Dat is wel een mooi stukje comedy jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor mannen misschien soms een betere instelling, plsu is een flauwe opmerking van mijn held Jim Jefferies
Weet niet hoeveel je er gehad hebt, maar soms zit er eentje tussen die maar met zijn vingers hoeft te knippenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Het kostte me een dik jaar om zelf te leren hoe het moest om orgasmes te krijgen. Een man kan dat echt niet zomaar in een paar pogingen voor elkaar krijgen hoor, ervaring of niet.
Je moet je ook geestelijk openstellen ervoor, dat lukt me denk ik niet goed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Het kostte me een dik jaar om zelf te leren hoe het moest om orgasmes te krijgen. Een man kan dat echt niet zomaar in een paar pogingen voor elkaar krijgen hoor, ervaring of niet.
Nou dat geloof ik dus niet, als het me zelf al een kwartier kost. En ik heb veeeel oefening gehad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel je er gehad hebt, maar soms zit er eentje tussen die maar met zijn vingers hoeft te knippen
Hier zitten er een paar als ik de verhalen mag gelovenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel je er gehad hebt, maar soms zit er eentje tussen die maar met zijn vingers hoeft te knippen
Steek er een joint bij op, laat je zo goed masseren dat je er helemaal gek van word..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet je ook geestelijk openstellen ervoor, dat lukt me denk ik niet goed.
Oke, kan zomaar zo zijn dat jij zo tikt. Maar soms is de geilheid zo overwelming, dan is er niet veel voor nodig. Althans in mijn ervaring, hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik dus niet, als het me zelf al een kwartier kost. En ik heb veeeel oefening gehad.
Het gaat wel beter met een paar wijntjes achter de kiezen, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet je ook geestelijk openstellen ervoor, dat lukt me denk ik niet goed.
Wiggelroedels en allesquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hier zitten er een paar als ik de verhalen mag geloven
Seks met wat middelen op is natuurlijk ook hemelsquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Steek er een joint bij op, laat je zo goed masseren dat je er helemaal gek van word..
En dat is meestal wel een succes
Wat is een tijd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:46 schreef Harmankardon het volgende:
Als je als man een tijd geen seks hebt gehad dan is het net een handgranaat zonder pin, iets te hard schudden en het wordt een rotzooi.
Drie dagen.quote:
Is van veel dingen afhankelijk en heel persoonlijk maar na tien dagen dan vind ik het niet grappig meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |