ze las mn appje over Bruce voorquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
ik luister, maar ik ben altijd ergens anders met mijn hoofd.
Wat werd er gezegd?
Grappen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
De Jimmy en Muis grappen worden ook steeds matiger
quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die bende zijn mijn matties Faxie
Faxie is een baasquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Proud member of the 3FM gangquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Blijft ie nog niet van vettigheid rechtop staan?quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
LIF / Jeans #112 - Met nieuwe verse denims!
Hier zit iemand schaamteloos te vertellen dat hij zijn jeans 8,5 maand heeft gedragen zonder wassen.
Nu wil hij hem toch maar weer eens een keer wassen.
Gatverdamme, dat zal een lucht zijn
Oh is dat de redenquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Blijft ie nog niet van vettigheid rechtop staan?
Moord!! Gruwel!!quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of moest ik hier een spoiler omheen doen?
quote:
Goeie schoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ranzig tochquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Blijft ie nog niet van vettigheid rechtop staan?
Nogal ja.quote:
Ja maar viezigheid toch nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt ook je spijkerbroek in de vriezer leggen. Dan hoef je hem niet te wassen en dood je toch bacterien enzo.
Nu pas?quote:
Geen schijtweekend gehad dus!quote:
Tena Lady adviseren voor een volgende keer.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:52 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom denken vrouwen altijd dat vrouwelijke cabaretiers grappig zijn
Ik heb slechts een keer een lekke vrouwelijke cabaretier gezien in Toomler, maar dat waren wel echte mannengrappen (die extra leuk klonken uit een prima uitziend wijf)
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Tena Lady adviseren voor een volgende keer.
Typoquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Tena Lady adviseren voor een volgende keer.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:24 schreef minthy het volgende:
Mijn moeder deed net een Roeltje...
*manmanman*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |