Een vrouw en haar man zijn al een aantal jaar getrouwd. Ze houden veel van elkaar, maar de vrouw verveelt zich al een geruime tijd. De sleur zit er nogal in en soms heeft ze het idee alsof hij haar voor lief neemt. Dus ze besluit haar man te testen. Wat zou hij doen als ze plotseling vertrekt?
Ze besluit een afscheidsbrief voor haar man te schrijven en verstopt zich onder het bed. Ze schrijft het volgende:
“Hey eikel,
Ik ben je HELEMAAL ZAT! Ik hoef je nooit meer te zien. Het is uit. ”
Nu is het wachten. Niet lang daarna komt haar man thuis. Hij komt binnen, leest het briefje en begint vervolgens vrolijk te zingen en te fluiten. Hij loopt naar de koelkast, trekt een fles champagne open en neemt een paar slokken. Dan pakt hij zijn telefoon en begint een belletje te plegen.
“Hoi lieverd, ik kom nu naar je toe. Die trut is er eindelijk achter gekomen dat ik vreemd ga. Ze is vertrokken! Zo’n grote fout om met haar te trouwen. Blij dat ik daar eindelijk vanaf ben. Ik zie je zo!”
Hij hangt op. Zijn vrouw onder het bed voelt de tranen opkomen. Ze wil schreeuwen maar ze kan niks uitbrengen. Ze hoort de man een la open trekken. Hij pakt een pen en schrijft iets op papier. Vervolgens vertrekt hij.
De vrouw veegt haar tranen weg en komt onder het bed vandaag. Ze loopt naar de tafel om te kijken wat haar man op papier had gezet. Dit is wat er stond:
“Je voeten staken onder het bed vandaan, tuttebel. Ik ben boodschappen doen. Tot zo! xx”
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...