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb haar toegevoegd op instagram en snapchat
Jawel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef Coco98 het volgende:
Tokkies schrijf je niet met een hoofdletter wanneer je er geen zin mee opent of het niet gebruikt als achternaam. Meneer de superintellectueel die neerkijkt op domme mensen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
De livestream/topic gemist? Dat was weer genot met al die Tokkies.
Iedereen die aan tafel aansluit heeft met Pauw het bed gedeeld.quote:
Vreemd die exen steeds aan tafel, Sophie Hilbrand ook. Maar Daphne is wel één van de knappere, laat ook zien dat Pauw geen vaste relatie kan laten werken.quote:
Die wil helemaal geen vaste relatie.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vreemd die exen steeds aan tafel, Sophie Hilbrand ook. Maar Daphne is wel één van de knappere, laat ook zien dat Pauw geen vaste relatie kan laten werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |