Ach ja, desondanks zou ik haar nog steeds doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, in tegenstelling tot wat veel vrouwen denken is dit helemaal niet mooi
Da's een ander verhaal!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ach ja, desondanks zou ik haar nog steeds doen.
Ja, wat?quote:
Speciekuipen vol SC. Speciekuipen vol.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Nog even wat inspiratie om de donderdag door te komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er niks mee.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dit is toch heerlijk relaxe zomerse loungemuziek.
Doe ik alleen als ik koude voeten heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef minthy het volgende:
Sokken aan in bed, wat een afknapper.
Jezelf quotenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Speciekuipen vol SC. Speciekuipen vol.
I hate to see them go, but I love to watch them leavequote:
Op deze manier vind ik het alleen maar geil.... LITERS!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef minthy het volgende:
Sokken aan in bed, wat een afknapper.
Het bloed was ergens anders heen gestroomd zekerquote:
LAMABALLETJE!!!quote:
Ik geloof dat ik specie.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Speciekuipen vol SC. Speciekuipen vol.
Je gaat wát?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:38 schreef Lamabal het volgende:
Jongens ik haar uit, wat moet ik doen
Je krijgt je wintervachtje?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:38 schreef Lamabal het volgende:
Jongens ik haar uit, wat moet ik doen
Hoi.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Nog even wat inspiratie om de donderdag door te komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah zo. Ik las hem niet goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik ben een lama, ik heb last van vachtuitval
Het origineel hoop ik?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
Proud Mary
* Spelen we ook met de band
Combinatie tussen beide....quote:
3/10 zou niet raken spriethaarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
Is het al zomer?
Eerst koffie/thee:
[ afbeelding ]
vervolgens naar het strand:
[ afbeelding ]
Goeie jopen ook! Past helemaal binnen het topic vandaag!quote:
Zoek op google : "Big jopen fax girl SC"quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goeie jopen ook! Past helemaal binnen het topic vandaag!
Eerste afbeelding:quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zoek op google : "Big jopen fax girl SC"
FTFYquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ook wat kijkvoer voor Muis:
[ afbeelding ]
Ze vindt dit niet mooi...quote:
Jawel. Maar niet van die gespierde torso's.quote:
Ik werd er ook niet warm van.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet van die gespierde torso's.
Je moet wat als er weer eens zo'n baggerplaat gedraaid wordt van Coldplay, maar je toch een positieve sfeer in het topic wil houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit topic is compleet ontspoord.
Moet je in de hoek gaan staan... daar is het 90 graden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werd er ook niet warm van.
Ik heb eigen muziek aangeslingerd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet wat als er weer eens zo'n baggerplaat gedraaid wordt van Coldplay, maar je toch een positieve sfeer in het topic wil houden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je in de hoek gaan staan... daar is het 90 graden.
XD
En het gaat niet eens over een stok.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit topic is compleet ontspoord.
altijd lachen die wiskundige humorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je in de hoek gaan staan... daar is het 90 graden.
XD
In zekere zin ook weer wel...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef JDude het volgende:
[..]
En het gaat niet eens over een stok.
wat is dezequote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerste afbeelding:
[ afbeelding ]
Eén goed punt. Dit in tegenstelling tot diverse eerdere posts die twee goede punten bevatten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In zekere zin ook weer wel...
Het kan geen feest blijven helaasquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Eén goed punt. Dit in tegenstelling tot diverse eerdere posts die twee goede punten bevatten.
Nou iddquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Alive & Kicking het beste nummer van de Simple Minds noemen...
Rabbering heeft het historisch besef van een aardappel
Zie je het al voor je?quote:
met een fotograaf erbij?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo maak ik 's ochtends ook altijd mijn thee klaar in de keuken
Jups. Hakjes aan, string aan, make-up op, kapsel dat perfect zit.quote:
zo liep je er ook op de meet bijquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Hakjes aan, string aan, make-up op, kapsel dat perfect zit.
Inderdaad, binnen no time was die zwarte ruiter gevuldquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo liep je er ook op de meet bij
SHOTS FIRED!11!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe serieus moet ik dit nemen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Inb4 'zal ik je serieus nemen.'quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe serieus moet ik dit nemen?
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ze loopt alsof ze dikke flappen in de broek heeft hangen. Beetje breed
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ze loopt alsof ze dikke flappen in de broek heeft hangen. Beetje breed
Goed bezig Jimmyquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:46 schreef Bronson het volgende:
Ze komt net bij mij vandaan. Dat verklaard alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |