Ze spelen helaas in Dublin. Hun eigen stadion voldoet niet aan de uefa eisenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:45 schreef Toefjes het volgende:
Het stadion van Dundalk is serieus een bazenstadion![]()
[ afbeelding ]
Onbegrijpelijk, en jammerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:08 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ze spelen helaas in Dublin. Hun eigen stadion voldoet niet aan de uefa eisen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:08 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ze spelen helaas in Dublin. Hun eigen stadion voldoet niet aan de uefa eisen
Hoop het wel, maar heb mijn twijfels. Overtoom redde het ook niet bij jullie en was toch bij ons beter dan Illias.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:58 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Geen onverwachte, maar wel een uitstekende versterking
We zijn nu 10 jaar verder, dus lastig met elkaar te vergelijken natuurlijk. Overtoom deed het buitengewoon bij Heracles, maar moest bij AZ concurreren met Martens, Cziommer. Ook Mendes da Silva, Schaars en de Zeeuw waren toen eerste elftal materiaal op het middenveld. Kom daar maar eens tussen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoop het wel, maar heb mijn twijfels. Overtoom redde het ook niet bij jullie en was toch bij ons beter dan Illias.
Hahah wat? Dat was 3 jaar terug lol. Ik snap deze reactie even niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn nu 10 jaar verder, dus lastig met elkaar te vergelijken natuurlijk. Overtoom deed het buitengewoon bij Heracles, maar moest bij AZ concurreren met Martens, Cziommer. Ook Mendes da Silva, Schaars en de Zeeuw waren toen eerste elftal materiaal op het middenveld. Kom daar maar eens tussen.
Hij bedoelt waarschijnlijk de periode voor Heracles, toen speelde hij namelijk óók voor AZ.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahah wat? Dat was 3 jaar terug lol. Ik snap deze reactie even niet.
Ik zat te kutten. Vroeg me af wanneer die periode was, dus ik ging google op om goed beslagen te ijs te komen. Wat ik dus fout deed. Ik zag 2006 en daar ging ik de mist in. Een beetje als de navigatie aanzetten en dan alsnog de verkeerde afslag pakken. Je mag wijzen en lachen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahah wat? Dat was 3 jaar terug lol. Ik snap deze reactie even niet.
Geeft nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zat te kutten. Vroeg me af wanneer die periode was, dus ik ging google op om goed beslagen te ijs te komen. Wat ik dus fout deed. Ik zag 2006 en daar ging ik de mist in. Een beetje als de navigatie aanzetten en dan alsnog de verkeerde afslag pakken. Je mag wijzen en lachen.
Dat was pas om 1 uur bekend.quote:
Is niet nodig voor Willem II thuis. #afkloppenquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je je zegen voor morgen ook uitspreken? Laten we er een traditie van maken.
Ik doe het er voorquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is niet nodig voor Willem II thuis. #afkloppen
Dit kost je kwalificatie voor de volgende ronde. Simple as that.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus, AZ.
Dit is wel een beetje van het niveau Utrecht-Differdange.
Ja. Over en uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit kost je kwalificatie voor de volgende ronde. Simple as that.
Goed verhaal man.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Aiciu het volgende:
Wat zijn jullie een pussies
Ik was de hele wedstrijd aan het trollen vlakbij de "harde kern"En iedereen pikt dat
![]()
Zelfs toen ik fucking hard moest lachen toen die kerel voor z'n bek werd gemept en na die goal![]()
![]()
AZ pussies.
Oja en geen alcohol in de bier![]()
AZ
Oh ja, de forum held die nog bij zijn moeder woont. Topverhaalquote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Aiciu het volgende:
Ik was de hele wedstrijd aan het trollen vlakbij de "harde kern"En iedereen pikt dat
![]()
Zelfs toen ik fucking hard moest lachen toen die kerel voor z'n bek werd gemept en na die goal![]()
![]()
AZ pussies.
AZ
Dat maakt hem slechts een echte Napoli en daarmee Italiaanse hooliganquote:Op donderdag 15 september 2016 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja, de forum held die nog bij zijn moeder woont. Topverhaal
Mooi toch, zouden meer mensen moeten doen.quote:
RIP Aiciuquote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Aiciu het volgende:
![]()
![]()
AZ pussies.
AZ
AZ is een club die zich op de families richt. Dat heeft voor-en nadelen. Vroeger werd er wel eens iemand helemaal de tyfus ingetrapt. Nu kan iedereen veilig een voetbalwedstrijd kijken. Het is niet iets om je voor te schamen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi toch, zouden meer mensen moeten doen.
Ga terug naar je eigen land dan, ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Aiciu het volgende:
![]()
![]()
AZ pussies.
AZ
Aicu. Die krijgt het voor elkaar om elke week weer dommer over te komem.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:32 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Bedoel je het geleuter van Aiciu of de wedstrijd?
Meh, had liever bij het uitvak gezeten. Hou wel van sfeer, ga tegen Maccabi zeker daarnaast zitten.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi toch, zouden meer mensen moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |