Ja maar ik hoef nog niet wakker te zijn. Zo'n 6 uur geslapen, ben hartstikke moe nog maar het licht gaat niet meer uit.quote:
Ik ook. Voor de katse kut zo vroeg opgestaanquote:
Zou willen als ik eens een keer de 6 uur mocht aantikken deze maandquote:Op woensdag 21 oktober 2015 07:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef nog niet wakker te zijn. Zo'n 6 uur geslapen, ben hartstikke moe nog maar het licht gaat niet meer uit.
Oh wow :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Moet je weer meelurken?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 07:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wacht dan ff totdat ik er ben.
Drijf een bietje van de bank :$quote:
Je drijft door je kamer heen nuquote:
Oelalaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 07:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je weer meelurken?
Mag wel hoor, maar geef me dan wel even de tijd om d'r alle aandacht te geven die ik kwijt kan
Blijft genoeg over :$
Wil zelf ook wel beetje meedoen natuurlijk, maar jij mag (zoals altijd) wel weer eerstquote:Op woensdag 21 oktober 2015 07:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je weer meelurken?
Mag wel hoor, maar geef me dan wel even de tijd om d'r alle aandacht te geven die ik kwijt kan
Blijft genoeg over :$
ik zal Harman meenemen. Kunnen jullie even met elkaar bezig zijn wanneer kutje zich op de vrouwen uitleeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil zelf ook wel beetje meedoen natuurlijk, maar jij mag (zoals altijd) wel weer eerst
Kan ook andersom natuurlijk, wat jij wil. Zolang ik maar niet alleen maar hosti's cum proefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |