En Twente is geen subtoppertje? Mokotjo speelt het hele seizoen al prima.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schei toch uit, leuk voetballertje voor een subtoppertje ofzo.
Met een 6.6 gewaardeerd handschriftquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-2 Feyenoord.
Minuut 29: goal Kramer
Note it. Ik heb het zelfs op een briefje gegeven dat Feyenord gaat winnen
Dat was bij poging 2.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met een 6.6 gewaardeerd handschrift
Twente is een middenmoter.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Twente is geen subtoppertje? Mokotjo speelt het hele seizoen al prima.
Maar Feyenoord gaat wel winnen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord dit seizoen zien spelen?
Dat is echt helemaal niets op 1 wedstrijd waar het aardig was na.
Nee, daar kun je niet mee blijven winnen
Als Feyenoord wint zal het voetbal wederom hebben verloren.quote:
Net een subtopper wellicht. Voetballers die de subtop als plafond hebben noem ik persoonlijk geen 'leuke voetballer'.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Twente is geen subtoppertje? Mokotjo speelt het hele seizoen al prima.
Onder die redenatie zouden er in de eredivisie misschien 1 of 2 leuke voetballers zitten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Net een subtopper wellicht. Voetballers die de subtop als plafond hebben noem ik persoonlijk geen 'leuke voetballer'.
Niemand gaat daadwerkelijk met het idee ''Goh daar ga ik eens lekker voor zitten. Leuke spelers, leuk voetbal'' naar Feyenoord kijken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Feyenoord wint zal het voetbal wederom hebben verloren.
Wat is dat slecht zeg.
Het slechtste Feyenoord ooit, met op 9 posities in feite non-voetballers.
ftfyquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand gaat daadwerkelijk met het idee ''Goh daar ga ik eens lekker voor zitten. Leuke spelers, leuk voetbal'' naar de eredivisie kijken.
Feyenoord is inderdaad niet goed. Maar ze hebben wel een stuk meer kwaliteit (vooral aanvallend) dan Heerenveen. Ik heb die wedstrijd tegen Heracles gezien, dat was echt janken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Feyenoord wint zal het voetbal wederom hebben verloren.
Wat is dat slecht zeg.
Het slechtste Feyenoord ooit, met op 9 posities in feite non-voetballers.
Dat doe ik sowieso niet bij welke wedstrijd dan ook tegenwoordig.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand gaat daadwerkelijk met het idee ''Goh daar ga ik eens lekker voor zitten. Leuke spelers, leuk voetbal'' naar Feyenoord kijken.
Ik zie er al elf bij Ajax rondlopen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onder die redenatie zouden er in de eredivisie misschien 1 of 2 leuke voetballers zitten.
Ik vond Ajax gisteren eigenlijk best goed spelen. Al heeft dat ook een beetje met Heracles Heracles te maken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso niet bij welke wedstrijd dan ook tegenwoordig.
Zeker omdat ik ook veel van ajax heb gezien dit seizoen.
Dat is warempel nog geestdodender en die staan 1e.
Dan kijk ik nog liever naar de graafschap omdat die met z'n allen er gewoon niets van kunnen wat het wel vermakelijk maakt hoe ze ploeteren voor een puntje.
Zullen we anders afspreken dat we die man gewoon een keer geen aandacht meer geven?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Mokotjo was trouwens de beste voetballer van de nederlandse velden volgens van Hanegem
Mokotjo is echt een gevalletje nét niet. Geen makkelijke speler ook volgens mij. Maar als ik zie wat voor prutsers er bij de Grote Drie op het veld staan vraag ik me af of het helemaal terecht is - in elk geval wat betreft kwaliteit en techniek - dat hij het daar niet gered heeft.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Mokotjo was trouwens de beste voetballer van de nederlandse velden volgens van Hanegem
We hebben toch maar mooi die TOPPER gewonnenquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond Ajax gisteren eigenlijk best goed spelen. Al heeft dat ook een beetje met Heracles Heracles te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |