Weet ik eigenlijk niet, misschien vind ik het sneu om in iemands gezicht klaar te komen, nooit over nagedachtquote:
Sneuquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, misschien vind ik het sneu om in iemands gezicht klaar te komen, nooit over nagedacht
Vrouwenquote:
Dit jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:35 schreef Harmankardon het volgende:
Als seks met iemand anders slechter is dan masturberen dan doe je iets gruwelijk verkeerd.
Of je geilt enorm op jezelf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:35 schreef Harmankardon het volgende:
Als seks met iemand anders slechter is dan masturberen dan doe je iets gruwelijk verkeerd.
Ja geen idee, weet hoe het smaakt, kan niet altijd een pretje zijn. Gewoon nog nooit van gekomen, ik zorg ervoor dat ik kom, niet iemand anders.quote:
Niet seks. Het vingeren/orgasme krijgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:35 schreef Harmankardon het volgende:
O, echt? Moet zeggen dat ik dat nooit expliciet van hem gehoord heb.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Murdera vond het niets meen ik me te herinneren.
Zou mezelf denk ik sneuer vinden als ik me best doe en het lukt nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja geen idee, weet hoe het smaakt, kan niet altijd een pretje zijn. Gewoon nog nooit van gekomen, ik zorg ervoor dat ik kom, niet iemand anders.
Ah het Clintonargumentquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet seks. Het vingeren/orgasme krijgen.
Bestaat dat nogquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:37 schreef FrauMilena het volgende:
Niet gewoon maximaal 1 bedpartner hebben.
Wel balen als die er dan niets van kan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:37 schreef FrauMilena het volgende:
Niet gewoon maximaal 1 bedpartner hebben.
Wat een nare houdingquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja geen idee, weet hoe het smaakt, kan niet altijd een pretje zijn. Gewoon nog nooit van gekomen, ik zorg ervoor dat ik kom, niet iemand anders.
Geen vergelijkingsmateriaal! Helemaal prima dus bquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel balen als die er dan niets van kan.
Dan weet je niet beter. Kutter als je er 10 gehad hebt en je tot over je oren verliefd word op iemand die er niks van kan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook wel. Maar goed is natuurlijk wel een incentive om beetje best te doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zou mezelf denk ik sneuer vinden als ik me best doe en het lukt niet
het ligt altijd aan de ander idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mannen misschien soms een betere instelling, plsu is een flauwe opmerking van mijn held Jim Jefferiesquote:
Als iemand zin heeft en open staat voor nieuwe dingen dan kan de seks niet slecht blijven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan weet je niet beter. Kutter als je er 10 gehad hebt en je tot over je oren verliefd word op iemand die er niks van kan.
Dat is wel een mooi stukje comedy jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor mannen misschien soms een betere instelling, plsu is een flauwe opmerking van mijn held Jim Jefferies
Weet niet hoeveel je er gehad hebt, maar soms zit er eentje tussen die maar met zijn vingers hoeft te knippenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Het kostte me een dik jaar om zelf te leren hoe het moest om orgasmes te krijgen. Een man kan dat echt niet zomaar in een paar pogingen voor elkaar krijgen hoor, ervaring of niet.
Je moet je ook geestelijk openstellen ervoor, dat lukt me denk ik niet goed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Het kostte me een dik jaar om zelf te leren hoe het moest om orgasmes te krijgen. Een man kan dat echt niet zomaar in een paar pogingen voor elkaar krijgen hoor, ervaring of niet.
Nou dat geloof ik dus niet, als het me zelf al een kwartier kost. En ik heb veeeel oefening gehad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel je er gehad hebt, maar soms zit er eentje tussen die maar met zijn vingers hoeft te knippen
Hier zitten er een paar als ik de verhalen mag gelovenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel je er gehad hebt, maar soms zit er eentje tussen die maar met zijn vingers hoeft te knippen
Steek er een joint bij op, laat je zo goed masseren dat je er helemaal gek van word..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet je ook geestelijk openstellen ervoor, dat lukt me denk ik niet goed.
Oke, kan zomaar zo zijn dat jij zo tikt. Maar soms is de geilheid zo overwelming, dan is er niet veel voor nodig. Althans in mijn ervaring, hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik dus niet, als het me zelf al een kwartier kost. En ik heb veeeel oefening gehad.
Het gaat wel beter met een paar wijntjes achter de kiezen, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet je ook geestelijk openstellen ervoor, dat lukt me denk ik niet goed.
Wiggelroedels en allesquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hier zitten er een paar als ik de verhalen mag geloven
Seks met wat middelen op is natuurlijk ook hemelsquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Steek er een joint bij op, laat je zo goed masseren dat je er helemaal gek van word..
En dat is meestal wel een succes
Wat is een tijd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:46 schreef Harmankardon het volgende:
Als je als man een tijd geen seks hebt gehad dan is het net een handgranaat zonder pin, iets te hard schudden en het wordt een rotzooi.
Drie dagen.quote:
Is van veel dingen afhankelijk en heel persoonlijk maar na tien dagen dan vind ik het niet grappig meer.quote:
Oh seks. Anders na twee dagen al.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben we het nu over geen seks met iemand anders of gewoon ouderwets klaarkomen?
Ow, dan kan ik maanden. Volgens mij inmiddels ook al weer een dikke maand geleden. Maar anders inderdaad. Na een paar dagen, moeilijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh seks. Anders na twee dagen al.
Het is wel beter na langere tijd zonder, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, dan kan ik maanden. Volgens mij inmiddels ook al weer een dikke maand geleden. Maar anders inderdaad. Na een paar dagen, moeilijk.
Vast. Maar iemand die al 10 jaar een vrouw heeft gehad, of iemand die al 10 jaar nooit in een vaste relatie heeft gezeten hebben vast andere standaardenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:59 schreef Harmankardon het volgende:
Masturberen vind ik niet veel aan, kan voor mij heel lang duren voordat ik daar behoefte aan heb.
Dit inderdaad. Ik heb mijn masturbatieskills verfijnd wegens gebrek aan sekspartners in het verleden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vast. Maar iemand die al 10 jaar een vrouw heeft gehad, of iemand die al 10 jaar nooit in een vaste relatie heeft gezeten hebben vast andere standaarden![]()
SOms is het een kwestie van komen
Is ook weer zoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vast. Maar iemand die al 10 jaar een vrouw heeft gehad, of iemand die al 10 jaar nooit in een vaste relatie heeft gezeten hebben vast andere standaarden![]()
SOms is het een kwestie van komen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen.
Ik moet een beetje uitkijken dat ik geen mannenhater word.
Masseren voorafquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Steek er een joint bij op, laat je zo goed masseren dat je er helemaal gek van word..
En dat is meestal wel een succes
Nope, helaasquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:46 schreef Harmankardon het volgende:
Als je als man een tijd geen seks hebt gehad dan is het net een handgranaat zonder pin, iets te hard schudden en het wordt een rotzooi.
quote:
Aanstellerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is van veel dingen afhankelijk en heel persoonlijk maar na tien dagen dan vind ik het niet grappig meer.
Masturberen is ook geen ruk aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:59 schreef Harmankardon het volgende:
Masturberen vind ik niet veel aan, kan voor mij heel lang duren voordat ik daar behoefte aan heb.
Zo'n dooddoenerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 02:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet gewoon de leuke exemplaren tegenkomen
Want dan is alles goed, niet?quote:
Bubba's mijn bitch jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 06:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Want dan is alles goed, niet?
Laat me weten wanneer je klaar bent met bubba, de vriendelijke negert
Uhhuhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |