Laten we ook NEC niet ophemelen. Mijn hemel, wat zijn die slap. Alleen Foor en Santos kunnen er nog een beetje iets van, en die keeper is ook wel aardig.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC heeft in tien minuten meer laten zien dan Twente dit hele seizoen.
Als beide ploegen op niveau spelen, is NEC beduidend stukken beter.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we ook NEC niet ophemelen. Mijn hemel, wat zijn die slap. Alleen Foor en Santos kunnen er nog een beetje iets van, en die keeper is ook wel aardig.
Zoals je misschien weet, komt dat niet op het scorebord.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als beide ploegen op niveau spelen, is NEC beduidend stukken beter.
Netjes. Zie dat hij er ook 3 bij Jong Twente heeft gemaakt. Hij is gemaakt voor ons voetbalquote:
Helaas niet inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals je misschien weet, komt dat niet op het scorebord.
Oneens. Al kan ik me de laatste keer dat Twente op niveau speelde nauwelijks nog herinneren.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als beide ploegen op niveau spelen, is NEC beduidend stukken beter.
Ze waren toen alle 3 mooi.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Netjes. Zie dat hij er ook 3 bij Jong Twente heeft gemaakt. Hij is gemaakt voor ons voetbal
Van den Berg natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef Kopsterk het volgende:
Wie vinden jullie de sTHERNspeler van Heerenveen?
Mulderquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef Kopsterk het volgende:
Te Vredequote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef Kopsterk het volgende:
Foorquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oneens. Al kan ik me de laatste keer dat Twente op niveau speelde nauwelijks nog herinneren.
Samba Samquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef Kopsterk het volgende:
Daarom juist. Ik kan wel genieten van grillige buitenspelers, zeker als ze niet voor mijn club spelen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het lijkt leuk, maar hij is niet zo goed als het lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |