ze las mn appje over Bruce voorquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
ik luister, maar ik ben altijd ergens anders met mijn hoofd.
Wat werd er gezegd?
Grappen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
De Jimmy en Muis grappen worden ook steeds matiger
quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die bende zijn mijn matties Faxie
Faxie is een baasquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Proud member of the 3FM gangquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Blijft ie nog niet van vettigheid rechtop staan?quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
LIF / Jeans #112 - Met nieuwe verse denims!
Hier zit iemand schaamteloos te vertellen dat hij zijn jeans 8,5 maand heeft gedragen zonder wassen.
Nu wil hij hem toch maar weer eens een keer wassen.
Gatverdamme, dat zal een lucht zijn
Oh is dat de redenquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Blijft ie nog niet van vettigheid rechtop staan?
Moord!! Gruwel!!quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of moest ik hier een spoiler omheen doen?
quote:
Goeie schoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ranzig tochquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Blijft ie nog niet van vettigheid rechtop staan?
Nogal ja.quote:
Ja maar viezigheid toch nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt ook je spijkerbroek in de vriezer leggen. Dan hoef je hem niet te wassen en dood je toch bacterien enzo.
Nu pas?quote:
Geen schijtweekend gehad dus!quote:
Tena Lady adviseren voor een volgende keer.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:52 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom denken vrouwen altijd dat vrouwelijke cabaretiers grappig zijn
Ik heb slechts een keer een lekke vrouwelijke cabaretier gezien in Toomler, maar dat waren wel echte mannengrappen (die extra leuk klonken uit een prima uitziend wijf)
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Tena Lady adviseren voor een volgende keer.
Typoquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Tena Lady adviseren voor een volgende keer.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:24 schreef minthy het volgende:
Mijn moeder deed net een Roeltje...
*manmanman*
Echt bloedje fanatiek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jazeker, en gereageerd ook
Josefien
Ze slaat gewoon te ver door.quote:
Man man man.quote:
Ik ook. Niks mis met een rel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze slaat gewoon te ver door.
Maargoed ik vind het wel komisch allemaal.
Fax 2.
Ik mag verdomme hopen al eerder.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:19 schreef wolfrolf het volgende:
Over max anderhalf jaar zitten timur en ramon gewoon in de middagdrive waar ze horen. Mark my words
En Frank Hoitjes hopelijk ergens bij de lokale omroep ofzo.
Dat wordt helemaal niks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik mag verdomme hopen al eerder.
Dit jaar zal SR wel bestaan uit Giel,Frank en Domien. Elk andere combi lijkt mij onwaarschijnlijk.
Wat is er vandaag aan t handje?quote:
3fm kan nooit concurreren met 538 en Q-Music met dit format.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En 538 stijgt weer. Geen verrassing.
3FM
Q-Music
hopelijk moet ie Living Doll draaienquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal niks.
Top 2000 met Gekdom
#ikruikdiedennennaaldenal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal niks.
Top 2000 met Gekdom
Trolololololo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
Even Fien een hart onder de riem gestoken
Goliath.quote:
Goeie plaat. Die is toch niet eens zo debiel hard. Laffe herders.quote:
Ik zit 'm ff via Youtube te luisteren, maar het valt inderdaad reuze mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie plaat. Die is toch niet eens zo debiel hard. Laffe herders.
Kijk als ie nu om Burzum, Alcest, Liturgy, Amebix, A Place to Bury Strangers, Deafheaven ofzo had gevraagd, okeeeeeee...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit 'm ff via Youtube te luisteren, maar het valt inderdaad reuze mee.
Wat een bandnaam ook he, Double Penetration. Hoe bedenken ze hetquote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een bandnaam ook he, Double Penetration. Hoe bedenken ze het
eenschquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet dit herrie voorstellen?
Ik vind het nog wel meevallen. Ik ken erger, veel erger.
Ik ook nietquote:
schuift een cd van Korn richting Bronson.quote:
Korn, het oude werk, is gewoon geniaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
schuift een cd van Korn richting Bronson.
Korn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
schuift een cd van Korn richting Bronson.
Ik luisterde niet. Was bezig met een oefententamentje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten wanneer jij weer tevoorschijn zou komen.
Haten op Kornquote:
Zowel live als op de cd leveren ze wel dezelfde kwaliteitquote:
Niet bepaald, het oude werk althans, wat ze nu doen weet ik niet. Ik ben na Untouchable opgehouden, want toen gingen ze WEL pleurisherrie maken.quote:
Ik heb op Kelis gestemd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:44 schreef Bronson het volgende:
Uit-je-dip-tip
• Christina Aguilera – Fighter
• Kelis – Trick me
• The Opposites & Willie Wartaal – Dom, lomp & famous
Lijkt mij duidelijk.
Daarbij, bitches zitten aan mijn penis.
Idd, geen moeilijke keusquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:44 schreef Bronson het volgende:
Uit-je-dip-tip
• Christina Aguilera – Fighter
• Kelis – Trick me
• The Opposites & Willie Wartaal – Dom, lomp & famous
Lijkt mij duidelijk.
Daarbij, bitches zitten aan mijn penis.
quote:
Ga toch weg met jequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, kan je straks om half 4 zeggen: "Ik geloof niet dat dit Kelis"
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat eindequote:
quote:
quote:
Bedoel je het diner of het gesprek tussen Mary en Anna?quote:
Het diner. Ik zat echt met open mond te kijken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bedoel je het diner of het gesprek tussen Mary en Anna?
Anders ik welquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het diner. Ik zat echt met open mond te kijken.
Een rukfilm?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
Hej, deze zat in 'Ja, ik wil'. Wat overigens een enorme ruk-film is, maar dat terzijde.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een rukfilm?
Daar kennen wolfrolf en ik er ook wel een paar van
Titels willen we SC.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een rukfilm?
Daar kennen wolfrolf en ik er ook wel een paar van
29 november, jij en ik, buiten bij Paradiso. Dan vechten we het uit.quote:
quote:
Potje tongworstelen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
29 november, jij en ik, buiten bij Paradiso. Dan vechten we het uit.
Ja, hoi!quote:
Nou... vooruit dan.quote:
Inhaken mag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd 29 november vrij. Dit moet ik zien.
Er moet iemand foto's maken voor het nageslacht. Die gene ben ik wel.quote:
Ik ben meer van de POV-style.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er moet iemand foto's maken voor het nageslacht. Die gene ben ik wel.
Shaving Ryan's Privatesquote:
Ah, daar ken ik er ook nog wel een paar van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Shaving Ryan's Privates
Pulp Friction
Good will Humping
Ass Ventura: Crack Detective
Skinny jeans soberso.quote:
De meeste mensen hebben twee kleuren ogenquote:
Verdommequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben twee kleuren ogen
twee verschillende is bijzonderder
Iddquote:
Nogal jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Allemensen wat een begeerlijke tetten
Mijn godquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
The Big Gangbang Theory
Thelma on Louise
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Allemensen wat een begeerlijke tetten
Wat?quote:
Wat is er?quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:30 schreef wolfrolf het volgende:
Womb Raider
Glad He Ate Her
Edward Penishands
Missionary: Impossible
Legally Boned
ET: The Extra Testicle
Throbin Hood- Prince Of Beaves
Night Of The Giving Head
En toch houd je van onsquote:
hij wilde aan zijn trekkers komen?quote:
Wat een vieze aftrekker is hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij wilde aan zijn trekkers komen?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt alleen maar kwaliteitsgrappen
Ze willen jouw sixpack zien, SC!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:45 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom is het altijd zo fucking druk op de sportschool
Die zit veilig beschermd onder een laag vetquote:
Allemaal dakdekkers?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:45 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:45 schreef SilentChaos het volgende:
dat wordt een dure verjaardagquote:
Een paar iddquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:09 schreef rubbereend het volgende:
een "hallo kijk mij eens gezond en sportief doen"-post
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
Bonjour.
Morgen arbeidsvoorwaardengesprek bij heel leuk bedrijf waar ik waarschijnlijk mee in zee ga.
En later die middag tweede gesprek met directeur van ander bedrijf.
En net 5 km hardgelopen en 3x het viaduct over.
Like a boss.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
Bonjour.
Morgen arbeidsvoorwaardengesprek bij heel leuk bedrijf waar ik waarschijnlijk mee in zee ga.
Like a boss.
wat een topwijf ben je toch ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
Bonjour.
Like a boss.
beetje verkouden, maar gewoon aan het werk. moet morgen/overmorgen mn keuken leegruimen. die komen ze vrijdag slopen. zit ik dus fijn het weekend zonder keukenquote:
Je hebt het er maar druk mee. En geen keuken is een goed excuus om pizza te bestellenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beetje verkouden, maar gewoon aan het werk. moet morgen/overmorgen mn keuken leegruimen. die komen ze vrijdag slopen. zit ik dus fijn het weekend zonder keuken
verder druk! werkborrel, halloweenhorrornacht, Godspeed you! Black Emperor, CQ-test, 3fmtentoonstelling in Beeld en Geluid en tot slot Sleeze festivalletje met The Deaf de komende weken... en misschien nog naar Electric Six of Danko Jones tussendoor... ik heb het maar druk. gelukkig verdien ik nu meer centjes dan 3 maanden geleden
Ik ga de 20ste naar Danko Jones in het Paardquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beetje verkouden, maar gewoon aan het werk. moet morgen/overmorgen mn keuken leegruimen. die komen ze vrijdag slopen. zit ik dus fijn het weekend zonder keuken
verder druk! werkborrel, halloweenhorrornacht, Godspeed you! Black Emperor, CQ-test, 3fmtentoonstelling in Beeld en Geluid en tot slot Sleeze festivalletje met The Deaf de komende weken... en misschien nog naar Electric Six of Danko Jones tussendoor... ik heb het maar druk. gelukkig verdien ik nu meer centjes dan 3 maanden geleden
heb nog wel een magnetron. vind het vooral lastig dat ik dus een paar dagen geen aanrecht of kraan in de keuken heb...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee. En geen keuken is een goed excuus om pizza te bestellen
heb em dit jaar al in Hengelo gezien. was erg vet. Electric six zag ik afgelopen 2x en viel eigenlijk 2x tegen.... Andy D in het voorprogramma was vetterquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga de 20ste naar Danko Jones in het Paard
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
Bonjour.
Like a boss.
Toppieknal!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
Bonjour.
Like a boss.
Goed bezig!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
Bonjour.
Like a boss.
Hij heeft nog ff om te sparenquote:
Daar heb je dat kutpaard weer !!1quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga de 20ste naar Danko Jones in het Paard
Wij zijn laat vandaagquote:
Uhm dat is meer let the river out...quote:
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm dat is meer let the river out...
Herkenbaar!quote:
Zijn nummer heet let the river in, maar als jij huilt gaat dat niet dan gaat de river naar buiten.quote:
Aaaaahhh...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn nummer heet let the river in, maar als jij huilt gaat dat niet dan gaat de river naar buiten.
Ik snapte 'm wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer ik mijn grappen moet gaan uitleggen.
Ja maar jijquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik snapte 'm wel.
Bronson is gewoon dom.
Nou moe.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik snapte 'm wel.
Bronson is gewoon dom.
Lekker vind ik een groot woord SC. Ze ziet er leuk uit, maar niet bijzonder. Het zou je buurmeisje kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
Die Larry David heeft best een lekkere dochter
[ afbeelding ]
The girl next door, dat zijn de bestequote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Lekker vind ik een groot woord SC. Ze ziet er leuk uit, maar niet bijzonder. Het zou je buurmeisje kunnen zijn.
En het is ook gewoon nog steeds tyfusdruk op de wegquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ze noemen het herfstvakantie, maar ik heb deze week dus echt alleen maar afspraken :/
Dat weet ik niet. Ik werk deze week lekker thuisquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En het is ook gewoon nog steeds tyfusdruk op de weg
Wij spelen hem ook met de bandquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:52 schreef ChatGirl het volgende:
Het origineel van Marilyn Manson is beter.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
Oh lolz ik maak vrienden in het FOK!Stok topic
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
Oh lolz ik maak vrienden in het FOK!Stok topic
Ja er staan wel een paar mensen emotioneel op springen hoor. Wat een soap.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Is dat gezeik nog steeds bezig ja?
Post gewoon Jimmyquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:21 schreef Bronson het volgende:
Wanneer komt Sheppard weer eens langs, ik zie verdomme toch een partij tetten voorbijkomen.
Neen, sheppardtetten komen pas langs wanneer sheppard gedraaid wordt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Post gewoon Jimmy
wel in spoilertags plz want op werk
Verdomme Jimmy! Regeltjeshoer!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen, sheppardtetten komen pas langs wanneer sheppard gedraaid wordt.
Zo is het nou eenmaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme Jimmy! Regeltjeshoer!!!![]()
![]()
Zonder regels heerst er chaos, broer!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme Jimmy! Regeltjeshoer!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
Hier een fashionpost met fatsoenlijke (normale, in verhouding zijnde) tetten:Matig, ik sla over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:31 schreef wolfrolf het volgende:
Om de tijd tot Sheppard te dodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens faxA morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:31 schreef wolfrolf het volgende:
Om de tijd tot Sheppard te dodenAl stukken beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het, maar moest even snel iets hebben om wolfje in toom te houdenquote:
'fax'.quote:
Hij is wel lang en enigszins hardquote:
faps.quote:
Gaan ze ook de lokale inwoners van Heerlen ondertitelen? Dat gaat niemand verstaan natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef Bronson het volgende:
Serious Request gaat op de schop
Nou nou, wat een veranderingen.
Ik had hem gemist, maar godverdomme wat een bagger.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:03 schreef Bronson het volgende:
De brief van de NOS namens de vluchtelingen.![]()
Jep, dat heeft weinig meer met onafhankelijke journalistiek te maken. Daar hebben ze echt de plank volledig misgeslagen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had hem gemist, maar godverdomme wat een bagger.
Doe mij maar Frahmboazenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
The Brahms
Alhoewel dit stukken dragelijker is dan dat Goldenwat een zaadplaat was dat zeg
XDquote:
quote:
Achtung!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:21 schreef Bronson het volgende:
Wanneer komt Sheppard weer eens langs, ik zie verdomme toch een partij tetten voorbijkomen.
Goedemiddagquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:28 schreef Bronson het volgende:
Verdomme daar zijn ze!
Goedemiddag tetten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waarschuwing, ik zat geheel niet op te letten.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat zijn geen tieten, maar watermeloenen.
Jij hebt liever een boshoutquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou mij zeer ongemakkelijk voelen met 2 van die watermeloenen aan de voorkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |