Is Sophie Hilbrand een ex van Jeroen? Incestueus wereldje....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vreemd die exen steeds aan tafel, Sophie Hilbrand ook. Maar Daphne is wel één van de knappere, laat ook zien dat Pauw geen vaste relatie kan laten werken.
Ja, vanuit Jeroen zijn woonbootquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:15 schreef danos het volgende:
Inez gaat straks nog snoekvissen? Met die blinkertjes in de oren?
Ze heet eigenlijk ook Agnes Jansen maar: te gewoontjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:16 schreef Taaladvies het volgende:
Volgensmij ziet die Inez eruit als een saaie huismus maar weer ze het cachet te geven door zich in het zwart te kleden en zware make-up te dragen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:15 schreef danos het volgende:
Inez gaat straks nog snoekvissen? Met die blinkertjes in de oren?
quote:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Daphne_Bunskoekquote:Rond deze tijd kreeg zij een relatie met journalist Jeroen Pauw.
Overigens met die ophthalmopathy vermoed ik haar van Graves. (Oftewel te snel werkende schildklier)quote:
Ik denk eerder dat ze 's nachts rondwaart, bij graves.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Overigens met die ophthalmopathy vermoed ik haar van Graves. (Oftewel te snel werkende schildklier)
Straks even ketsen na de uitzending.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:20 schreef Coco98 het volgende:
Er is nog seksuele spanning tussen Daphne en Jeroen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |