quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:08 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
We hebben toch maar mooi die TOPPER gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:09 schreef PowerLoungen het volgende:
hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Lijkt wel een beetje het verhaal van de Zuid-Afrikaanse voetballers te zijn. Serero heeft dit namelijk ook. En de twee beste voetballers uit dat land, Benni en Pienaar hebben/hadden ook dit probleem.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mokotjo is echt een gevalletje nét niet. Geen makkelijke speler ook volgens mij. Maar als ik zie wat voor prutsers er bij de Grote Drie op het veld staan vraag ik me af of het helemaal terecht is - in elk geval wat betreft kwaliteit en techniek - dat hij het daar niet gered heeft.
Benni was wel een beest.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:11 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje het verhaal van de Zuid-Afrikaanse voetballers te zijn. Serero heeft dit namelijk ook. En de twee beste voetballers uit dat land, Benni en Pienaar hebben/hadden ook dit probleem.
Benjamin Kirsten is in de 2e Bundesliga tot speler van het jaar benoemd.quote:
Zie je wel bij meer. Spelers die "leuker" voetballen dan de gemiddelde speler bij een topclub. Maar als ze dan de stap maken niets meer laten zien, misschien doordat het verwachtingspatroon hoger komt te liggen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mokotjo is echt een gevalletje nét niet. Geen makkelijke speler ook volgens mij. Maar als ik zie wat voor prutsers er bij de Grote Drie op het veld staan vraag ik me af of het helemaal terecht is - in elk geval wat betreft kwaliteit en techniek - dat hij het daar niet gered heeft.
Dit doet me denken aan Cabral bij Feyenoord.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:16 schreef Kopsterk het volgende:
gaat ie de bal terugkappen die enorme mafklapper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |