RIP Aiciuquote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Aiciu het volgende:
Wat zijn jullie een pussies
Ik was de hele wedstrijd aan het trollen vlakbij de "harde kern"En iedereen pikt dat
![]()
Zelfs toen ik fucking hard moest lachen toen die kerel voor z'n bek werd gemept en na die goal![]()
![]()
AZ pussies.
Oja en geen alcohol in de bier![]()
AZ
AZ is een club die zich op de families richt. Dat heeft voor-en nadelen. Vroeger werd er wel eens iemand helemaal de tyfus ingetrapt. Nu kan iedereen veilig een voetbalwedstrijd kijken. Het is niet iets om je voor te schamen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi toch, zouden meer mensen moeten doen.
Ga terug naar je eigen land dan, ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:56 schreef Aiciu het volgende:
Wat zijn jullie een pussies
Ik was de hele wedstrijd aan het trollen vlakbij de "harde kern"En iedereen pikt dat
![]()
Zelfs toen ik fucking hard moest lachen toen die kerel voor z'n bek werd gemept en na die goal![]()
![]()
AZ pussies.
Oja en geen alcohol in de bier![]()
AZ
Aicu. Die krijgt het voor elkaar om elke week weer dommer over te komem.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:32 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Bedoel je het geleuter van Aiciu of de wedstrijd?
Meh, had liever bij het uitvak gezeten. Hou wel van sfeer, ga tegen Maccabi zeker daarnaast zitten.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi toch, zouden meer mensen moeten doen.
Ik kan me voorstellen dat als buitenstaander AZ minder sfeervol overkomt dan menig andere club. Toch ben ik heel benieuwd waarom je tot 2 keer toe (of wellicht al vaker) toch naar AZ gaat. Lijkt me toch zonde van je tijd en geld.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:07 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Meh, had liever bij het uitvak gezeten. Hou wel van sfeer, ga tegen Maccabi zeker daarnaast zitten.
Ik mocht niet eens staanTerwijl achter mij een wand was
![]()
Omdat ik van het spel hou, en een stadion altijd leuker is dan via de tv kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat als buitenstaander AZ minder sfeervol overkomt dan menig andere club. Toch ben ik heel benieuwd waarom je tot 2 keer toe (of wellicht al vaker) toch naar AZ gaat. Lijkt me toch zonde van je tijd en geld.
Plausibel. Al woon ik zelf ook 10 minuten van de Kuip, maar verwonder me net als jij over het volk wat daar komt. Dus ik zelf maak dan de overweging om niet te gaan. Incidenteel Excelsior en Sparta. Omdat Sparta een mooie traditionele club is en Excelsior voor het bier.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:44 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat ik van het spel hou, en een stadion altijd leuker is dan via de tv kijken.
En omdat het AZ stadion hier 10 minuten vandaan ligt.
In dit geval mede uit respect voor de tegenstander, ik ben meer een liefhebber van het lower league voetbal dan van de grote teams die elk jaar om de titel strijden.
Daarvoor was AZ ook al slecht, maar de gelukkig uitgevallen uitslagen verbloemden veel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 09:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben niet blij met Bel Hassani. Ik was gisteren bij Sparta - AZ en het viel me erg op hoe continu verontwaardigd Bel Hassani over het veld liep. Klagen bij de scheidsrechter, klagen bij zijn medespelers (als hij niet werd aangespeeld), klagen bij de tegenstander, etc. Hij had een hele negatieve houding.
Past totaal niet bij AZ. Hij viel vast wel op doordat hij continue aanwezig wil zijn en de bal wil hebben, maar zijn gedrag haalt de goede sfeer uit het team lijkt het wel.
Opvallend genoeg presteert AZ niet goed sinds hij erbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |