Dat wordt nooit gevraagd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:44 schreef KNAK het volgende:
Waarom wordt de architect niet gevraagd waarom hij 8 landen moest doorkruisen voor veiligheid ?
No war, maar ook allemaal pauperlanden.quote:
Leuk.quote:
Levensgevaarlijk testosteronbommetje.quote:
Al tijden een gedeelde stad tussen SAA, die 'gematigde rebellen' en de Koerden. ISIS zit in het gebied om de stad heen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kan me herinneren dat tot voor kort Aleppo voornamelijk in handen van "gematigde" rebellen was.
Wat een grafstemming daar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hier heb je die vluchtelingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:46 schreef Fylax het volgende:
Als ik vraag wil je neuken kunnen ze toch alleen ja zeggen
Wat wil je, allemaal architecten.quote:
Tegenwoordig is Oranje evenals Malmo dat ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kan me herinneren dat tot voor kort Aleppo voornamelijk in handen van "gematigde" rebellen was.
Wat is dezequote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf... waarom worden ze niet bij die graven weggeslagen? Wat een idioten joh.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat shirt met ''Thank you'' doet het hem.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat wil je, allemaal architecten.
[ afbeelding ]
Lijken niet eens op elkaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat wil je, allemaal architecten.
[ afbeelding ]
Als ze dat doen werpen ze hun kind ervoor en roepen ze moord en brand.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wtf... waarom worden ze niet bij die graven weggeslagen? Wat een idioten joh.
Propagandaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:49 schreef Tremonilas het volgende:
Toen met Pauw & Witteman had je tenminste nog wat tegenstand aan tafel, maar nu is het enkel zoete koek![]()
De omroepen zijn tegenwoordig waarschijnlijk als de dood dat de geldkraan dicht gaat wanneer men iets slechts zegt de vluchtingen.
Kijk eens naar dat litteken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Lijken niet eens op elkaar.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Als ze dat doen werpen ze hun kind ervoor en roepen ze moord en brand.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Als ze dat doen werpen ze hun kind ervoor en roepen ze moord en brand.
[ afbeelding ]
Terecht.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pauw wordt afgemaakt op Twitter.
Ik heb nog nooit een 'gematigde rebel' gezien. Wel religieuze mafkezen die wapentuig krijgen uit de Golfstaten en doorgaan voor gematigd, maar ik vrees dat met hen aan de macht het homohuwelijk nog wel even dient te wachten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Al tijden een gedeelde stad tussen SAA, die 'gematigde rebellen' en de Koerden. ISIS zit in het gebied om de stad heen.
Lol.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar degene die hier gister liep te verkondigen dat zowel links als rechts keihard en kritisch worden aangepakt bij Pauw.
Geen sneuer volk dan op Twitter en FB.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pauw wordt afgemaakt op Twitter.
Pauw wil straks ook nog neukenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar degene die hier gister liep te verkondigen dat zowel links als rechts keihard en kritisch worden aangepakt bij Pauw.
Je begrijpt dat de persoon links vocht tegen ISIS?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel eerst je Facebook even opschonen voordat mensen oude plaatjes van dat feestje een paar maanden terug zien.
[ afbeelding ]
De Amerikanen wisten wel een handvol gematigden te vinden hoor!1!!1!1quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 'gematigde rebel' gezien. Wel religieuze mafkezen die wapentuig krijgen uit de Golfstaten en doorgaan voor gematigd, maar ik vrees dat met hen aan de macht het homohuwelijk nog wel even dient te wachten.
Welkom in het land van de blonde vrouwen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel eerst je Facebook even opschonen voordat mensen oude plaatjes van dat feestje een paar maanden terug zien.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |