Gaat goed komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:53 schreef Toefjes het volgende:
Zo is Utrecht een angstgegner, en zo win je er in nog geen 4 maanden twee keer. Hopen op een goed vervolg tegen NEC. En het recente verleden wijst uit dat dat een stuk minder makkelijk is dan het lijkt. Van de laatste 10 wedstrijden in het nieuwe stadion slechts 4 keer winst.
2006/07: 0-0
2007/08: 4-0
2008/09: 1-0
2009/10: 0-1
2010/11: 2-2
2011/12: 4-0
2012/13: 0-2
2013/14: 1-1
2014/15: 2-1 (beker)
2015/16: 2-4
Kom maar op met die loting.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:48 schreef Toefjes het volgende:
In pot 2, hopen op een snoepreisje naar Old Trafford
Ze spelen helaas in Dublin. Hun eigen stadion voldoet niet aan de uefa eisenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:45 schreef Toefjes het volgende:
Het stadion van Dundalk is serieus een bazenstadion![]()
[ afbeelding ]
Onbegrijpelijk, en jammerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:08 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ze spelen helaas in Dublin. Hun eigen stadion voldoet niet aan de uefa eisen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:08 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ze spelen helaas in Dublin. Hun eigen stadion voldoet niet aan de uefa eisen
Hoop het wel, maar heb mijn twijfels. Overtoom redde het ook niet bij jullie en was toch bij ons beter dan Illias.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:58 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Geen onverwachte, maar wel een uitstekende versterking
We zijn nu 10 jaar verder, dus lastig met elkaar te vergelijken natuurlijk. Overtoom deed het buitengewoon bij Heracles, maar moest bij AZ concurreren met Martens, Cziommer. Ook Mendes da Silva, Schaars en de Zeeuw waren toen eerste elftal materiaal op het middenveld. Kom daar maar eens tussen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoop het wel, maar heb mijn twijfels. Overtoom redde het ook niet bij jullie en was toch bij ons beter dan Illias.
Hahah wat? Dat was 3 jaar terug lol. Ik snap deze reactie even niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn nu 10 jaar verder, dus lastig met elkaar te vergelijken natuurlijk. Overtoom deed het buitengewoon bij Heracles, maar moest bij AZ concurreren met Martens, Cziommer. Ook Mendes da Silva, Schaars en de Zeeuw waren toen eerste elftal materiaal op het middenveld. Kom daar maar eens tussen.
Hij bedoelt waarschijnlijk de periode voor Heracles, toen speelde hij namelijk óók voor AZ.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahah wat? Dat was 3 jaar terug lol. Ik snap deze reactie even niet.
Ik zat te kutten. Vroeg me af wanneer die periode was, dus ik ging google op om goed beslagen te ijs te komen. Wat ik dus fout deed. Ik zag 2006 en daar ging ik de mist in. Een beetje als de navigatie aanzetten en dan alsnog de verkeerde afslag pakken. Je mag wijzen en lachen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahah wat? Dat was 3 jaar terug lol. Ik snap deze reactie even niet.
Geeft nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zat te kutten. Vroeg me af wanneer die periode was, dus ik ging google op om goed beslagen te ijs te komen. Wat ik dus fout deed. Ik zag 2006 en daar ging ik de mist in. Een beetje als de navigatie aanzetten en dan alsnog de verkeerde afslag pakken. Je mag wijzen en lachen.
Dat was pas om 1 uur bekend.quote:
Is niet nodig voor Willem II thuis. #afkloppenquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je je zegen voor morgen ook uitspreken? Laten we er een traditie van maken.
Ik doe het er voorquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is niet nodig voor Willem II thuis. #afkloppen
Dit kost je kwalificatie voor de volgende ronde. Simple as that.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus, AZ.
Dit is wel een beetje van het niveau Utrecht-Differdange.
Ja. Over en uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit kost je kwalificatie voor de volgende ronde. Simple as that.
Goed verhaal man.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Aiciu het volgende:
Wat zijn jullie een pussies
Ik was de hele wedstrijd aan het trollen vlakbij de "harde kern"En iedereen pikt dat
![]()
Zelfs toen ik fucking hard moest lachen toen die kerel voor z'n bek werd gemept en na die goal![]()
![]()
AZ pussies.
Oja en geen alcohol in de bier![]()
AZ
Oh ja, de forum held die nog bij zijn moeder woont. Topverhaalquote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Aiciu het volgende:
Ik was de hele wedstrijd aan het trollen vlakbij de "harde kern"En iedereen pikt dat
![]()
Zelfs toen ik fucking hard moest lachen toen die kerel voor z'n bek werd gemept en na die goal![]()
![]()
AZ pussies.
AZ
Dat maakt hem slechts een echte Napoli en daarmee Italiaanse hooliganquote:Op donderdag 15 september 2016 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja, de forum held die nog bij zijn moeder woont. Topverhaal
Mooi toch, zouden meer mensen moeten doen.quote:
RIP Aiciuquote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Aiciu het volgende:
![]()
![]()
AZ pussies.
AZ
AZ is een club die zich op de families richt. Dat heeft voor-en nadelen. Vroeger werd er wel eens iemand helemaal de tyfus ingetrapt. Nu kan iedereen veilig een voetbalwedstrijd kijken. Het is niet iets om je voor te schamen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi toch, zouden meer mensen moeten doen.
Ga terug naar je eigen land dan, ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Aiciu het volgende:
![]()
![]()
AZ pussies.
AZ
Aicu. Die krijgt het voor elkaar om elke week weer dommer over te komem.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:32 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Bedoel je het geleuter van Aiciu of de wedstrijd?
Meh, had liever bij het uitvak gezeten. Hou wel van sfeer, ga tegen Maccabi zeker daarnaast zitten.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi toch, zouden meer mensen moeten doen.
Ik kan me voorstellen dat als buitenstaander AZ minder sfeervol overkomt dan menig andere club. Toch ben ik heel benieuwd waarom je tot 2 keer toe (of wellicht al vaker) toch naar AZ gaat. Lijkt me toch zonde van je tijd en geld.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:07 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Meh, had liever bij het uitvak gezeten. Hou wel van sfeer, ga tegen Maccabi zeker daarnaast zitten.
Ik mocht niet eens staanTerwijl achter mij een wand was
![]()
Omdat ik van het spel hou, en een stadion altijd leuker is dan via de tv kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat als buitenstaander AZ minder sfeervol overkomt dan menig andere club. Toch ben ik heel benieuwd waarom je tot 2 keer toe (of wellicht al vaker) toch naar AZ gaat. Lijkt me toch zonde van je tijd en geld.
Plausibel. Al woon ik zelf ook 10 minuten van de Kuip, maar verwonder me net als jij over het volk wat daar komt. Dus ik zelf maak dan de overweging om niet te gaan. Incidenteel Excelsior en Sparta. Omdat Sparta een mooie traditionele club is en Excelsior voor het bier.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:44 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat ik van het spel hou, en een stadion altijd leuker is dan via de tv kijken.
En omdat het AZ stadion hier 10 minuten vandaan ligt.
In dit geval mede uit respect voor de tegenstander, ik ben meer een liefhebber van het lower league voetbal dan van de grote teams die elk jaar om de titel strijden.
Daarvoor was AZ ook al slecht, maar de gelukkig uitgevallen uitslagen verbloemden veel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 09:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben niet blij met Bel Hassani. Ik was gisteren bij Sparta - AZ en het viel me erg op hoe continu verontwaardigd Bel Hassani over het veld liep. Klagen bij de scheidsrechter, klagen bij zijn medespelers (als hij niet werd aangespeeld), klagen bij de tegenstander, etc. Hij had een hele negatieve houding.
Past totaal niet bij AZ. Hij viel vast wel op doordat hij continue aanwezig wil zijn en de bal wil hebben, maar zijn gedrag haalt de goede sfeer uit het team lijkt het wel.
Opvallend genoeg presteert AZ niet goed sinds hij erbij is.
Het is inderdaad behoorlijk triest gesteld.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:27 schreef Toefjes het volgende:
Ja, in de 36e minuut ging Friday een luchtduel aan. Dat was toch wel het mooiste moment van de eerste helft. Ben maar overgeschakeld naar Feyenoord.
Buiten de wederom lachwekkende opstelling van vd Brom, de ergernis aan Dos Santos en Friday kan ik het rondtikken in ultra laag tempo niet aanzien. Geen beleving. Geen bezieling. Wat een minachting voor de meegereisde supporters.
Ik snap de gedachtegang achter dat langzame rondtikken en constant balletje breed niet. Zo gaat het week in, week uit, dus vermoed dat dit ook uit de hoge hoed van van de Brom komt. Als hij de negatieve aspecten te verwijderen in de opstelling en qua speelstijl is het misschien tijd dat er iemand voor de groep komt te staan die wél goed de lijnen uit kan zetten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is inderdaad behoorlijk triest gesteld.
Ik ook niet. Het is onaantrekkelijk om te zien en er wordt weinig mee gewonnen. Het is eigenlijk een wonder dat we 6e staan/stonden. Ik ben er bang voor als dit de rest van het seizoen zo vol gehouden wordt. Ook zoals jij al zei, dat er nog steeds voor Friday & co gekozen wordt en niet voor Muhren vind ik onbegrijpelijk. Ik begreep Muhren zijn frustratie wel over het niet makkelijk weg laten gaan maar vervolgens hem weinig speeltijd geven. Zeker nu.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap de gedachtegang achter dat langzame rondtikken en constant balletje breed niet. Zo gaat het week in, week uit, dus vermoed dat dit ook uit de hoge hoed van van de Brom komt. Als hij de negatieve aspecten te verwijderen in de opstelling en qua speelstijl is het misschien tijd dat er iemand voor de groep komt te staan die wél goed de lijnen uit kan zetten.
Denk dat AZ nog voordat de eerste sneeuwvlok gevallen is de beker als doelstelling heeft. Althans, als we van Emmen winnen. Met het niveau waar AZ nu op zit wordt dat al lastig genoeg. Maar goed, soms moeten zaken eerst goed escaleren voordat iemand radicaal het roer om durft te gooien. Wat dat betreft zijn we aardig op wegquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is onaantrekkelijk om te zien en er wordt weinig mee gewonnen. Het is eigenlijk een wonder dat we 6e staan/stonden. Ik ben er bang voor als dit de rest van het seizoen zo vol gehouden wordt. Ook zoals jij al zei, dat er nog steeds voor Friday & co gekozen wordt en niet voor Muhren vind ik onbegrijpelijk. Ik begreep Muhren zijn frustratie wel over het niet makkelijk weg laten gaan maar vervolgens hem weinig speeltijd geven. Zeker nu.
Helemaal mee eensquote:Van den brom gooit elke week radicaal het roer om, maar de ene beslissing van hem is nog dommer dan de ander. Helemaal klaar met dit beleid. Hoop dat ze nu realiseren dat AZ toch echt wel in een crisis verkeerd.
Ik zie soms nog mensen om me heen in het stadion de programmaboekjes opvouwen om een klapper te simulerenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:17 schreef n1ek- het volgende:
Ik moet wel toegeven, eerlijkheidshalve, dat sinds ze daar in Alkmaar zijn gestopt met die klappers voor de toeschouwers op de tribune, dat ik eindelijk weer met plezier naar thuiswedstrijden van AZ kijk.
Je hebt speciale programma's, meestal door zorgverzekeringen gedekt, waarmee je van dat soort zaken af kunt komen..quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie soms nog mensen om me heen in het stadion de programmaboekjes opvouwen om een klapper te simuleren
Ik denk dat Brom Ado uit nou echt een typische wedstrijd vindt voor Friday.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:37 schreef Ivy_Mike het volgende:
Nou! Muhren brengt weer de redding voor AZ als invaller.
Nog geen koud minuut op het veld, en bam GOAL van Muhren![]()
Maar desalniettemin gewonnen met een magere 1-0.
Als Muhren hiermee geen signaal heeft afgegeven, dan heeft Brom echt stront in zijn ogen.
Zou raar zijn als ze geen tegenstander lootten, en lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:02 schreef Toefjes het volgende:
Ik was er al bang voor: AZ heeft een tegenstander geloot in de achtste finales. Dat gaat een beste kluif worden.
4 Verdedigers en 3 verdedigende middenvelders is ook AZ onwaardig. In het stadion vraag ik me vaak af waar ik nou naar zit te kijken. Eigenlijk heb ik dat het hele seizoen, ook als ik thuis de uitwedstrijden kijk.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:47 schreef rubensanti het volgende:
De eerste helft is weer om te janken.
Lekkere uitspraak weer van v/d stom zeg, Muhren kan goed invallen. Geef hem eens de kans en misschien kan hij ook goed een wedstrijd starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |