Dat wordt nooit gevraagd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:44 schreef KNAK het volgende:
Waarom wordt de architect niet gevraagd waarom hij 8 landen moest doorkruisen voor veiligheid ?
No war, maar ook allemaal pauperlanden.quote:
Leuk.quote:
Levensgevaarlijk testosteronbommetje.quote:
Al tijden een gedeelde stad tussen SAA, die 'gematigde rebellen' en de Koerden. ISIS zit in het gebied om de stad heen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kan me herinneren dat tot voor kort Aleppo voornamelijk in handen van "gematigde" rebellen was.
Wat een grafstemming daar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hier heb je die vluchtelingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:46 schreef Fylax het volgende:
Als ik vraag wil je neuken kunnen ze toch alleen ja zeggen
Wat wil je, allemaal architecten.quote:
Tegenwoordig is Oranje evenals Malmo dat ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kan me herinneren dat tot voor kort Aleppo voornamelijk in handen van "gematigde" rebellen was.
Wat is dezequote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf... waarom worden ze niet bij die graven weggeslagen? Wat een idioten joh.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat shirt met ''Thank you'' doet het hem.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat wil je, allemaal architecten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |