abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165358598
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Aiciu het volgende:
Wat zijn jullie een pussies _O-
Ik was de hele wedstrijd aan het trollen vlakbij de "harde kern" :') En iedereen pikt dat _O-

Zelfs toen ik fucking hard moest lachen toen die kerel voor z'n bek werd gemept en na die goal :D _O-

AZ pussies.

Oja en geen alcohol in de bier :')

AZ :')
RIP Aiciu
Oh.
pi_165358650
quote:
6s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:42 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Mooi toch, zouden meer mensen moeten doen.
AZ is een club die zich op de families richt. Dat heeft voor-en nadelen. Vroeger werd er wel eens iemand helemaal de tyfus ingetrapt. Nu kan iedereen veilig een voetbalwedstrijd kijken. Het is niet iets om je voor te schamen.

Toch ben ik nog steeds wat pissig over gisteren. Dos Santos is of uit vorm, of hij kon alleen een redelijk rendement halen in de tijd dat de tegenstander dubbele dekking op Janssen moest zetten. Zet daar Bel Hassani neer. Of geef Garcia het vertrouwen, en zet Bel Hassani neer als echte schaduwspits en laat v Overeem en Wuijtens de zaken op het middenveld verder regelen.

Haal Luckassen terug naar RB, Johansson verzaakt keer op keer. Waarom tegen Willem en Dundalk met 2 Centraal verdedigende middenvelders spelen? Wat nu gebeurde had tegen Willem ook kunnen gebeuren: Een bal die in de slotfase niet lekker valt en je verliest 2 punten.

Ik snap de keuzes van vd Brom niet helemaal in deze fase.

Het lijkt er ook op dat AZ na het vertrek van Romero een contract heeft afgesloten met de cliniclowns, dat zij elk seizoen een keeper leveren. Van dat contract moeten we ook af.
  vrijdag 16 september 2016 @ 09:42:14 #253
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165359839
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Aiciu het volgende:
Wat zijn jullie een pussies _O-
Ik was de hele wedstrijd aan het trollen vlakbij de "harde kern" :') En iedereen pikt dat _O-

Zelfs toen ik fucking hard moest lachen toen die kerel voor z'n bek werd gemept en na die goal :D _O-

AZ pussies.

Oja en geen alcohol in de bier :')

AZ :')
Ga terug naar je eigen land dan, ofzo.
pi_165360031
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 22:32 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Bedoel je het geleuter van Aiciu of de wedstrijd?
Aicu. Die krijgt het voor elkaar om elke week weer dommer over te komem.
pi_165384252
quote:
6s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:42 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Mooi toch, zouden meer mensen moeten doen.
Meh, had liever bij het uitvak gezeten. Hou wel van sfeer, ga tegen Maccabi zeker daarnaast zitten.
Ik mocht niet eens staan :') Terwijl achter mij een wand was :') :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_165393287
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:07 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Meh, had liever bij het uitvak gezeten. Hou wel van sfeer, ga tegen Maccabi zeker daarnaast zitten.
Ik mocht niet eens staan :') Terwijl achter mij een wand was :') :')
Ik kan me voorstellen dat als buitenstaander AZ minder sfeervol overkomt dan menig andere club. Toch ben ik heel benieuwd waarom je tot 2 keer toe (of wellicht al vaker) toch naar AZ gaat. Lijkt me toch zonde van je tijd en geld.
pi_165393429
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 23:39 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat als buitenstaander AZ minder sfeervol overkomt dan menig andere club. Toch ben ik heel benieuwd waarom je tot 2 keer toe (of wellicht al vaker) toch naar AZ gaat. Lijkt me toch zonde van je tijd en geld.
Omdat ik van het spel hou, en een stadion altijd leuker is dan via de tv kijken.
En omdat het AZ stadion hier 10 minuten vandaan ligt.

In dit geval mede uit respect voor de tegenstander, ik ben meer een liefhebber van het lower league voetbal dan van de grote teams die elk jaar om de titel strijden.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_165396640
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 23:44 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Omdat ik van het spel hou, en een stadion altijd leuker is dan via de tv kijken.
En omdat het AZ stadion hier 10 minuten vandaan ligt.

In dit geval mede uit respect voor de tegenstander, ik ben meer een liefhebber van het lower league voetbal dan van de grote teams die elk jaar om de titel strijden.
Plausibel. Al woon ik zelf ook 10 minuten van de Kuip, maar verwonder me net als jij over het volk wat daar komt. Dus ik zelf maak dan de overweging om niet te gaan. Incidenteel Excelsior en Sparta. Omdat Sparta een mooie traditionele club is en Excelsior voor het bier.

Afijn, wel gek dat er een wand achter je was terwijl je de hele wedstrijd bij de harde kern stond. Die staan toch echt op de onderste rijen. En die staan ;)
pi_165410347
Lekker weer hoor, een stuk feller AZ dan tegen Willem en Dundalk. Toch weer netjes naast Ajax en PSV ^O^
  woensdag 21 september 2016 @ 22:41:44 #260
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_165483627
Hanssie Hanssie kan weer met zijn jasje smijten 1-4 *O*
'It's a boy'
  zaterdag 24 september 2016 @ 22:55:42 #261
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_165543768
Blijft toch een opmerkelijk fenomeen dit seizoen... Bij een voorsprong gewoon niet eens vooruit willen voetballen. Volledig terecht punten verspeeld tegen een heel zwak Go Ahead. Ligt het aan John? Aan de spelers?

Zelden zo boos geweest na een wedstrijd.. Dos Santos weer ouderwets aan het falen en de toegevoegde waarde van Seuntjens is nog altijd niet ontdekt. Alleen de twee ex-Heraclieden en zoals altijd Haps waren pluspunten na een dramatische avond.
AZ
ALKMAAR
pi_165660813
Laten we maar snel vergeten....
  vrijdag 30 september 2016 @ 09:55:42 #263
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_165664847
Man man man man...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 2 oktober 2016 @ 21:04:33 #264
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_165716920
Wat een tyfuszooi AZ is een 100% strafschop onthouden :(
'It's a boy'
pi_165718266
Het enthousiasme is op deze wijze wel aan het afnemen, helaas.
pi_165721514
Volgens mij heeft vd Brom een percentage bedongen voor wanneer Dos Santos verkocht wordt. Hoe slecht hij ook speelt, hoeveel opgelegde kansen richting de cornervlag of richting rij 30 gaan: Het maakt toch niet uit, volgende wedstrijd speelt hij gewoon weer.

Met de 19 minuten invallen in Zwolle en de eerste 5 minuten bij Sparta heeft Guus Til al meer goals in de eredivisie gemaakt dan Friday en dos Santos bij elkaar dit seizoen. Geweldig natuurlijk dat er weer een talent doorbreekt, maar het geeft wel te denken.

Het zal wel bij het topsport klimaat horen.
pi_165723675
Ik ben niet blij met Bel Hassani. Ik was gisteren bij Sparta - AZ en het viel me erg op hoe continu verontwaardigd Bel Hassani over het veld liep. Klagen bij de scheidsrechter, klagen bij zijn medespelers (als hij niet werd aangespeeld), klagen bij de tegenstander, etc. Hij had een hele negatieve houding.

Past totaal niet bij AZ. Hij viel vast wel op doordat hij continue aanwezig wil zijn en de bal wil hebben, maar zijn gedrag haalt de goede sfeer uit het team lijkt het wel.

Opvallend genoeg presteert AZ niet goed sinds hij erbij is.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 23:49:41 #268
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_165981029
Muuuuhreeeeen! Je brengt de redding! *O*
'It's a boy'
pi_165981342
Muhren _O_
Muhren _O_
Muhren _O_
Muhren _O_
Muhren _O_
pi_165981837
Maar goed dat ie niet verkocht is.
  zondag 16 oktober 2016 @ 12:21:21 #271
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_165986311
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 09:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben niet blij met Bel Hassani. Ik was gisteren bij Sparta - AZ en het viel me erg op hoe continu verontwaardigd Bel Hassani over het veld liep. Klagen bij de scheidsrechter, klagen bij zijn medespelers (als hij niet werd aangespeeld), klagen bij de tegenstander, etc. Hij had een hele negatieve houding.

Past totaal niet bij AZ. Hij viel vast wel op doordat hij continue aanwezig wil zijn en de bal wil hebben, maar zijn gedrag haalt de goede sfeer uit het team lijkt het wel.

Opvallend genoeg presteert AZ niet goed sinds hij erbij is.
Daarvoor was AZ ook al slecht, maar de gelukkig uitgevallen uitslagen verbloemden veel.
AZ
ALKMAAR
pi_166099683
De volgende ronde gaan we niet meer bereiken ben ik bang.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:47:57 #273
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_166105324
Vorig jaar was het al niet best in de poulefase, maar dit slaat wel alles...
AZ
ALKMAAR
pi_166146181
En weer geen basisplek voor Muhren. Wel voor Friday en Dos Santos. Onnavolgbaar, al hoop ik dat deze post om kwart over 4 reden is voor anderen om mij uit te lachen. Misschien gaat Friday deze wedstrijd wel een kopduel aan. Ik blijf hopen.
pi_166147545
Ja, in de 36e minuut ging Friday een luchtduel aan. Dat was toch wel het mooiste moment van de eerste helft. Ben maar overgeschakeld naar Feyenoord.

Buiten de wederom lachwekkende opstelling van vd Brom, de ergernis aan Dos Santos en Friday kan ik het rondtikken in ultra laag tempo niet aanzien. Geen beleving. Geen bezieling. Wat een minachting voor de meegereisde supporters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')