abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156997589
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 18:45 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

En veel donkere mensen kan het ook niks schelen. En lachen hartelijk mee met het Sinterklaasfeest.
Je hebt het sinterklaasfeest .... en idd veel donkere mensen doen mee, vanwege de kinderen>
En daarnaast heb je de grapjes van jouw soort.
Twee verschijnselen. Jouw verschijnsel ondermijnt de lol van mensen in het sintfeest .
Jij maakt een punt van iemands uiterlijk en hahahaa je vindt dat grappig.
pi_157001251
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, het zijn knechtjes, zials vroeger elke bakker en melkboer een knechtje hadden.
jaja.... nu lijkt ZP misschien een fijne slimme gast, die zelf wel bepaald wat hij doet.
maar zelfs nog in de jaren 60-70 was hij een enge boeman, een bijna dierlijk onmens die kinderen sloeg en alleen in toom werd gehouden door sinterklaas. bepaald niet de brave bakkesleerling die later de zaak overneemt...
  woensdag 21 oktober 2015 @ 21:10:10 #123
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_157002555
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 18:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je hebt het sinterklaasfeest .... en idd veel donkere mensen doen mee, vanwege de kinderen>
En daarnaast heb je de grapjes van jouw soort.
Twee verschijnselen. Jouw verschijnsel ondermijnt de lol van mensen in het sintfeest .
Jij maakt een punt van iemands uiterlijk en hahahaa je vindt dat grappig.
Gelukkig zijn de anti-pieten vredelievende mensen, onderstaande heb ik van FB gehaald

Mike Wolf
Mike Wolf Black people savonds ruiten van de Albert heijn ingooien en verfbomen... gaan ze wel door hun knieën...thats all het heeft te lang met onze monden geduurd actie nu .actie actie actie
Vind ik leuk ˇ Beantwoorden ˇ 6 ˇ Gisteren om 17:43 ˇ Bewerkt
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  woensdag 21 oktober 2015 @ 21:24:46 #125
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_157002635
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de anti-pieten vredelievende mensen, onderstaande heb ik van FB gehaald

Mike Wolf
Mike Wolf Black people savonds ruiten van de Albert heijn ingooien en verfbomen... gaan ze wel door hun knieën...thats all het heeft te lang met onze monden geduurd actie nu .actie actie actie
Vind ik leuk ˇ Beantwoorden ˇ 6 ˇ Gisteren om 17:43 ˇ Bewerkt
Vertaling?

Ik snap er geen hol van namelijk... :')
pi_157002958
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de anti-pieten vredelievende mensen,
Gelukkig wel.....
Ik had het over mensen die de zp-grapjes over hun huidskleur niet leuk vonden en vandaar dat ze minder lol hebben in die zp.
Ik noemde als voorbeeld Gerda Havertong. Vredelievend mens hoor. Niks mis mee

Zo kun je ook zat agressieve kreten en plannen van propieters op het internet vinden.
En ook gewone propieters die rustig hun mening wegzetten.
pi_157003628
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_157003844
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:24 schreef AchJa het volgende:

[..]

Vertaling?

Ik snap er geen hol van namelijk... :')
Gaat dus om AH, filiaalmanagers mogen zelf bepalen of ZP in de schappen en winkel hangt. Daar zijn anti pieten het niet mee eens
http://www.volkskrant.nl/(...)andleiding~a4166994/
pi_157004245
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:57 schreef erodome het volgende:

[..]

En hopla, nog zo'n zp hater die graag wil dat zp verdwijnt door de koppeling met racisme hard te maken!!!!
De enige die hier direct een link legt en er wakker van ligt, ben jij. Selectief zien wat je wil zien en daar de aandacht op leggen, is ook een vak.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 21 oktober 2015 @ 22:07:10 #130
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_157004294
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:55 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Gaat dus om AH, filiaalmanagers mogen zelf bepalen of ZP in de schappen en winkel hangt. Daar zijn anti pieten het niet mee eens
http://www.volkskrant.nl/(...)andleiding~a4166994/
Oh, okee. Dus de anti-pietjes willen nu dmv verfbommen en stenen de Appie Heijn in het gareel krijgen? Want het duurde met de mond te lang ofzo... :')

Wat een droevige bende is het toch ook...
pi_157004485
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh, okee. Dus de anti-pietjes willen nu dmv verfbommen en stenen de Appie Heijn in het gareel krijgen? Want het duurde met de mond te lang ofzo... :')

Ja precies
pi_157004771
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De enige die hier direct een link legt en er wakker van ligt, ben jij. Selectief zien wat je wil zien en daar de aandacht op leggen, is ook een vak.
Ik leg een link door gewoon direct te wijzen op wat mensen zeggen? Het is nu niet dat ik er een omweg voor nodig heb ofzo.

Of ik selectief ben, valt wel mee denk ik, vind ook veel anti pieters de zaak geen goed doen. Neem dat citaat hierboven van verfbommen, dat soort idioten maken dat er amper geluisterd wordt naar de argumenten van de wel redelijke anti pieters.

Maar blijf het apart vinden dat mensen die zo hard gillen dat zp geen racisme is racisme bezigen in combi met zp.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2015 @ 22:21:37 #133
230491 Zith
pls tip
pi_157004809
Is dit het moment waarop anti-pieten nieuws berichten en facebook posts laten zien van geweld tegen anti-pieten om te laten zien wat een droevige bende dat is?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_157004974
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik leg een link door gewoon direct te wijzen op wat mensen zeggen? Het is nu niet dat ik er een omweg voor nodig heb ofzo.

Of ik selectief ben, valt wel mee denk ik, vind ook veel anti pieters de zaak geen goed doen. Neem dat citaat hierboven van verfbommen, dat soort idioten maken dat er amper geluisterd wordt naar de argumenten van de wel redelijke anti pieters.

Maar blijf het apart vinden dat mensen die zo hard gillen dat zp geen racisme is racisme bezigen in combi met zp.
Niet ieder grapje is direct racisme ero...
1947-2016
pi_157005090
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Niet ieder grapje is direct racisme ero...
Voor de meeste geld dat het niet echt grapjes zijn, of dat de grap er wel af is.
In dit debat word mij wat teveel met racisme 'gespeeld'.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 22:29:53 #136
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_157005135
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:21 schreef Zith het volgende:
Is dit het moment waarop anti-pieten nieuws berichten en facebook posts laten zien van geweld tegen anti-pieten om te laten zien wat een droevige bende dat is?
Ik weet het allemaal niet meer en het zal me ondertussen ook aan mijn reet roesten. Wmb schaffen ze het hele circus af en gaan we Santa Claus doen ofzo... Maar Nederland kennende zal Marianne Thieme daar wel wat van gaan vinden en zal er ongetwijfeld ergens uit de diepste krochten van onze samenleving eoa zelfbenoemde club van lilliputters in het geweer gaan komen... :')
pi_157005137
quote:

[..]

Met geweld een standpunt afdwingen. Die trekjes hadden ze vorig jaar al. En het jaar daarvoor ook al voor de rechtbank in Amsterdam.
Maar ze zijn zich al keurig aan het indekken zodat ze alles kunnen afwijzen.

Laag volk. Waarom wordt hier naar geluisterd? Waarom krijgen dit soort mofo's geen bezoek van de politie?
1947-2016
pi_157005153
quote:

[..]

De pro Pietjes zijn racistisch, de anti pietjes zijn gewelddadige criminelen.
pi_157005190
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Voor de meeste geld dat het niet echt grapjes zijn, of dat de grap er wel af is.
In dit debat word mij wat teveel met racisme 'gespeeld'.
En waar komt dat vandaan? De antipieten club komt er direct met 2 gestrekte benen in. 1 op onze kindercultuur en de ander met een directe frame op de ouders.

Vind je het gek dat daar een reactie op komt? Daarbij komt ook nog eens een bepaald soort directe humor die in NL leeft, maar niet alles is direct racisme.
1947-2016
pi_157005317
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En waar komt dat vandaan? De antipieten club komt er direct met 2 gestrekte benen in. 1 op onze kindercultuur en de ander met een directe frame op de ouders.

Vind je het gek dat daar een reactie op komt? Daarbij komt ook nog eens een bepaald soort directe humor die in NL leeft, maar niet alles is direct racisme.
Het is inderdaad volstrekt logisch dat als je zelf een bepaalde reactie nergens op vindt slaan om jezelf dan ook die reactie aan te meten.
pi_157005478
quote:

[..]

Vind je het gek dat daar een reactie op komt?
Ik vind het ik ben geen racist, ze hebben me zo gemaakt echt nog tenenkrommender dan het racisme zelf om eerlijk te zijn.
Hou op met anderen de schuld geven van eigen gedrag. Niemand wordt racistisch van wat idioten die stom doen, dat komt echt helemaal uit jezelf (niet persoonlijk bedoeld, algemeen bedoeld).

De wel redelijke pro pieters hebben geen enkele moeite met hun argumenten zonder racisme brengen, hebben zelfs geen racistische 'grapjes' nodig.
Ik neem het degene die dat wel doen kwalijk dat ze zp vakkundig de nek om draaien.
pi_157005524
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is inderdaad volstrekt logisch dat als je zelf een bepaalde reactie nergens op vindt slaan om jezelf dan ook die reactie aan te meten.
Je ziet het. antipietenbrigade vindt dat AH's standpunten nergens op slaan en willen nu dat dus afdwingen met geweld.
^O^
1947-2016
pi_157005548
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vind het ik ben geen racist, ze hebben me zo gemaakt echt nog tenenkrommender dan het racisme zelf om eerlijk te zijn.
Hou op met anderen de schuld geven van eigen gedrag. Niemand wordt racistisch van wat idioten die stom doen, dat komt echt helemaal uit jezelf (niet persoonlijk bedoeld, algemeen bedoeld).

De wel redelijke pro pieters hebben geen enkele moeite met hun argumenten zonder racisme brengen, hebben zelfs geen racistische 'grapjes' nodig.
Ik neem het degene die dat wel doen kwalijk dat ze zp vakkundig de nek om draaien.
Je weet dat je volgens de anti pieten al racistisch bent als je Sinterklaas viert of naar de optocht kijkt? De kindertjes vorig jaar werden stelselmatig uitgemaakt voor racisten op 5 jarige leeftijd, en dan verwacht je enige nuance van ouders?
pi_157005586
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je ziet het. antipietenbrigade vindt dat AH's standpunten nergens op slaan en willen nu dat dus afdwingen met geweld.
^O^
Ja, en jij verdedigt hier weer vrij sneue reacties want hullie doen het tenslotte ook.
pi_157005588
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

^O^
Niet alleen afdwingen daarvan, ze praten geweld ook nog eens goed en verheerlijken het. Een grotere manifestatie van het tuig dat achter de anti piet brigade zit kan je niet vinden.
pi_157005600
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, en jij verdedigt hier weer vrij sneue reacties want hullie doen het tenslotte ook.
Nou nee, dat doe jij vooral.
pi_157005621
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou nee, dat doe jij vooral.
Nou nee, ik vergoeilijk helemaal niks.
pi_157005649
quote:

[..]

Je hebt nog aangevuld...

Dat is toch geen humor zeg, dat zijn gewoon steken onder de gordel. Grapjes saus eroverheen, maar dat is dan ook alles.
Daarbij zijn de 'grapjes' maar een klein deel ervan, er wordt ook gewoon ronduit giftig racistisch geprikt en misschien nog wel erger, de zwartjes dit en zwartjes dat praatjes in combi met maar ik ben geen racist.

Grapjes, echte grapjes, maak je als de sfeer ernaar is, of om de angel ergens uit te halen. Dat is hier al lang niet meer aan de orde.
pi_157005678
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Je hebt nog aangevuld...

Dat is toch geen humor zeg, dat zijn gewoon steken onder de gordel. Grapjes saus eroverheen, maar dat is dan ook alles.
Daarbij zijn de 'grapjes' maar een klein deel ervan, er wordt ook gewoon ronduit giftig racistisch geprikt en misschien nog wel erger, de zwartjes dit en zwartjes dat praatjes in combi met maar ik ben geen racist.

Grapjes, echte grapjes, maak je als de sfeer ernaar is, of om de angel ergens uit te halen. Dat is hier al lang niet meer aan de orde.
De 1 maakt een racistische opmerking op fok, de ander scheld kindertjes uit voor racist IRL. Het is maar wat je erg vindt hč.
pi_157005742
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je weet dat je volgens de anti pieten al racistisch bent als je Sinterklaas viert of naar de optocht kijkt? De kindertjes vorig jaar werden stelselmatig uitgemaakt voor racisten op 5 jarige leeftijd, en dan verwacht je enige nuance van ouders?
Ik verwacht dat ze luisteren naar normale argumenten ja, je weet wel, normaal volwassen gedrag dus.

Dit soort anti zp-ers hoef je wat mij betreft niet naar te luisteren, maar dit debat gaat dan ook niet enkel over hun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')