Die bedoel ik ghihihquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen, de tetten van Emma Sheppard.
FTFYquote:
quote:
Nietquote:
Hater.quote:
Ik heb't wel gezien, niet ontkennenquote:
in Afrika heb je heel veel aidsmachinesquote:
Ik blijf glashard ontkennen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb't wel gezien, niet ontkennen
Niet haten op BJC.quote:
-equote:
quote:
Het gaat hier ook over fax!quote:
DIE LUCHT111!!!111quote:
Tettenquote:
waar?quote:
Post #5quote:
Zo lijkt het net of tetten grappen zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
TV / [3FM #5013] Alleen maar kwaliteitsgrappen
Tieten zijn serieuze zak(k)en.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo lijkt het net of tetten grappen zijn.
Hoitjes.quote:
Zekerquote:
Al begonnen met werk en hoe bevalt het?quote:
Heel verstandig, want ik mis je toch wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik betreed de kroeg weer even, moet toch even mijn gezicht af en toe laten zien
Ahwww, laiverd tochquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heel verstandig, want ik mis je toch wel.
Hoest op school?
Je bent toch het kleine knuffelbeertjelamaatje hierquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ahwww, laiverd toch
Ja prima! Me maar voorbereiden voor tentamens
Maar ik ben helemaal niet kleinquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent toch het kleine knuffelbeertjelamaatje hier
Veel vaker doen! Lama's zijn echt megatof allesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik betreed de kroeg weer even, moet toch even mijn gezicht af en toe laten zien
En straks weer top 2000 posten. Komt toch wel weer dichtbij hequote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Veel vaker doen! Lama's zijn echt megatof alles
Maandag begonnen.Nu nog vooral bezig met inlezen enz.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al begonnen met werk en hoe bevalt het?
Ik ruik de dennennaalden al!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En straks weer top 2000 posten. Komt toch wel weer dichtbij he
Crossquotequote:
Welkom!quote:
Vergetenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 06:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom!
Bakkie koffie? Lekker koekje erbij?
Minthy heeft muffins gebakken!
quote:
quote:
quote:
Zo maak ik 's ochtends ook altijd mijn thee klaar in de keukenquote:
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo maak ik 's ochtends ook altijd mijn thee klaar in de keuken
Moet ik dan even vermelden dat het hier dweilen is?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.
Moet ik erbij vermelden dat alleen de gedachte daaraan mij al een klein beetje opgewonden maakt?
Verdomme.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik dan even vermelden dat het hier dweilen is?
CHRISTUS TE PAARD!!!!quote:
Geen idee, dat blijft koffiedik kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zou ze nog wat koffiedik tussen haar billen hebben?
Ik zag ook photoshops voorbij komen. Waarom zou je zo'n perfect kontje nou opblazen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, dat blijft koffiedik kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zag ook photoshops voorbij komen. Waarom zou je zo'n perfect kontje nou opblazen.
Idd, in tegenstelling tot wat veel vrouwen denken is dit helemaal niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ach ja, desondanks zou ik haar nog steeds doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, in tegenstelling tot wat veel vrouwen denken is dit helemaal niet mooi
Da's een ander verhaal!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ach ja, desondanks zou ik haar nog steeds doen.
Ja, wat?quote:
Speciekuipen vol SC. Speciekuipen vol.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Nog even wat inspiratie om de donderdag door te komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er niks mee.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dit is toch heerlijk relaxe zomerse loungemuziek.
Doe ik alleen als ik koude voeten heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef minthy het volgende:
Sokken aan in bed, wat een afknapper.
Jezelf quotenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Speciekuipen vol SC. Speciekuipen vol.
I hate to see them go, but I love to watch them leavequote:
Op deze manier vind ik het alleen maar geil.... LITERS!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef minthy het volgende:
Sokken aan in bed, wat een afknapper.
Het bloed was ergens anders heen gestroomd zekerquote:
LAMABALLETJE!!!quote:
Ik geloof dat ik specie.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Speciekuipen vol SC. Speciekuipen vol.
Je gaat wát?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:38 schreef Lamabal het volgende:
Jongens ik haar uit, wat moet ik doen
Je krijgt je wintervachtje?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:38 schreef Lamabal het volgende:
Jongens ik haar uit, wat moet ik doen
Hoi.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Nog even wat inspiratie om de donderdag door te komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah zo. Ik las hem niet goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik ben een lama, ik heb last van vachtuitval
Het origineel hoop ik?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
Proud Mary
* Spelen we ook met de band
Combinatie tussen beide....quote:
3/10 zou niet raken spriethaarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
Is het al zomer?
Eerst koffie/thee:
[ afbeelding ]
vervolgens naar het strand:
[ afbeelding ]
Goeie jopen ook! Past helemaal binnen het topic vandaag!quote:
Zoek op google : "Big jopen fax girl SC"quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goeie jopen ook! Past helemaal binnen het topic vandaag!
Eerste afbeelding:quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zoek op google : "Big jopen fax girl SC"
FTFYquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ook wat kijkvoer voor Muis:
[ afbeelding ]
Ze vindt dit niet mooi...quote:
Jawel. Maar niet van die gespierde torso's.quote:
Ik werd er ook niet warm van.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet van die gespierde torso's.
Je moet wat als er weer eens zo'n baggerplaat gedraaid wordt van Coldplay, maar je toch een positieve sfeer in het topic wil houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit topic is compleet ontspoord.
Moet je in de hoek gaan staan... daar is het 90 graden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werd er ook niet warm van.
Ik heb eigen muziek aangeslingerd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet wat als er weer eens zo'n baggerplaat gedraaid wordt van Coldplay, maar je toch een positieve sfeer in het topic wil houden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je in de hoek gaan staan... daar is het 90 graden.
XD
En het gaat niet eens over een stok.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit topic is compleet ontspoord.
altijd lachen die wiskundige humorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je in de hoek gaan staan... daar is het 90 graden.
XD
In zekere zin ook weer wel...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef JDude het volgende:
[..]
En het gaat niet eens over een stok.
wat is dezequote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerste afbeelding:
[ afbeelding ]
Eén goed punt. Dit in tegenstelling tot diverse eerdere posts die twee goede punten bevatten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In zekere zin ook weer wel...
Het kan geen feest blijven helaasquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Eén goed punt. Dit in tegenstelling tot diverse eerdere posts die twee goede punten bevatten.
Nou iddquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Alive & Kicking het beste nummer van de Simple Minds noemen...
Rabbering heeft het historisch besef van een aardappel
Zie je het al voor je?quote:
met een fotograaf erbij?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo maak ik 's ochtends ook altijd mijn thee klaar in de keuken
Jups. Hakjes aan, string aan, make-up op, kapsel dat perfect zit.quote:
zo liep je er ook op de meet bijquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Hakjes aan, string aan, make-up op, kapsel dat perfect zit.
Inderdaad, binnen no time was die zwarte ruiter gevuldquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo liep je er ook op de meet bij
SHOTS FIRED!11!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe serieus moet ik dit nemen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Inb4 'zal ik je serieus nemen.'quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe serieus moet ik dit nemen?
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ze loopt alsof ze dikke flappen in de broek heeft hangen. Beetje breed
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ze loopt alsof ze dikke flappen in de broek heeft hangen. Beetje breed
Goed bezig Jimmyquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:46 schreef Bronson het volgende:
Ze komt net bij mij vandaan. Dat verklaard alles.
Je hebt volgens mij weinig gefaxt vandaag, broertje!quote:
fax 1 nuquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij weinig gefaxt vandaag, broertje!
Geen schijtdag gelukkigquote:
Luister dan ook naar 538. Sander had weer een goed verhaalquote:
-> TV / Radio 538 #3 met Coen en Sander! En Kensington en Dotan :-)quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Luister dan ook naar 538. Sander had weer een goed verhaal
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
-> TV / Radio 538 #3 met Coen en Sander! En Kensington en Dotan :-)
Met zn spataderquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Luister dan ook naar 538. Sander had weer een goed verhaal
En niet alleen de zwarte ruiter?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, binnen no time was die zwarte ruiter gevuld
Idd... Ook haar bruine ridderquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En niet alleen de zwarte ruiter?
Je doet wel dingen waar anderen niets van af weten...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er iets gebeurd waar ik niets van af weet
Die ja.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Je doet wel dingen waar anderen niets van af weten...
I use the faxmachine too much heet de track geloof ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:39 schreef JDude het volgende:
Wat is de titel van die nieuwe plaat eigenlijk? Zitten er nog schijtlolplaatjes met een Dell-laptop in?
Verdomme!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:40 schreef wolfrolf het volgende:
De 2e single heet braketrace in my underwear
die zit tegenwoordig bij npo radio 2 hequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:51 schreef JDude het volgende:
Hm, er is toch nog zo'n plaat die met "Hello" begint? Maar eens aan Dr. Pop vragen.
Dr. Pop draait 'm nu al hoor!quote:
Ja. 3fm hier, voordeel van alleen op kantoor zitten. Minpunt; Adelequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry
Ik hoop dat je moest glimlachen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:40 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb nu dus het refrein van 'Hello' maar dan met deze zin in mijn hoofd en het past precies.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:40 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nu dus het refrein van 'Hello' maar dan met deze zin in mijn hoofd en het past precies.Braketrace in my underweeeeaaaaaaarrrrr.
Giel deed net hetzelfde. Jij bent je tijd vooruitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zong bij de 1e keer dat Adele Hello zong direct is it me you're looking for erachteraan
hilariteit hier op kantoor
Giel leest hier gewoon mee!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Giel deed net hetzelfde. Jij bent je tijd vooruit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Hè bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat zomaar die ansichtkaart rondslingeren.
VOlgens Michiel verdient Roos de Radioringquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een bel voor Adele. Hilarisch.
En ik hoor Roos. Godsamme.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn mannen die het daarop kunnen.
Ik niet.
Ed houdt van wat vollere vrouwen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
In haar hol ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
VOlgens Michiel verdient Roos de Radioring
mee eens roel?/
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:28 schreef Sersjee het volgende:
Da's toch wel een van de redenen waarom ik Roel zo waardeer, z'n genuanceerdheid.
Ik ga even uit m'n buis huilen.quote:
je zwager een hand gevenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga even uit m'n buis huilen.
Oftewel: de leiding in handen nemen.
Naar je eigen gezeik luisteren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga even uit m'n buis huilen.
Oftewel: de leiding in handen nemen.
Wolfjen <3quote:
Megahit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hmmm, dat nieuwe nummer van Adele is nogal dramatisch
Dit gaan we straks natuurlijk goddomme 20x per dag horen
Dat zeg ik.quote:
Het is al de Top Song bij de buren, dus ja. Ik denk dat je winst niet echt groot zal zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:28 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik geld had zou ik inzetten dat dit vanmiddag MH wordt.
In welk opzicht XDquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Adele grote winnaar Grammy's 2017.
quote:
Ze heeft toch een relatie en een kind?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Adele met haar platen vol met break up songsZij wordt er helemaal over opgehemeld anderen worden er alleen maar op afgezeken.
quote:
Meh.quote:
Ik zit in Zwolle maar ik pieker er niet over!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:36 schreef wolfrolf het volgende:
minthy... rubbereend...
GC / FOK!STOK door Nederland #188 Oploo (Fien)
Zwolle!
Hup stap die auto alvast in!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Hello. Is it me you're lookign for?
Ow verkeerde nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |