Is niet nodig voor Willem II thuis. #afkloppenquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je je zegen voor morgen ook uitspreken? Laten we er een traditie van maken.
Ik doe het er voorquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is niet nodig voor Willem II thuis. #afkloppen
Dit kost je kwalificatie voor de volgende ronde. Simple as that.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus, AZ.
Dit is wel een beetje van het niveau Utrecht-Differdange.
Ja. Over en uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit kost je kwalificatie voor de volgende ronde. Simple as that.
Goed verhaal man.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Aiciu het volgende:
Wat zijn jullie een pussies
Ik was de hele wedstrijd aan het trollen vlakbij de "harde kern"En iedereen pikt dat
![]()
Zelfs toen ik fucking hard moest lachen toen die kerel voor z'n bek werd gemept en na die goal![]()
![]()
AZ pussies.
Oja en geen alcohol in de bier![]()
AZ
Oh ja, de forum held die nog bij zijn moeder woont. Topverhaalquote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Aiciu het volgende:
Wat zijn jullie een pussies
Ik was de hele wedstrijd aan het trollen vlakbij de "harde kern"En iedereen pikt dat
![]()
Zelfs toen ik fucking hard moest lachen toen die kerel voor z'n bek werd gemept en na die goal![]()
![]()
AZ pussies.
Oja en geen alcohol in de bier![]()
AZ
Dat maakt hem slechts een echte Napoli en daarmee Italiaanse hooliganquote:Op donderdag 15 september 2016 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja, de forum held die nog bij zijn moeder woont. Topverhaal
Mooi toch, zouden meer mensen moeten doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |