Jij bent er zeker zo een die over vuurwerk zou gaan zingenquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:56 schreef n00b13 het volgende:
Kunnen we misschien een liedjesschrijver inhuren om wat nieuwe spreekkoren voor Twente te schrijven?
Dat oooooh twente, twente enschede wordt nu toch wel irritant.
Misschien kan Vak410 de helpende hand bieden als ze weer een wedstrijd boycottenquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:56 schreef n00b13 het volgende:
Kunnen we misschien een liedjesschrijver inhuren om wat nieuwe spreekkoren voor Twente te schrijven?
Dat oooooh twente, twente enschede wordt nu toch wel irritant.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Misschien kan Vak410 de helpende hand bieden als ze weer een wedstrijd boycotten
OEH AH OEH AH OEH AH TWENTE
Ze hebben te weinig spelers die echt lekker kunnen ballenquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Buiten een beetje leuk HARD WERKEN heeft Twente niks anders te bieden, hé.
Het hele doel van reclame is toch om je af te leiden van het spel of mis ik ietsquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:40 schreef OProg het volgende:
Reclameborden langs het veld zijn irritant als ze zo aanwezig zijn dat ze afleiden van het spel.
Hoezo dit? Vooral over Twente vind ik Fox heel vaak zeurderig.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente en PEC zijn de troetelbeertjes van FOX
Je valt weer in herhaling. Jammer trouwens dat PSV de toto gister weer eens moest verneuken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Buiten een beetje leuk HARD WERKEN heeft Twente niks anders te bieden, hé.
Ik heb drie uit vijf.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je valt weer in herhaling. Jammer trouwens dat PSV de toto gister weer eens moest verneuken.
dan ik ook geloof ik, az en psv fout.quote:
Als je FC Utrecht - Roda goed hebt, heb je er gegarandeerd drie. Enkele mensen geloofden nog in de Heracles-hype waardoor die mogelijk nu 1 of 2 punten hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dan ik ook geloof ik, az en psv fout.
op feyenoord en nog eentje na hebben wij precies hetzelfde. Ik was echter eerder met voorspellen dus jij hebt van mij afgekeken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je FC Utrecht - Roda goed hebt, heb je er gegarandeerd drie. Enkele mensen geloofden nog in de Heracles-hype waardoor die mogelijk nu 1 of 2 punten hebben.
Jij hebt een X bij ADO-GRAquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op feyenoord en nog eentje na hebben wij precies hetzelfde. Ik was echter eerder met voorspellen dus jij hebt van mij afgekeken.
Gutierrezquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:17 schreef Kopsterk het volgende:
Zit weinig talent bij Twente op Ziyech na
Volgens Ajax-begrippen is het uitverkochtquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik schakel net pas in, maar wat een leeg stadion.
En volgens Vitesse-begrippen bovennatuurlijke taferelenquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens Ajax-begrippen is het uitverkocht
Hé, wat leuk bedachtquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En volgens Vitesse-begrippen bovennatuurlijke taferelen
Insgelijksquote:
Gelukkig, ik word niet graag uitgelachenquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij vindt jou ook niet grappig om te zien of te horen.
Lekker ouwehoeren met Van Bronckhorstquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost gaat eerst weer een heel ''OHH HET WORDT FANTASTISCH GENOT OMG'' verhaal vertellen maar geeft geen antwoord op de vraag van Toine.
Ik vind het apart dat ze niet bij Vitesse isquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Helene verschrikkelijk lelijk vandaag.
Daar zal vast wel Hans, Clown Bas of Cristian Willaert zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat ze niet bij Vitesse is
Dit zijn de ekte ekte hoorquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben ook wakker en heb blijkbaar niks gemist
Weetzelluf.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben ook wakker en heb blijkbaar niks gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |