Die bedoel ik ghihihquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen, de tetten van Emma Sheppard.
FTFYquote:
quote:
Nietquote:
Hater.quote:
Ik heb't wel gezien, niet ontkennenquote:
in Afrika heb je heel veel aidsmachinesquote:
Ik blijf glashard ontkennen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb't wel gezien, niet ontkennen
Niet haten op BJC.quote:
-equote:
quote:
Het gaat hier ook over fax!quote:
DIE LUCHT111!!!111quote:
Tettenquote:
waar?quote:
Post #5quote:
Zo lijkt het net of tetten grappen zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
TV / [3FM #5013] Alleen maar kwaliteitsgrappen
Tieten zijn serieuze zak(k)en.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo lijkt het net of tetten grappen zijn.
Hoitjes.quote:
Zekerquote:
Al begonnen met werk en hoe bevalt het?quote:
Heel verstandig, want ik mis je toch wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik betreed de kroeg weer even, moet toch even mijn gezicht af en toe laten zien
Ahwww, laiverd tochquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heel verstandig, want ik mis je toch wel.
Hoest op school?
Je bent toch het kleine knuffelbeertjelamaatje hierquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ahwww, laiverd toch
Ja prima! Me maar voorbereiden voor tentamens
Maar ik ben helemaal niet kleinquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent toch het kleine knuffelbeertjelamaatje hier
Veel vaker doen! Lama's zijn echt megatof allesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik betreed de kroeg weer even, moet toch even mijn gezicht af en toe laten zien
En straks weer top 2000 posten. Komt toch wel weer dichtbij hequote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Veel vaker doen! Lama's zijn echt megatof alles
Maandag begonnen.Nu nog vooral bezig met inlezen enz.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al begonnen met werk en hoe bevalt het?
Ik ruik de dennennaalden al!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En straks weer top 2000 posten. Komt toch wel weer dichtbij he
Crossquotequote:
Welkom!quote:
Vergetenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 06:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom!
Bakkie koffie? Lekker koekje erbij?
Minthy heeft muffins gebakken!
quote:
quote:
quote:
Zo maak ik 's ochtends ook altijd mijn thee klaar in de keukenquote:
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo maak ik 's ochtends ook altijd mijn thee klaar in de keuken
Moet ik dan even vermelden dat het hier dweilen is?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.
Moet ik erbij vermelden dat alleen de gedachte daaraan mij al een klein beetje opgewonden maakt?
Verdomme.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik dan even vermelden dat het hier dweilen is?
CHRISTUS TE PAARD!!!!quote:
Geen idee, dat blijft koffiedik kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zou ze nog wat koffiedik tussen haar billen hebben?
Ik zag ook photoshops voorbij komen. Waarom zou je zo'n perfect kontje nou opblazen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, dat blijft koffiedik kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zag ook photoshops voorbij komen. Waarom zou je zo'n perfect kontje nou opblazen.
Idd, in tegenstelling tot wat veel vrouwen denken is dit helemaal niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |