Succes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zal morgen voor je kijken, dat geef ik je op een briefje. Nu ga ik biertjes achterover tikken.
Wat pijnlijk zeg.quote:
Liever dan het Friese volkslied. Dat is pas een verschrikkingquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
We luisteren nu even naar het geforceerde YNWA.
Dat staat buiten kijf. Alleen Foppe, Riemer en de gebroeders Anker zitten er nog op te wachten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Liever dan het Friese volkslied. Dat is pas een verschrikking
?quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan dat volk niet gewoon optyfen naar waar ze echt willen spelen ?
Doe maar niet, Stijnquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Nijmegen en Enschede liggen beiden heel dichtbij de Duitse grens.
De dichtbij de Duitse grens derby.
Jullie??? Ik niet hoor. Tevens geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jullie hadden ooit z,on mooie landkaart gemaakt
I did nazi that coming.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, die grap zal nog wel 40-45 keer langskomen
Moet je de strips van de krant maar gewoon overslaan, eigen schuldquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:36 schreef Sked het volgende:
Ik heb vandaag wel weer genoeg kutgrappen gelezen
Ik lees geen krantenquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je de strips van de krant maar gewoon overslaan, eigen schuld
Die hebben niet voor niets twee keer zoveel punten dan Twente.quote:
Dat is een goede zaak. NEC heeft immers een te leuk team om rond de degradatiestreep te circuleren. In het geval van Twente is het zwaar terecht.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Die hebben niet voor niets twee keer zoveel punten dan Twente.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jullie??? Ik niet hoor. Tevens geen idee waar je het over hebt.
FOKquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lees je dan wel om informatie te vergaren?
Mwa... hij wordt ook wel debiel aangespeeld natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Kirsten kan er echt geen kut van.
Jij bent er zeker zo een die over vuurwerk zou gaan zingenquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:56 schreef n00b13 het volgende:
Kunnen we misschien een liedjesschrijver inhuren om wat nieuwe spreekkoren voor Twente te schrijven?
Dat oooooh twente, twente enschede wordt nu toch wel irritant.
Misschien kan Vak410 de helpende hand bieden als ze weer een wedstrijd boycottenquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:56 schreef n00b13 het volgende:
Kunnen we misschien een liedjesschrijver inhuren om wat nieuwe spreekkoren voor Twente te schrijven?
Dat oooooh twente, twente enschede wordt nu toch wel irritant.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Misschien kan Vak410 de helpende hand bieden als ze weer een wedstrijd boycotten
OEH AH OEH AH OEH AH TWENTE
Ze hebben te weinig spelers die echt lekker kunnen ballenquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Buiten een beetje leuk HARD WERKEN heeft Twente niks anders te bieden, hé.
Het hele doel van reclame is toch om je af te leiden van het spel of mis ik ietsquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:40 schreef OProg het volgende:
Reclameborden langs het veld zijn irritant als ze zo aanwezig zijn dat ze afleiden van het spel.
Hoezo dit? Vooral over Twente vind ik Fox heel vaak zeurderig.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente en PEC zijn de troetelbeertjes van FOX
Je valt weer in herhaling. Jammer trouwens dat PSV de toto gister weer eens moest verneuken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Buiten een beetje leuk HARD WERKEN heeft Twente niks anders te bieden, hé.
Ik heb drie uit vijf.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je valt weer in herhaling. Jammer trouwens dat PSV de toto gister weer eens moest verneuken.
dan ik ook geloof ik, az en psv fout.quote:
Als je FC Utrecht - Roda goed hebt, heb je er gegarandeerd drie. Enkele mensen geloofden nog in de Heracles-hype waardoor die mogelijk nu 1 of 2 punten hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dan ik ook geloof ik, az en psv fout.
op feyenoord en nog eentje na hebben wij precies hetzelfde. Ik was echter eerder met voorspellen dus jij hebt van mij afgekeken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je FC Utrecht - Roda goed hebt, heb je er gegarandeerd drie. Enkele mensen geloofden nog in de Heracles-hype waardoor die mogelijk nu 1 of 2 punten hebben.
Jij hebt een X bij ADO-GRAquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op feyenoord en nog eentje na hebben wij precies hetzelfde. Ik was echter eerder met voorspellen dus jij hebt van mij afgekeken.
Gutierrezquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:17 schreef Kopsterk het volgende:
Zit weinig talent bij Twente op Ziyech na
Volgens Ajax-begrippen is het uitverkochtquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik schakel net pas in, maar wat een leeg stadion.
En volgens Vitesse-begrippen bovennatuurlijke taferelenquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens Ajax-begrippen is het uitverkocht
Hé, wat leuk bedachtquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En volgens Vitesse-begrippen bovennatuurlijke taferelen
Insgelijksquote:
Gelukkig, ik word niet graag uitgelachenquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij vindt jou ook niet grappig om te zien of te horen.
Lekker ouwehoeren met Van Bronckhorstquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost gaat eerst weer een heel ''OHH HET WORDT FANTASTISCH GENOT OMG'' verhaal vertellen maar geeft geen antwoord op de vraag van Toine.
Ik vind het apart dat ze niet bij Vitesse isquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Helene verschrikkelijk lelijk vandaag.
Daar zal vast wel Hans, Clown Bas of Cristian Willaert zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat ze niet bij Vitesse is
Dit zijn de ekte ekte hoorquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben ook wakker en heb blijkbaar niks gemist
Weetzelluf.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben ook wakker en heb blijkbaar niks gemist
quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:48 schreef Kopsterk het volgende:
Deze wedstrijd is echt HE-LE-MAAL niets aan. Zelfs voor eredivisiebegrippen een enorm laag niveau ook. Mijn god zeg.
Dat zie ik niet hoor.quote:
Je bent zelf oogstrelendquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dit een wereldwedstrijd jongens.
Oogstrelend voetbal.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word enorm agressief als Twente deze kutwedstrijd ook nog wint
Uh, oke.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha pak ff je rust manquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
2-1 heerenveenquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:00 schreef Kopsterk het volgende:
Gelukkig kunnen we straks genieten van het oogstrelende voetbal van Feyenoord.
Haha fuck, couldn't say that with a straight face
Schei toch uit, leuk voetballertje voor een subtoppertje ofzo.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:00 schreef Tchock het volgende:
Mokotjo is ook een baasje. Er wordt vaak gedaan alsof er bij Twente niets leuks rondloopt behalve Ziyech, maar da's niet helemaal waar.
1-2 Feyenoord.quote:
Feyenoord dit seizoen zien spelen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen zien spelen de laatste tijd?
En Twente is geen subtoppertje? Mokotjo speelt het hele seizoen al prima.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schei toch uit, leuk voetballertje voor een subtoppertje ofzo.
Met een 6.6 gewaardeerd handschriftquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-2 Feyenoord.
Minuut 29: goal Kramer
Note it. Ik heb het zelfs op een briefje gegeven dat Feyenord gaat winnen
Dat was bij poging 2.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met een 6.6 gewaardeerd handschrift
Twente is een middenmoter.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Twente is geen subtoppertje? Mokotjo speelt het hele seizoen al prima.
Maar Feyenoord gaat wel winnen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord dit seizoen zien spelen?
Dat is echt helemaal niets op 1 wedstrijd waar het aardig was na.
Nee, daar kun je niet mee blijven winnen
Als Feyenoord wint zal het voetbal wederom hebben verloren.quote:
Net een subtopper wellicht. Voetballers die de subtop als plafond hebben noem ik persoonlijk geen 'leuke voetballer'.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Twente is geen subtoppertje? Mokotjo speelt het hele seizoen al prima.
Onder die redenatie zouden er in de eredivisie misschien 1 of 2 leuke voetballers zitten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Net een subtopper wellicht. Voetballers die de subtop als plafond hebben noem ik persoonlijk geen 'leuke voetballer'.
Niemand gaat daadwerkelijk met het idee ''Goh daar ga ik eens lekker voor zitten. Leuke spelers, leuk voetbal'' naar Feyenoord kijken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Feyenoord wint zal het voetbal wederom hebben verloren.
Wat is dat slecht zeg.
Het slechtste Feyenoord ooit, met op 9 posities in feite non-voetballers.
ftfyquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand gaat daadwerkelijk met het idee ''Goh daar ga ik eens lekker voor zitten. Leuke spelers, leuk voetbal'' naar de eredivisie kijken.
Feyenoord is inderdaad niet goed. Maar ze hebben wel een stuk meer kwaliteit (vooral aanvallend) dan Heerenveen. Ik heb die wedstrijd tegen Heracles gezien, dat was echt janken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Feyenoord wint zal het voetbal wederom hebben verloren.
Wat is dat slecht zeg.
Het slechtste Feyenoord ooit, met op 9 posities in feite non-voetballers.
Dat doe ik sowieso niet bij welke wedstrijd dan ook tegenwoordig.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand gaat daadwerkelijk met het idee ''Goh daar ga ik eens lekker voor zitten. Leuke spelers, leuk voetbal'' naar Feyenoord kijken.
Ik zie er al elf bij Ajax rondlopen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onder die redenatie zouden er in de eredivisie misschien 1 of 2 leuke voetballers zitten.
Ik vond Ajax gisteren eigenlijk best goed spelen. Al heeft dat ook een beetje met Heracles Heracles te maken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso niet bij welke wedstrijd dan ook tegenwoordig.
Zeker omdat ik ook veel van ajax heb gezien dit seizoen.
Dat is warempel nog geestdodender en die staan 1e.
Dan kijk ik nog liever naar de graafschap omdat die met z'n allen er gewoon niets van kunnen wat het wel vermakelijk maakt hoe ze ploeteren voor een puntje.
Zullen we anders afspreken dat we die man gewoon een keer geen aandacht meer geven?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Mokotjo was trouwens de beste voetballer van de nederlandse velden volgens van Hanegem
Mokotjo is echt een gevalletje nét niet. Geen makkelijke speler ook volgens mij. Maar als ik zie wat voor prutsers er bij de Grote Drie op het veld staan vraag ik me af of het helemaal terecht is - in elk geval wat betreft kwaliteit en techniek - dat hij het daar niet gered heeft.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Mokotjo was trouwens de beste voetballer van de nederlandse velden volgens van Hanegem
We hebben toch maar mooi die TOPPER gewonnenquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond Ajax gisteren eigenlijk best goed spelen. Al heeft dat ook een beetje met Heracles Heracles te maken.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:08 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
We hebben toch maar mooi die TOPPER gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:09 schreef PowerLoungen het volgende:
hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Lijkt wel een beetje het verhaal van de Zuid-Afrikaanse voetballers te zijn. Serero heeft dit namelijk ook. En de twee beste voetballers uit dat land, Benni en Pienaar hebben/hadden ook dit probleem.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mokotjo is echt een gevalletje nét niet. Geen makkelijke speler ook volgens mij. Maar als ik zie wat voor prutsers er bij de Grote Drie op het veld staan vraag ik me af of het helemaal terecht is - in elk geval wat betreft kwaliteit en techniek - dat hij het daar niet gered heeft.
Benni was wel een beest.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:11 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje het verhaal van de Zuid-Afrikaanse voetballers te zijn. Serero heeft dit namelijk ook. En de twee beste voetballers uit dat land, Benni en Pienaar hebben/hadden ook dit probleem.
Benjamin Kirsten is in de 2e Bundesliga tot speler van het jaar benoemd.quote:
Zie je wel bij meer. Spelers die "leuker" voetballen dan de gemiddelde speler bij een topclub. Maar als ze dan de stap maken niets meer laten zien, misschien doordat het verwachtingspatroon hoger komt te liggen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mokotjo is echt een gevalletje nét niet. Geen makkelijke speler ook volgens mij. Maar als ik zie wat voor prutsers er bij de Grote Drie op het veld staan vraag ik me af of het helemaal terecht is - in elk geval wat betreft kwaliteit en techniek - dat hij het daar niet gered heeft.
Dit doet me denken aan Cabral bij Feyenoord.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:16 schreef Kopsterk het volgende:
gaat ie de bal terugkappen die enorme mafklapper
Tenzij het nu 1-1 wordt is dit waar.quote:
Dan snap ik wel waarom je zo laag staat.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er nood aan de man is, stelt Hake hem op bij Twente.
Hoe lang heeft die kerel niet gespeeld voor Twente vóór dit seizoen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er nood aan de man is, stelt Hake hem op bij Twente.
Nee.quote:
3,4/10quote:
4,4/10.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zal Foortaan een hoger niveau laten zien
3 kools gescoord in zijn carriére, alledrie bij Feyenoordquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord mist trouwens een type Miyaichi
Foorzaakquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:21 schreef Kopsterk het volgende:
Nee maar ff serieus, die was niet bepaald een Foortreffelijke wedstrijd. Foornamelijk het gebrek aan aanvallende kwaliteiten bij beide teams is de oorzaak hiervan.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:20 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
3 kools gescoord in zijn carriére, alledrie bij Feyenoord
Laten we ook NEC niet ophemelen. Mijn hemel, wat zijn die slap. Alleen Foor en Santos kunnen er nog een beetje iets van, en die keeper is ook wel aardig.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC heeft in tien minuten meer laten zien dan Twente dit hele seizoen.
Als beide ploegen op niveau spelen, is NEC beduidend stukken beter.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we ook NEC niet ophemelen. Mijn hemel, wat zijn die slap. Alleen Foor en Santos kunnen er nog een beetje iets van, en die keeper is ook wel aardig.
Zoals je misschien weet, komt dat niet op het scorebord.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als beide ploegen op niveau spelen, is NEC beduidend stukken beter.
Netjes. Zie dat hij er ook 3 bij Jong Twente heeft gemaakt. Hij is gemaakt voor ons voetbalquote:
Helaas niet inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals je misschien weet, komt dat niet op het scorebord.
Oneens. Al kan ik me de laatste keer dat Twente op niveau speelde nauwelijks nog herinneren.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als beide ploegen op niveau spelen, is NEC beduidend stukken beter.
Ze waren toen alle 3 mooi.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Netjes. Zie dat hij er ook 3 bij Jong Twente heeft gemaakt. Hij is gemaakt voor ons voetbal
Van den Berg natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef Kopsterk het volgende:
Wie vinden jullie de sTHERNspeler van Heerenveen?
Mulderquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef Kopsterk het volgende:
Te Vredequote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef Kopsterk het volgende:
Foorquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oneens. Al kan ik me de laatste keer dat Twente op niveau speelde nauwelijks nog herinneren.
Samba Samquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef Kopsterk het volgende:
Daarom juist. Ik kan wel genieten van grillige buitenspelers, zeker als ze niet voor mijn club spelen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het lijkt leuk, maar hij is niet zo goed als het lijkt.
Landverraders zijn hetquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:30 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Waarom een volkslied? Friesland hoort toch gewoon bij Nederland. Het zou verboden moeten worden.
Eindelijk weg.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weg.
Had geen zin om zoals Evert op FOX3/5 te bazelen.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:31 schreef Sked het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ntator-gestopt.dhtml
Die heeft duidelijk geen liefde voor voetbal.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eindelijk weg.
Hij wilde niet meer werken voor FOX omdat hij ook wedstrijden als Twente - NEC of De Graafschap - AZ zou moeten verslaan in plaats van alleen topwedstrijden.
KNVB zou hier echt tegen moeten optreden. Gewoon Nederlander zijn of oprotten.quote:
Afsteken die provinciequote:Op zondag 18 oktober 2015 14:33 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
KNVB zou hier echt tegen moeten optreden. Gewoon Nederlander zijn of oprotten.
Het was al lachwekkend dat hij überhaupt mocht blijven. Zwaar over datum, kon geen (donkere) speler uit elkaar houden.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft duidelijk geen liefde voor voetbal.
Goal Kluivert in de CL-finale van 1995:quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die vent kon je bij de meest sensationele wedstrijd nog in slaap sussen.
Komt uit de honkbalhoek geloof ik.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft duidelijk geen liefde voor voetbal.
Was inderdaad voorzitter van de bond, wel supporter van de witte leeuwen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:34 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Komt uit de honkbalhoek geloof ik.
Anderhalve schaar en hij is compleet de weg kwijt. Wordt nog watquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is die rechtsback van Heerenveen
De spelers lijken afgeremd. Hopenlijk werpen ze het Gözübü-juk van zich af in de tweede helft.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:31 schreef Kopsterk het volgende:
Mad respect voor degene die een goede woordgrap kan bedenken met Gozob...uh... die scheidsrechter van vandaag.
Pijnlijk inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:30 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Waarom een volkslied? Friesland hoort toch gewoon bij Nederland. Het zou verboden moeten worden.
Best aardig. Heeft zich redelijk snel aangepast.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:35 schreef Kopsterk het volgende:
Kan die Gustafson een beetje ballen eigenlijk
De doelpaal?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is die rechtsback van Heerenveen
Ja, die is cum laude afgestudeerd aan het behalen van zijn media cursus.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:26 schreef Kopsterk het volgende:
'Het zal een moeilijke wedstrijd worden die wij willen winnen.'
Die Gio heeft wel teksten
Witte leeuwen aka Telstar?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was inderdaad voorzitter van de bond, wel supporter van de witte leeuwen.
9.999999/10quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
De spelers lijken afgeremd. Hopenlijk werpen ze het Gözübü-juk van zich af in de tweede helft.
Als je aan een Duitser vraagt of ze een beetje daar zijn of helemaal daarquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met zijn voornaam (Serdar) moet ook wel iets leuks te doen zijn
aan Elia heb je meer aan dan aan die andere verwende mongool.quote:
Jij bent sowieso te dik, dus nee.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tegen de rechtsbacks in de Eredivisie kan ik ook de nieuwe Messi lijken
Ik heb een Bruno Martins Indi van 23.1quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso te dik, dus nee.
En als je de correcte lengte opgeeft?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik heb een Bruno Martins Indi van 23.1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |