Weet ik eigenlijk niet, misschien vind ik het sneu om in iemands gezicht klaar te komen, nooit over nagedachtquote:
Sneuquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, misschien vind ik het sneu om in iemands gezicht klaar te komen, nooit over nagedacht
Vrouwenquote:
Dit jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:35 schreef Harmankardon het volgende:
Als seks met iemand anders slechter is dan masturberen dan doe je iets gruwelijk verkeerd.
Of je geilt enorm op jezelf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:35 schreef Harmankardon het volgende:
Als seks met iemand anders slechter is dan masturberen dan doe je iets gruwelijk verkeerd.
Ja geen idee, weet hoe het smaakt, kan niet altijd een pretje zijn. Gewoon nog nooit van gekomen, ik zorg ervoor dat ik kom, niet iemand anders.quote:
Niet seks. Het vingeren/orgasme krijgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:35 schreef Harmankardon het volgende:
O, echt? Moet zeggen dat ik dat nooit expliciet van hem gehoord heb.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Murdera vond het niets meen ik me te herinneren.
Zou mezelf denk ik sneuer vinden als ik me best doe en het lukt nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja geen idee, weet hoe het smaakt, kan niet altijd een pretje zijn. Gewoon nog nooit van gekomen, ik zorg ervoor dat ik kom, niet iemand anders.
Ah het Clintonargumentquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet seks. Het vingeren/orgasme krijgen.
Bestaat dat nogquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:37 schreef FrauMilena het volgende:
Niet gewoon maximaal 1 bedpartner hebben.
Wel balen als die er dan niets van kan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:37 schreef FrauMilena het volgende:
Niet gewoon maximaal 1 bedpartner hebben.
Wat een nare houdingquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja geen idee, weet hoe het smaakt, kan niet altijd een pretje zijn. Gewoon nog nooit van gekomen, ik zorg ervoor dat ik kom, niet iemand anders.
Geen vergelijkingsmateriaal! Helemaal prima dus bquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel balen als die er dan niets van kan.
Dan weet je niet beter. Kutter als je er 10 gehad hebt en je tot over je oren verliefd word op iemand die er niks van kan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook wel. Maar goed is natuurlijk wel een incentive om beetje best te doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zou mezelf denk ik sneuer vinden als ik me best doe en het lukt niet
het ligt altijd aan de ander idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mannen misschien soms een betere instelling, plsu is een flauwe opmerking van mijn held Jim Jefferiesquote:
Als iemand zin heeft en open staat voor nieuwe dingen dan kan de seks niet slecht blijven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan weet je niet beter. Kutter als je er 10 gehad hebt en je tot over je oren verliefd word op iemand die er niks van kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |