Dat is wel een mooi stukje comedy jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor mannen misschien soms een betere instelling, plsu is een flauwe opmerking van mijn held Jim Jefferies
Weet niet hoeveel je er gehad hebt, maar soms zit er eentje tussen die maar met zijn vingers hoeft te knippenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Het kostte me een dik jaar om zelf te leren hoe het moest om orgasmes te krijgen. Een man kan dat echt niet zomaar in een paar pogingen voor elkaar krijgen hoor, ervaring of niet.
Je moet je ook geestelijk openstellen ervoor, dat lukt me denk ik niet goed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Het kostte me een dik jaar om zelf te leren hoe het moest om orgasmes te krijgen. Een man kan dat echt niet zomaar in een paar pogingen voor elkaar krijgen hoor, ervaring of niet.
Nou dat geloof ik dus niet, als het me zelf al een kwartier kost. En ik heb veeeel oefening gehad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel je er gehad hebt, maar soms zit er eentje tussen die maar met zijn vingers hoeft te knippen
Hier zitten er een paar als ik de verhalen mag gelovenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel je er gehad hebt, maar soms zit er eentje tussen die maar met zijn vingers hoeft te knippen
Steek er een joint bij op, laat je zo goed masseren dat je er helemaal gek van word..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet je ook geestelijk openstellen ervoor, dat lukt me denk ik niet goed.
Oke, kan zomaar zo zijn dat jij zo tikt. Maar soms is de geilheid zo overwelming, dan is er niet veel voor nodig. Althans in mijn ervaring, hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik dus niet, als het me zelf al een kwartier kost. En ik heb veeeel oefening gehad.
Het gaat wel beter met een paar wijntjes achter de kiezen, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet je ook geestelijk openstellen ervoor, dat lukt me denk ik niet goed.
Wiggelroedels en allesquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hier zitten er een paar als ik de verhalen mag geloven
Seks met wat middelen op is natuurlijk ook hemelsquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Steek er een joint bij op, laat je zo goed masseren dat je er helemaal gek van word..
En dat is meestal wel een succes
Wat is een tijd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:46 schreef Harmankardon het volgende:
Als je als man een tijd geen seks hebt gehad dan is het net een handgranaat zonder pin, iets te hard schudden en het wordt een rotzooi.
Drie dagen.quote:
Is van veel dingen afhankelijk en heel persoonlijk maar na tien dagen dan vind ik het niet grappig meer.quote:
Oh seks. Anders na twee dagen al.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben we het nu over geen seks met iemand anders of gewoon ouderwets klaarkomen?
Ow, dan kan ik maanden. Volgens mij inmiddels ook al weer een dikke maand geleden. Maar anders inderdaad. Na een paar dagen, moeilijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh seks. Anders na twee dagen al.
Het is wel beter na langere tijd zonder, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, dan kan ik maanden. Volgens mij inmiddels ook al weer een dikke maand geleden. Maar anders inderdaad. Na een paar dagen, moeilijk.
Vast. Maar iemand die al 10 jaar een vrouw heeft gehad, of iemand die al 10 jaar nooit in een vaste relatie heeft gezeten hebben vast andere standaardenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:59 schreef Harmankardon het volgende:
Masturberen vind ik niet veel aan, kan voor mij heel lang duren voordat ik daar behoefte aan heb.
Dit inderdaad. Ik heb mijn masturbatieskills verfijnd wegens gebrek aan sekspartners in het verleden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vast. Maar iemand die al 10 jaar een vrouw heeft gehad, of iemand die al 10 jaar nooit in een vaste relatie heeft gezeten hebben vast andere standaarden![]()
SOms is het een kwestie van komen
Is ook weer zoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vast. Maar iemand die al 10 jaar een vrouw heeft gehad, of iemand die al 10 jaar nooit in een vaste relatie heeft gezeten hebben vast andere standaarden![]()
SOms is het een kwestie van komen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen.
Ik moet een beetje uitkijken dat ik geen mannenhater word.
Masseren voorafquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Steek er een joint bij op, laat je zo goed masseren dat je er helemaal gek van word..
En dat is meestal wel een succes
Nope, helaasquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:46 schreef Harmankardon het volgende:
Als je als man een tijd geen seks hebt gehad dan is het net een handgranaat zonder pin, iets te hard schudden en het wordt een rotzooi.
quote:
Aanstellerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is van veel dingen afhankelijk en heel persoonlijk maar na tien dagen dan vind ik het niet grappig meer.
Masturberen is ook geen ruk aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:59 schreef Harmankardon het volgende:
Masturberen vind ik niet veel aan, kan voor mij heel lang duren voordat ik daar behoefte aan heb.
Zo'n dooddoenerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 02:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet gewoon de leuke exemplaren tegenkomen
Want dan is alles goed, niet?quote:
Bubba's mijn bitch jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 06:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Want dan is alles goed, niet?
Laat me weten wanneer je klaar bent met bubba, de vriendelijke negert
Uhhuhquote:
Wees blij. Ik ook niet heel vaak en dan ook maar een dag meestalquote:
Ja maar ik hoef nog niet wakker te zijn. Zo'n 6 uur geslapen, ben hartstikke moe nog maar het licht gaat niet meer uit.quote:
Ik ook. Voor de katse kut zo vroeg opgestaanquote:
Zou willen als ik eens een keer de 6 uur mocht aantikken deze maandquote:Op woensdag 21 oktober 2015 07:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef nog niet wakker te zijn. Zo'n 6 uur geslapen, ben hartstikke moe nog maar het licht gaat niet meer uit.
Oh wow :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Moet je weer meelurken?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 07:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wacht dan ff totdat ik er ben.
Drijf een bietje van de bank :$quote:
Je drijft door je kamer heen nuquote:
Oelalaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 07:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je weer meelurken?
Mag wel hoor, maar geef me dan wel even de tijd om d'r alle aandacht te geven die ik kwijt kan
Blijft genoeg over :$
Wil zelf ook wel beetje meedoen natuurlijk, maar jij mag (zoals altijd) wel weer eerstquote:Op woensdag 21 oktober 2015 07:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je weer meelurken?
Mag wel hoor, maar geef me dan wel even de tijd om d'r alle aandacht te geven die ik kwijt kan
Blijft genoeg over :$
ik zal Harman meenemen. Kunnen jullie even met elkaar bezig zijn wanneer kutje zich op de vrouwen uitleeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil zelf ook wel beetje meedoen natuurlijk, maar jij mag (zoals altijd) wel weer eerst
Kan ook andersom natuurlijk, wat jij wil. Zolang ik maar niet alleen maar hosti's cum proefquote:
Rrrrrrrquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:14 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zal Harman meenemen. Kunnen jullie even met elkaar bezig zijn wanneer kutje zich op de vrouwen uitleeft.
Schuif eens opquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:16 schreef Fripsel het volgende:
Ik krijg het er wel heet van hoor. Zojuist m'n extra deken van bed getrapt.
It's getting hot in here..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:16 schreef Fripsel het volgende:
Ik krijg het er wel heet van hoor. Zojuist m'n extra deken van bed getrapt.
Kan natuurlijk ook gewoon bov.. Ok ik hou al op. Ff soppen dan maar :$quote:
Schuimen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook gewoon bov.. Ok ik hou al op. Ff soppen dan maar :$
Zoiets :$quote:
Ik heb er dan ook al een stuk of 5 thuis liggen, mocht het ooit nodig zijn :$quote:
Heet jij Dqoddie?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:38 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Ik was al begonnen met het opslaan van mijn gas.
[ afbeelding ]
Er zijn slechtere manieren om een grauwe dinsdagavond door te komenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En iemand anders zit nu vol zeker?
So so jelly, nuquote:
Neen, opbokkenquote:
Dat vind ik lief. Zou teder uit je hand eten :$quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wil m'n crackertjes wel delen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |